Metroseksuaalit

136 posts, 7 pages, 28,013 views

JS

#101 • • JS

phanatic:

Minä ja kaverini emme ole tunteneet oloamme kovin metroseksuaaliseksi, vaikka "hyväksymme homoseksuaalisten ihmisten olemassaolon".
Mitäs on homon hyvät puolet? Vai tarkoitatko "tv-ohjelmien tyylitajuisten homomiesten hyviä puolia"?

Mielestäni se hyväksyminen on osa metroseksuaalisuutta, sen avarakatseisuuden ja avoimuuden kautta mistä joku aikaisemminkin jo puhui, sen lisäksi että on myös tiettyjä piirteitä mitkä usein liitetään homoseksuaalisuuteen.
Ehkä olette osaksi metroseksuaaleja. Niin kuin sanoin ihmisistä jokainen on erilainen ja näitä genrejä kovin vähän.

Ja se nyt oli sellanen väliläppä se hyvät puolet juttu. Ehkä tarkoitan sellaisia puolia mistä naiset yleensä pitävät homoissa. Enpäs tiedä sitten, toin vain omat mielipiteeni esiin. *hih*
hrdkvr

#102 • • hrdkvr KURGO
eli toisinsanottuna metroseksuaali on kaikkea muuta kun suomalainen mies *nauru*

--
-keep it hard-

Aziz Combat Fighter

#103 • • Aziz Combat Fighter

[än är gee]:
Mielestäni se hyväksyminen on osa metroseksuaalisuutta, sen avarakatseisuuden ja avoimuuden kautta mistä joku aikaisemminkin jo puhui, sen lisäksi että on myös tiettyjä piirteitä mitkä usein liitetään homoseksuaalisuuteen.
Ehkä olette osaksi metroseksuaaleja. Niin kuin sanoin ihmisistä jokainen on erilainen ja näitä genrejä kovin vähän.

Jumalauta, vaikka mä hyväksynkin homot täysin, niin muahan ei metroseksuaaliksi sanota!

Ainiin btw, miten metroseksuaalit sit suhtautuu tavallisiin suomalaismiehiin? Ollaanks me pahanhajusia, homofoobisia juntteja kaikki? :)
P|astic

#104 • • Edited P|astic
miksi ei vaan voi olla ihmisiä?
miehiä ja naisia ja jotkut siltä väliltä ei sen kummempaa
tässä tartte mitään seksuaaleja olla prkl

--
Naturalbornloverman

Tripla-T

#105 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Kaikkein epävarmimmat ihmiset ovat homofoobisia jne. Ja suomalaismiehet ovat yleisesti ottaen hyvin epävarmoja eikä itsetunto ole kohdallaan. *eiei*

--
Crom ! - Conan Barbaari

JS

#106 • • JS

Ana-5000:
Jumalauta, vaikka mä hyväksynkin homot täysin, niin muahan ei metroseksuaaliksi sanota!

Suomessa kun on "tavallisen" miehen mittapuuksi muodostunut erittäin ahdasmielinen ja kapeakatseinen olemus, niin joku voisi jo sen pelkän homojen hyväksymisen perusteella leimata sut metroseksuaaliksi. *nauru*
Omasta mielestäni ei se pelkästään kenestäkään tee metroseksuaalia ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta hieman sinne päin kuitenkin "tavallisesta" suomalaisen miehen mallista.
hrdkvr

#109 • • hrdkvr KURGO
juhana helmenkalastaja with all that puuteri

--
-keep it hard-

Hotblood

#111 • • Hotblood
Tunnustaudun.

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

W

#112 • • W

MAkeda:
Haha, pulkannaru!!*nauru*

Hphhh...no okei....tos on mun IHAN oikee kuva, otettu eilen:

flex-wheeler.jpg
JXL

#113 • • JXL

Marsu ¤:
becham...

Beckhamia varmaan tarkotit? *vink* Oli ihan pakko ku vituttaa! *nauru*
nuance

#114 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Kai mä sit oon joku saakelin dösäseksuaali ku mun kauneuden(?)hoitotuotteiden yhteisarvo on kirkkaasti lähempänä sataa euroa ku kahtakymmentä. Saatanan typerä termi kyllä. Mä en näe tolla mitään suoraa yhteyttä seksuaalisuuteen.
hrdkvr

#115 • • hrdkvr KURGO
mä käytän kosteusvoidetta *nauru*

--
-keep it hard-

#116 • • astaroth Guest

hardikaveri:
mä käytän kosteusvoidetta *nauru*

Moisture roxxor! :D
[Nuclear]

#117 • • [Nuclear] el aprendiz

nuance:
Kai mä sit oon joku saakelin dösäseksuaali ku mun kauneuden(?)hoitotuotteiden yhteisarvo on kirkkaasti lähempänä sataa euroa ku kahtakymmentä.

No eihän satasella saa vielä mitään. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

nuance

#118 • • nuance cov ops, combat, sunrise

[Nuclear]:
---
nuance:
Kai mä sit oon joku saakelin dösäseksuaali ku mun kauneuden(?)hoitotuotteiden yhteisarvo on kirkkaasti lähempänä sataa euroa ku kahtakymmentä.
---

No kyllä sillä saa jo hyvän kasvopuhdistusaineen, kuorinta-aineen, pari erilaista kosteusvoidetta, hyvän aftershaven ja dödön jne.
RiD

#119 • • RiD Nukemi

hardikaveri:
eli toisinsanottuna metroseksuaali on kaikkea muuta kun suomalainen mies *nauru*

suomenruotsalainen! *hih*

--
*super* *possu*

remotion

#120 • • remotion nostatus guru

nuance:
---
[Nuclear]:
---
nuance:
---

---

No kyllä sillä saa jo hyvän kasvopuhdistusaineen, kuorinta-aineen, pari erilaista kosteusvoidetta, hyvän aftershaven ja dödön jne.

Mistä?!? Mun mielestä EDT maksaa yleensä about 40-50, hiusgeeli 10-20, dödö 5-35jne... 20 saa kaiken mitä tarvii hampaiden puhdistukseen. ei muuta.