136 posts, 7 pages, 28,014 views
[Nuclear]:
---
Jocular:
Miehekkäät partavedet saa pään kääntymään ja jalat hötöks vaikkei mies ite kummonen oiskaan [...]
---
, Axe ja Gillette (se haju niistä) pitäis kieltää lailla.
e-will:
vaikea lyhyesti selittää mitä se sanana tarkoittaa omassa mielessäni mutta assosioin sen tietynlaiseen urbaaniin moderniin lifestyleen jossa nuorekkaat ja kenties seksuaalisesti hieman heteroita avoimemmat ja yleisestikin avarakatseisemmat miehet kenties hieman narsistisestikin muokkaavat kehoaan kauniimmaksi käyttäen keinoja jotka viime vuosikymmeninä ovat lähinnä olleet naisten käytössä. sen takia kenties raavaat 'äijät' heitä hinteiksi tai muiksi vastaaviksi leimaavatkin.
tiedä siitä sitten...
en tiedä mitä mun sivistyssanakirja tohon sanoisi, liekö koko sanaa sieltä löytyykään.
Fyraett:
---
Jocular:
Mä puhun nyt _miehekkäistä_ tuoksuista, joita ei oikeesti jokaisen kakslahkeisen kaapista löydy
---
aka rekkamies tuoksut ne toimii kans zippobensana
Ana-5000:
.... mut kyl mun käsitykseni mukaan aikuset naiset tykkää siitä et mies näyttää mieheltä eikä hennesin mallipojulta..
Sean Connery vs. Negativen Jonne anyone?
Ana-5000:
W:
Tos on nyt HIUKAN liian suuri ikä erokin..vaikka pointtisi olikin totta...ei kai jonnen täydy alkaa 50 vuotta vanhemmalta näyttää? Ikäiset kukin omalla tavallaan. Mutta kyllähän kaikki naiset aina Connerystä diggaa...veikkaampa vaan et on Connerykin ulkonäkönsä eteen varmasti JOTAIN tehnyt
Ana-5000:
ennen Pacifiqueta nää painajaisia siitä, etteivät kerkeä laihduttaa tarpeeksi :)
W:
---
Ana-5000:
ennen Pacifiqueta nää painajaisia siitä, etteivät kerkeä laihduttaa tarpeeksi :)
---
Hemmetti...kaltaisteni pullistelijoiden vuoden kohokohta ja ehkä yksi parhaista mahdollisuuksista päästä esittelemään ilmalla pumpattuja tissejäni...ja minä kun olen jo sopinut muun reissun tuolle päivälle... *iihhih*
JustinSan:
Mä oon ainakin ihan rehellinen sporaseksuaali
http://www.saunalahti.fi/~jimiz/spora.jpg
Vielä jokin kaunis päivä minä ja suuri vihreä lempeä jättiläisein olemme ikuisesti yhdessä!
Ana-5000:
---
e-will:
-clippa-
---
Ai et onks esim. mun seksuaalinen suuntautumiseni kiinni siitä, että oon kapeakatseinen?
Mitä mä nyt oon noiden "raavaiden äijien" (ts. perusjätkien) reaktiota kattonut, niin noi supermetrot saa osakseen lähinnä silmienpyörittelyä.
Mä en vieläkään kyl usko siihen et naista vallotetaan käyttäytymällä ja pukeutumalla kuin nainen :) Tietty teinitypyt tykkää ku pojat ei niin uhkaavia ku ne on enemmän tyttömäisiä, mut kyl mun käsitykseni mukaan aikuset naiset tykkää siitä et mies näyttää mieheltä eikä hennesin mallipojulta..
[än är gee]:
Omasta mielestäni metroseksuaali tarkoittaa suurinpiirtein
ns. heteroa jolla on homon hyviä puolia. + = *heiii*
[än är gee]:
Käsittääkseni metroseksuaalisuuteen liittyy sen lisäksi että "tavallista" enemmän kiinnittää huomiota omiin ulkonäköseikkoihin, myös se että hyväksyy esim homoseksuaalisten ihmisten olemassa olon, kun taas yleisesti ottaen "tavalliset" miehet potevat niin sanottua homokammoa aika useasti.
Omasta mielestäni metroseksuaali tarkoittaa suurinpiirtein
ns. heteroa jolla on homon hyviä puolia. + = *heiii*