Metroseksuaalit

136 posts, 7 pages, 27,947 views

egmondo

#1 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Eli mitä mieltä olet siitä että miehet käyttävät nykyään myös rahaa entistä enemmän oman ulkonäkönsä hoitoon.

siis kommentoi vapaasti sitä että onko ok et mies nyppii kulmansa ja ajaa kainalokarvansa ja tekee muutenkin sellaisia asioita jotka luokitellaan hieman naiselliseksi *lmao* vai pitäisikö miehen olla sellainen perus*uros* joka ajaa partansa ja se on sillä selvä*eiei*

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä et kyllä me miehetkin voidaan/saadaan näyttää hyvältä, ja itse mielelläni käytän hieman rahaa oman ulkonäön hoitoon *iloinen*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

egmondo

#2 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

Elvi:
Riipset kannattaa värjäyttää ja kulmat kanssa jos on tarvis jotta natsaa tukan värin kanssakin.

Henkilökohtaisesti en ole vielä tehnyt kyseisiä toimenpiteitä, mutta perjaateesa kyllä voisin ehkä kulmani värjätä *hihu*

--

Uhuu

#3 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
ei mitään hienostelevia metroseksuaaleja...
kunnon retroseksuaali sen olla pitää =D

-retrohuuhkajauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

kilobitti

#4 • • kilobitti 1-2-3 techno
Eikö olis parasta kaikille jos olis vaan oma itsensä, oli se nypityin kulmin tai ei...?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

xl8r

#5 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

kilobitti:
Eikö olis parasta kaikille jos olis vaan oma itsensä, oli se nypityin kulmin tai ei...?

AAMEN!

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

John

#6 • • Edited John Lauma
Tietysti on ok jos mies haluaa panostaa oman ulkonäköönsä! Mutta ei se saa liiallisuuksiinkaan mennä, eikä ole oikein vaatia miehiä esim. nyppimään kulmat jne... Valittavathan naisetkin siitä kun heidän pitää olla miesten mielestä Barbie-prinsessoja yms., joten tasa-arvon nimissä... ;)

--
Fancy some cheese, Gromit?

anqqa

#7 • • anqqa tirehtööri
ite oon enemmän cyberprep-vivahteinen teknoseksuaali:

Technosexual (a portmanteau word combining "technological" and "heterosexual") originally referred to an individual with a sexual attraction to machinery. However, the term was recently redefined to describe a male with a strong aesthetic sense and a (non-sexual) fondness for technological accessories.
http://en.wikipedia.org/wiki/Technosexual

Cyberprep (a portmanteau word combining "cybernetics" and "preppie") is a term that refers to a sub-genre of science fiction or role-playing game campaign that reflects the flip side of cyberpunk.

A cyberprep world assumes that all the technological advancements of cyberpunk speculation have taken place but life is happy rather than gritty and dangerous. Since society is leisure-driven, uploading is more of an art form or a medium of entertainment while advanced body modifications are used for sports and pleasure.

Alternatively, within a cyberpunk world, a typical cyberprep character can be a techno-utopian yuppie living a self-indulgent life in a gated arcology available to a select few.

In the real world, a technosexual could be described either positively or negatively as a cyberprep.

Cyberprep fashion is clothing that combines aspects of haute couture with i-wear or even cyberware.
Cyberprep fashion is also a term used to refer to technosexual trends that reflect the flip side of cyberpunk fashion.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cyberprep

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

#8 • • ville olen oikeasti ujo

John:
Tietysti on ok jos mies haluaa panostaa oman ulkonäköönsä! Mutta ei se saa liiallisuuksiinkaan mennä, eikä ole oikein vaatia miehiä esim. nyppimään kulmat jne....

Jos nainen itse nyppii ja naisen mielestä miehen kulmakarvat on rehottavat puskat, miksi ei voisi vaatia?

Henk koht en voisi kuvitella eläväni ilman tiettyjä hiustenhoitotuotteita, hiusten & parranvärjäystä, joitakin rasvoja, kulmakarvojen nyppimistä, parran trimmausta ja ylipätään ihokarvojen trimmausta... toisaalta ymmärrän kyllä hyvin, että jotakuta toista ei nämä asiat hirveästi innosta =)

Henkilökohtaisesti oon kokeillut aika paljon erilaisia miesten kauneudenhoitotuotteita ja täytyy sanoa, että niitä vaivaa täysin sama asia kuin 99.9% miesten tuotteista: kaikissa on hirveä äijähaju ...
lohikarme

#9 • • lohikarme RitariVittupää

Elvi:
Naisena sanon että pidän miehistä jotka pitävät huolta omasta ulkonäöstään. Kulmat on nypittävä ehdottomasti. Näyttää kamalalta jos miehiltä ei nypitä kulmakarvoja. Ellei omaa täydellisiä kulmia jo. Meikkaaminenkin on ok kuhan se ei mene liiallisuuksiin esim rajojen vetelyyn silmien alle tai ripsarin laittoa ym.
Riipset kannattaa värjäyttää ja kulmat kanssa jos on tarvis jotta natsaa tukan värin kanssakin. Karvaset miehet ei innosta.
Kauneusalalla työskenneltäessä tulee turhhantunut olo jos asiakas sanoo ei mä käytän linna shampoota ja pesen lettini 1 kerta viikossa ja ei sun tarvii nyt pestä kun olen menossa saunaan tänään ja se on kiva leikata likasta tukkaa sitten *justjoo* Sitten on tämä nuorempi sukupolvi joka thank GOD! osaa käyttää shampoota ja jopa hoitoainetta pitkässä tukassa mikä on ihme *hymy* Ihan ok mun milelestä et miehet dusaa omaa ulkonäköä.

Suutarin lapsilla vaan kun ei usein ole kenkiä *nauru* Koskas mua taas hoivataan *wirn* *lmao*

--
Qualis artifex pereo

egmondo

#10 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

kilobitti:

Tottakai jokainen saa olla oma itsensä nypittynä tai ei mutta mielestäni miehet vaativat naisilta niin paljon ulkonäön suhteen et miks me ei voitas tehdä vasta palvelusta heille ja huolehtia [iso]hieman enemmän[/iso] omasta ulkonäöstä *joo*

--

hrdkvr

#11 • • hrdkvr KURGO
kyllä mä kulmat nyppisin jos ne kasvais sillen...

tosi venäjästi =
3cm paksut YHTEEN kasvaneet

lähtis kyllä saman tein..

kainalokarvoja ajelen kun ne liian pitkinä jää jumiin ja hiertää
samoin olemattomat rintakarvat..

oonks mä nyt sit karvojen vihaaja vai metroseksuaali *hymy*
ei vaiskaan.. mun mielestä tohon koko metroseksuaali ideaan kuuluu muutakin kun kosmeettiset seikat kuten pukeutuminen, käyttäytyminen ja kulttuuri

--
-keep it hard-

egmondo

#12 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

hardikaveri:
mun mielestä tohon koko metroseksuaali ideaan kuuluu muutakin kun kosmeettiset seikat kuten pukeutuminen, käyttäytyminen ja kulttuuri

tässä olen aivan samaa mieltä*kiitoskiitos**iloinen*

--

#13 • • astaroth Guest
Ihan sama minulle.

Itselläni tuohon kategoriaan menee lähinnä karvoituksen trimmaaminen, jossa en näe yhtään mitään pahaa. Kieltämättä kyllä on välillä houkuttanut ajatus, että mielenkiinnon takia lähtisi joku päivä jonnekin salonkiin ja laittaisi kurkut silmille. En kuitenkaan siitä tapaa tekisi. :D

Meikit ovat paholaisesta molemmille sukupuolille, jättäkää pois. :)
kilobitti

#14 • • kilobitti 1-2-3 techno

pumpuli:
miehet vaativat naisilta niin paljon ulkonäön suhteen et miks me ei voitas tehdä vasta palvelusta heille ja huolehtia [iso]hieman enemmän[/iso] omasta ulkonäöstä *joo*

Mielestäni nypittyjen kulmien tms. vaatiminen on ihan yhtä nurkkakuntaista kun perinteisen miesformaatin vaatiminen. Lisäksi keksin heti monta ihmistä joille ei vaan sopis liian sliipattu ulkonäkö.

Jos taas ajatellaan mun (toistaiseksi virtuaalisen) parisuhteen kannalta, veikkaan että jos satsaisin jatkuvasti puoliskoani enemmän ulkonäkööni, tuntuisi se molemmista vähän kummalta. Kyseessä ei ole edes sovinismi, koska useille naiselle "naisena olemiseen" kuuluu laittautuminen ihan eri lailla kuin "miehenä olemiseen". Loppupeleissä kyse on siis siitä, millaset sukupuoliroolit haluaa parisuhteeseensa, vai haluaako niitä ollenkaan.

Itse pidän huolta itsestäni niin paljon kuin koen tarpeelliseksi, mikä on luultavasti jonkin verran keskivertomiestä enemmän.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

#15 • • jesus Guest

Henkilökohtaisesti oon kokeillut aika paljon erilaisia miesten kauneudenhoitotuotteita ja täytyy sanoa, että niitä vaivaa täysin sama asia kuin 99.9% miesten tuotteista: kaikissa on hirveä äijähaju ...

Joo! Mikä siinä on et ei pysty edes partavaahtoa ostamaan, mikä ei haise aivan järkyttävälle?*grr*
Tuoksut on mun mielestä kuitenkin ihan eri tuotteita kun nämä.
Aziz Combat Fighter

#16 • • Aziz Combat Fighter
Mä trimmaan partani muutaman kerran viikossa ja leikkaan tukkani clipperillä. Ei täs tähän mennessä ykskään nainen oo mulle viel huomauttanut siitä, et mun pitäs nyppiä kulmakarvani ô_Ô

Tietty se on sit siitä kiinni et millane tyyppi on et mikä tyyli sopii. Henkilökohtasesti en tunne erityistä tarvetta puleerata itseäni, kunhan on puhdas ja siisti ja tuoksuu hyvältä, niin se riittää mulle :)
tumpsi

#17 • • tumpsi rekisteröitymätön
Olenko metroseksuaali?

- Nypin / nypitytän kulmakarvani.
- Käytän laadukkaita shampoita ja hoitoaineita.
- Rasvaan kehoani.
- Ajan kainalokarvani n.3vk välein.
- Trimmaan karvoitustani myös muilta osin.
- Ajan partani säännöllisesti.
- Pidän huolen siitä, että kynteni ovat kunnossa.

Mielestäni en, pidän vain ulkonäöstäni edes hieman huolta ;)

ville: paljonkos parran trimmaus / värjäys maksaa kampaajalla käynnin ohessa?

#18 • • ville olen oikeasti ujo

tumpsi:
ville: paljonkos parran trimmaus / värjäys maksaa kampaajalla käynnin ohessa?

Parran muotoilu on siellä missä itse käyn (pepe åhman) alk 8e, mutta tota hommaa ei kannata tehdä parturissa, koska itse voi ostaa trimmerin kotiin ja värjäyksen (jos värjää vaan tasaisen ruskeeksi) voi hoitaa ripsien värjäysaineella. Ripsien värjäysaine taitaa maksaa joku 15e ja yksi purkki riittää varmaan 10 kertaa eli ei maksa käytännössä mitään.

Jos spessuvärejä haluaa, sit pitää mennä parturiin tai kokeilla hiusvärejä.
akir0

#19 • • akir0 idleRPG champion 2009
Hitto, alko tehdä mieli nyppiä/nypityttää kulmakarvat ekan kerran elämässä.
peepe

#20 • • Edited peepe
.