Mitä noi topikit antaa ihmisille? Miks ihmeessä niitä perustetaan? Eiks tän pitäs olla boardi eikä tilastokeskus?
Missä on sisällökkäät threadit? Keskustelut? Matkakertomukset?
Monilla muilla boardeilla tuntuu olevan huomattavasti isompi panostus siihen, mitä topikkeja perustetaan. Löytyy matka- ja tapahtumakertomuksia, valokuvanippuja ulkomaanmatkoilta, mielenkiintosia uutisia ja muuta!
Mistä tänne on kehittynyt tällanen tylsä kulttuuri, joka innostaa ihmisiä postaamaan pääasiassa tyhmiä webbitestejä polleilla ja markkinointitutkimuksia muistuttavia kyselyitä?
Kuka OIKEASTI lukee mielenkiinnolla muiden ihmisten top kybää? Tai minkä ikäisenä he menettivät neitsyytensä?
Mä esittäisin sellasen pienen pyynnön, että lössi käyttäis enemmän aikaa, vaivaa ja mielikuvitusta topikkien alottamiseen. Jos ensimmäinen viesti mahtuu kahteen-kolmeen lauseeseen, topikki on todennäköisesti aivan tarpeeton. Mä en tykkää itte siitä, että "uudet"-laatikossa on vaan kyselyitä ja tutkimuksia.
Tässä niinku esimerkkitopikkeja yheltä toiselta boardilta:
woman who sues over cookies gets a slap in the face courtesy of karma. ( 1 2 3 4 5 6 7 ... Last page )
How does the law work?
Rebirth of Seattle sketch comedy project ( 1 2 3 )
fast hosting for your original films and music
Lovecraft fans and toy nerds, behold ( 1 2 )
Check out this site of interesting facts (56k A-OK) ( 1 2 3 )
What might it be like if mythical creatures existed today? ( 1 2 3 4 )
Ei topikin tartte olla mikään kymmeniksi sivuiksi paisuva uudet-boksin kruunaamaton kuningas, imho esim jotkut reissukuvat tai tarinat tapahtumista tekee yleensä parhaita topikkeja. Täällä on vähän sellanen kulttuuri, että joka juttu yritetään änkeä jo olemassaolevan topikin alle. Tietty tuplatopikointi on ihan turhaa, mutta jos haluaa esim. kertoa miten kivaa oli matkalla ja esitellä kavereille filmirullallisen kuvia, niin sitä ei tartte tehdä "Päivän :)"-topikkiin, vaan sille voi perustaa ihan oman!
Näin mun mielestä. Oonko ihan hakoteillä?