It's All Gone Pete Tong

105 posts, 6 pages, 32,944 views

ezzy

Posts: 8,060

#21 • • ezzy Droid-pappa
Aika köyhä leffa...järjettömän vastenmielinen hahmo. Tuli lähinnä vaan paha olo koko leffasta.
Nemes

Posts: 2,099

#22 • • Nemes Balearium

ezzy, 28.7.2005 23:25:
Aika köyhä leffa...järjettömän vastenmielinen hahmo. Tuli lähinnä vaan paha olo koko leffasta.



sä et vaan tajuu *naur*
ezzy

Posts: 8,060

#23 • • ezzy Droid-pappa
Ainoa hyvä kohta leffassa oli kun se hiffas sen, että musiikin voi tuntea. Muu oli ihan karseeta kuosaussekoiluflippauspaskaa.
Optik

Posts: 1,691

#24 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jooh.. itse olen DVD-screenerin nähnyt ja omasta mielestäni muutama kohtaus oli jotenkuten fiksua ja viihdyttävää katsottavaa.. muuten leffa oli suht kökkö.. *ding*

Human Traffic on oikeasti paljon parempi leffa.. *joo*

Seuraavaksi pitäs metsästää vertaisverkoista sellaiset kuin "Sorted" ja "South West 9"...

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

littlebig

Posts: 753

#25 • • Edited littlebig aaat-chi kung
tykkäsin leffasta
tosin päähenkilön hahmosta oli tehty superkuosaaja joita harvemmin näkee suomessa
ibizalla en ole käynyt eikä kauhea hinkukaan juuri tuon älyttömän alkoholin ja aineiden aiheuttaman sekaisuuden tavoittelun takia

kuurona en ole ollut mutta omat kokemukseni korvatulppien kanssa ovat olleet äärimmäisen miellyttäviä juuri sen takia että jos silmät sulkee niin musiikin tuntee kehossa
en ihan osaisi "hiplailla" kaiuttimia niin kuin leffassa enkä ole kokeillut hänen design varvaskenkiäänkään *lol*

eikös weird al jankovitch elokuvassa ollut kohtaus jossa radioääni antoi naiselle orgasmin kun käski hänet istumaan kajarin/vahvarin päälle ja hyrinällään vibrasi tytön fiiliksiin?
kokeilemisen arvoinen asia, pitäiskö soittaa bassoradioon?

edit: ajatustypotys

--
straight ______

gay ^______^

Progress

Posts: 955

#26 • • Progress
joo, siis leffa on aivan mainio! Kävin just puol tuntii sitte kattomas sen toistamiseen...se katsos esitettii ennakkona tuol yliopistol, ku siel oli toukokuun lopus sellaset ilmaiset festit. Puhun nyt siis Tukholman yliopistosta. Tänne Stokixee leffa rantautui tos 22.7. ja käsittääkseni se tulee suomeen 26.8. Kannattaa katsoa!!! Saa nauraa kyl ihan kunnolla. Mielenkiintoista olis kyl nähä ko. leffa suomessaki, koska ois kiva nähä miten monet lauseet on suomennettu ku mies hokee koko ajan fuck fuck fuck... *nauru*

Mut sanoisin että eniten mua hämmästytti paikallinen elokuvan ikäraja...7 vuotta!!! huh! Siis leffas vedetää kamaa, kiroillaan IHAN vitusti ja pannaan..jne kaikkee...Mikä lie Suomessa ikäraja???


*piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Kon-tiki

Posts: 1,936

#27 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mä olen myös nähnyt ton ennakkoon leffateatterissa. Mun mielestä ihan ookoo kolmen tähden pläjäys, josta en vielä 2 viikkoa myöhemminkään osaa sanoa, onko se tragedia, komedia, satiiri superklubien joillekin mahdollistamasta elämäntavasta vai mikä.

Jos menee katsomaan sitä biletysleffana, tulee kyllä pettymään. Jos taas menee kattomaan sitä leffana, jossa 38-v. urpo joutuu työttömäksi ammattitaudin takia ja mitä sitten tapahtuu -- silloin leffasta saa irti enemmän. Pääosanesittäjä oli mun mielestä todella hyvä näyttelijä btw.

Ja kyl toi mun mielest oli leffana paljon parempi kuin joku Human Traffic, jossa leffan pääosassa oli impotenssi jota parannettiin kuosaamalla ym. "todella uskottavaa". En siis sano, että elokuvien pitäisi aina olla uskottavia, muutenhan supersankariseikkailuille ym. avaruussaagoille ei ikinä olisi löytynyt tekijöitä eikä katsojia, mutta joku roti sentään. Niin *hymy*
littlebig

Posts: 753

#28 • • littlebig aaat-chi kung
joku kerto et toi näyttelijä on se heppu joka haastattelee julkkiksia punaisella matolla kysyen niiltä kaikkea tosi omituista ja törkeätä
hyvä valinta rooliin imo

--
straight ______

gay ^______^

leenuliinu

Posts: 1,022

#29 • • leenuliinu Kenen kaveri

boy-cut, 2.8.2005 15:56:
joku kerto et toi näyttelijä on se heppu joka haastattelee julkkiksia punaisella matolla kysyen niiltä kaikkea tosi omituista ja törkeätä
hyvä valinta rooliin imo



Kah niinpähän taisi ollakin. :)

Itse elokuvasta en juurikaan erityisemmin pitänyt, alkupuolisko (tai ehkä hieman pidempäänkin) lähinnä ahdisti, jälkimmäinen oli hieman miellyttävämpää nähtävää. Enkä nyt tarkoita, että olisin ihminen, jota millään tapaa häiritsisi esimerkiksi huumeiden läsnäolo tai käyttö elokuvissa - dj:n näkökulmasta kuuroutuminen vain on hieman kipeä aihe elokuvalle, jonka olisi tarkoitus olla hauska.

Perinteisen tähtiarvostelun mukainen arvosanani lienisi * * 1/2.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

littlebig

Posts: 753

#30 • • littlebig aaat-chi kung
parasta oli se kun tiesto tuli kuvaan ja koko sali hymähti
*lmao*

--
straight ______

gay ^______^

toma

Posts: 2,009

#31 • • toma Tototoototo

boy-cut, 2.8.2005 16:16:
parasta oli se kun tiesto tuli kuvaan ja koko sali hymähti
*lmao*



Joo :DDD

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Esa

Posts: 947

#32 • • Esa

toma, 3.8.2005 02:11:
---
boy-cut, 2.8.2005 16:16:
parasta oli se kun tiesto tuli kuvaan ja koko sali hymähti
*lmao*

---


Joo :DDD



Missä vaihees toi tapahtui? Nukahdin Maximissa ko. leffan aikana ehkä 3-4 kertaa... oho :D
Kon-tiki

Posts: 1,936

#33 • • Kon-tiki The Unsinkable
Joo ei ollu Maximissa. Kansainväliset superstar-dj:t kun eivät aivan ole keskimääräisen leffakriitikon elämyshorisontin etualalla, jos näin vois sanoo.
kap-pu

Posts: 1,167

#34 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy

boy-cut,
eikös weird al jankovitch elokuvassa ollut kohtaus jossa radioääni antoi naiselle orgasmin kun käski hänet istumaan kajarin/vahvarin päälle ja hyrinällään vibrasi tytön fiiliksiin?



Howard Sternin leffa, ei Yankovicin. :)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Bio

Posts: 4,429

#35 • • Bio The Bullies / Pinky
Yhden trailerin olin nähny vaan ennen kun katoin sit ite leffan ja kyllä mä tykkäsin, vaiks juonikin oli aika ennalta-arvattava.
Avatar
#36 • • aaaaaaaaaa Guest
Leffasta en osaa sanoa vihasinko vai rakastinko.
Toi tosi monia fiiliksiä.. Masennusta,empatiaa,vihaa ja muita monia.
Mietin vaan, että "tarina perustuu tosi tapahtumiin" niin eikö sillon siitä olisi voinut tehdä hieman realistisemman?...
Tosin sillon olisi hauskuus kadonnut...
Huumeet=masentavaa..
Yllärri että dj maailma tuntuu pyörivän brittien navan ympärillä.. Olis kiva nähä hypee jostain muustakin kun britti dj:stä :)
UnityF

Posts: 15,721

#37 • • UnityF joo just se
Silloin kun oli se ennakkosysteemi maximissa niin parii tuntii aikasemmin sain lippusen käteen ja päätin no mikäs siinä ilmainen leffa mennään kattomaan. Mulla ei olul hajuakaan mistä se kertoo ym ym. joten en kyl sillee pettyny oli ihan hauska pätkä kun ei ollu mitään odotuksia ym ym.
Jos oisin menny kattomaan sitä odotuksien kanssa et bileleffa ym niin oisin varmaan vähäsen pettyny, mulle toi oli nyt kiva pätkä jolla sain kulutettuu parituntisen.

tähdet: ***
Infinitee

Posts: 272

#38 • • Infinitee
Osaako joku tunnistaa noita leffan biisejä? En tunne vielä ulkoa kovin montaa, ja tossa oli hyviä biisejä noissa klubikohtauksissa..
AlexS

Posts: 1,389

#39 • • AlexS kummasetä

iKamanchi, 12.8.2005 18:12:
Osaako joku tunnistaa noita leffan biisejä? En tunne vielä ulkoa kovin montaa, ja tossa oli hyviä biisejä noissa klubikohtauksissa..



Kannattaa googlettaa vaikka "it's all gone pete tong soundtrack" *vink*
Mut yks aika vetävä raita tossa leffassa on Reflekt - Need To Feel Loved (Seb Fontaine and Jay PS Type Remix)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Skenemursu

Posts: 1,568

#40 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
nyt harmittaa kun löysin tän topicin :(

olen kovasti odotellut ENSI-ILTAA jotta pääsisin katsotmaan sen (26.8) lippukin on jo hoidossa. Ja prkl sitähän on jo näytetty suomessakin *kivatsulle* en siis olekaan skenessä kun kukaan ei kertonu mulle *dissaa*

no mä luulen että tulen pitämään leffasta kuitenkin *plur*