[reiv:] Tour Turku 26.3. @ Klubi

62 posts, 4 pages, 9,109 views

d_c

Posts: 185

#21 • • d_c

happosepi:
Tänne juu. Marko Laineen dj-settiä en muista kuulleeni koskaan, mutta on jonkinmoiset ounastelut siitä, mitä ukon levypakista löytyy :)



Ekassa teknotunnelissa dbtl:n aikaan ainakin tuli aika suoraa jytkettä, tiedä sitten mitä keksii tuollaiseen klubiin.
Timce

Posts: 5,381

#22 • • Timce
-keleen, -tanan, -ttu. Kuumetta sopivasti, joten nämä jää väliin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

happosepi

Posts: 1,070

#23 • • happosepi
Oisko tarkempia soittoaikoja?
[reiv:]

Posts: 769

#24 • • [reiv:]
Soittoajat:

2100-2200 (warmup)
2200-2345 Eliot Ness
2345-0130 Marko Laine
0130-02xx Orkidea

Tervetuloa!
d_c

Posts: 185

#25 • • d_c

[reiv:]:
0130-02xx Orkidea



02? mitäs vittua, eikö klubi ole ku kolmeen auki?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#26 • • Jussi Soro choon!

d_c:
---
[reiv:]:
0130-02xx Orkidea
---


02? mitäs vittua, eikö klubi ole ku kolmeen auki?


Ei yleensä oo ollu tota pidempään. Kellojen siirtohan ei keväällä ees vaikuta aukioloon, kun niitä siirretään eteenpäin...
d_c

Posts: 185

#27 • • d_c
Piru, mä kuvittelin et ne on saaneet neljän luvat jo.

Tuotevalvontakeskus kaipaa kyllä uudistumista.
Dementation

Posts: 2,892

#28 • • Dementation wednesday?
Tulossa ollaan...
Ja toki kellon muutos vaikuttaa, koska kello kolme kello onkin neljä, eli vaikka olis neljänkin luvat, se menis silti kiinni tänään kolmelta... Kuten syksyllä kun baarit saa olla auki tunnin kauemmin, niin tänään ne menettää sen saamansa tunnin...

Joka syksy ja kevät tämä toistuu...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jussi Soro

Posts: 6,385

#29 • • Jussi Soro choon!

Dementation:
Tulossa ollaan...
Ja toki kellon muutos vaikuttaa, koska kello kolme kello onkin neljä, eli vaikka olis neljänkin luvat, se menis silti kiinni tänään kolmelta... Kuten syksyllä kun baarit saa olla auki tunnin kauemmin, niin tänään ne menettää sen saamansa tunnin...

Joka syksy ja kevät tämä toistuu...


Eipä kai, vaan tänäänhän kello 4 luvilla saisi pitää ns. puoli viiteen (uutta aikaa) saakka auki ovia. Syksyllähän sen saa itse päättää hyödyntääkö sen ylimääräisen tunnin vai ei.
martina

Posts: 1,875

#30 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
sen vartin aikana, minkä siellä viihdyin, mm. mun housut hajos -ei siis voinut tanssia tai liikkua, ainoastaan istua ja pitää kassia vetskarin kohdalla...
sain juomat päälleni ja vitutti katella muita ku kaikki oli taas niin kuoseissa... *igor*

itse bileet näytti hienolta ja porukkaa oli mukavasti paikalla.
anskuli

Posts: 126

#31 • • anskuli herself
Oli tosi tosi kivaa!!! Oli myös kiva nähdä tuttuja stadista myös Turku cityssä :) Ja muutenkin oli tosiaan hyvin porukkaa paikalla. Orkidean setti oli tosi jees lopussa <3

[reiv:] <3

--
There is no point of living if you cant feel alive...

Mr.Pink

Posts: 307

#32 • • Mr.Pink
olipas kyllä lystiä! *plur*
Marko Laine <3
ja orkidea ja klasarit! <3
Alkuperäistä maydaytä en oo hetkeen kuullu ja se kyl viimeistään nosti fiiliksen kattoon(tai sen läpi oikeastaan)

Näytti olevan reivit oikein onnistuneet bileet täälläkin,kiva oli moikkailla tuttuja täältäpäin pitkästä aikaa ja nauttia sikahyvästä muzaiikista.


-house of house-

--
Lost in the silver box.

Avatar
#33 • • johku Guest
Oli kyl niiiiiiiin kivat bileet, Orkidea oli aivan loistava......
Ja kaikiilla tuntui olevan hyvä meno päällä....!!!
Rocca

Posts: 3,064

#34 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
hmmm...oikeen loistoa *jiihaa* eipä oo pahemmin tekno koskaan uponnu mutta kun tanssimaan meni tai meni koittamaaan, ni juma et se sai jalan nousemaan...meinaan aika kivoja bassolijoja teknossa on *hymy* ja orkidea oli kova ainakin lopussa *jiihaa* Prodigy - No Good *sydän* *plur* btw me tarvitaan turkuun isompaa tilaa...tanssimisessa loppuu tila *uuh* *juonittel**slurps**lmao**jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Dementation

Posts: 2,892

#35 • • Dementation wednesday?
Uskomattoman hyvät fiilikset oli kyllä... *jiihaa*

Kiitos kaikille kanssabilettäjille seurasta, mutta vitutti tiettyjen ihmisten kuosaaminen hiukan. No jokainen tavallaan.
Sain hyvät naurut, kun joku kiva poika luuli että olen kuuro ja puhui vieressäni tanssilattialla kaverilleen, osoittaen minua sormellaan: "Kato, toi kaveri on ihan aineissa." No voihan veden, kokiksen ja kebab-ranskalaisetkin varmaan laskea aineiksi... *muhaha*

Musiikki oli mahtavaa kaikilla neljällä artistilla, vaikken lämmittelijää jaksanutkaan tanssia, kun särki sillon vielä pää, mutta se musa kyllä piristi fiilistä, ennen kuin Elliot Ness tuli soittamaan.

Erityiskiitokset on pakko antaa visuaaleista, jotka oli todella upeat, ja oli nähty vaivaa. *aplodit*
Myös reivien hymiöt papereina seinillä, dekona lavalla sekä heijastettuna seinälle oli kiva lisä.

Kiitos Absx:lle, Alpha:lle ja RainChild:ille ja kaikille muillekin tutuille seurasta, oli mukavaa. *plur*

Eli kaiken kaikkiaan:
I *sydän* [Reiv:]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#36 • • Dementation wednesday?

Rocca: btw me tarvitaan turkuun isompaa tilaa...tanssimisessa loppuu tila *uuh* *juonittel**slurps**lmao**jiihaa*



Olen samaa mieltä kanssasi... Luulis että sellaisen nyt jostain sais tai löytäis... Valtakunta bilepaikasta... Anyone?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

sts

Posts: 7,969

#37 • • sts Sama pyynti aitta!
Tääl olis ollu varmaan siisti olla, no ehkä tulevaisuudessa joskus sit jos reivi tekee uuden excursion
Avatar
#38 • • *Mirri* Guest
Oli ihan älyttömän kivaa. Hyvä että tuli lähdettyä. *joo* Erityisen iso kiitos Tomalle. *kiitoskiitos* Ja tietty koko mein ryhmä rämälle... *iloinen*
Oli ihana nähdä kaikkia vanhoja tuttuja Turun suunnalta. *plur*
Itse bileet oli loistavat. Hyvä meno koko ajan, mutta täytyy sanoo et kyllä Orkidea korjas potin. Klassikkoa toisen perään... *jiihaa* Tätä lisää!!!
jeesboks

Posts: 4,064

#39 • • jeesboks p u p u
Alkuun meinas vähän vitutus päästä iskemään mutta kyllä sekin sitten korjaantu viimestään kokonaan orkidean aikana (*sydän*) ja Marko Laine soitteli kans kyl niin hyvää settiä et jalat alta.

*sydän* Orkidea
*sydän* Yleinen fiilis
*sydän* Kaikki tutut

*poks* Eräs perseen puristelija

Mutta mutta siis kaiken kaikkiaan varsin mainiot kemut. *jiihaa*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

supertony

Posts: 897

#40 • • supertony Code Red
Kivat oli kinkerit, Marko Laine oli kyllä ehdoton päällikkö :) Muu onkin sitten vielä vähän hämärän peitossa... ;)

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...