Parhaat Paitatekstit!

382 posts, 20 pages, 239,126 views

#101 • • astaroth Guest
"Vegetarian? My cock is made of soy!"
zenny

#103 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
emmä nyt tiiä onks niin paras.."BOSS" ja toises on sellanen kiva piirretty koiranpentu ja lukee et "i´m your bodyguard"...*blush*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

S-T

#104 • • S-T Pieni
Mun oma:
159966.jpg

Ei ehkä iiiihan paras, mutta mulle rakkain *nauru*

--
Pieni on kaunista.

#105 • • Cera Guest
menee ehkä hieman otks.. mutta

ALIEN:
ei teksti mut tätä kuvioo oon etsinyt jo kauan (yllättäen)

mulla kävi just tosi hyvä tuuri, kun backstreetin ...älykääpiöt*.. oli tilanneet 'puuma' (PUUMA???+) paitoja
jotka siis olivatkin mun todella hienon avatarini eli ThunderCatsien logolla varustettuja.
fiksuna tyttönä kuitenkin ostin itselleni liian ison koon.
pitää nyt äkkiä saada jostain joku, joka vaikka haluis ostaa ton, fanittaa siis minua (*nauru*) ja sit mä voisin ostaa vähän pienemmän... :D

jos paita teksteistä nyt sanoisin ni kivoin hetkeen, ja jonka itsellenikin vielä ostan, oli semmoinen tosi hieno...

'vähänks oon ihana' ^_______^

[pieni]*älykääpiöitä siksi että ne luuli sitä puumaksi. ei muuten.[/pieni]
mXu

#106 • • mXu A Broud Member of B.W.B.T
"I do all my own stunts".. sopis mulle ku nenä päähän!)

--
"Seksi on kuin pelaisi bridgeä. Jos sinulla ei ole hyvää kumppania, niin sinulla on parempi olla hyvä käsi." Woody Allen

mekaanikko

#107 • • mekaanikko don selecta

climate:
Preise Seitan

LEL! XD Seitan on kyl oikeesti ihan hirveetä jöötiä mut toi läppä on niin hyvä että tollaista paitaa vois melkein sporttaa.

--

Yleisesti ottaen, perus tekstiprintin tekeminen ei ole hankalaa ihan kotikonsteinkaan joten jos joku hyvä läppä läpänderi juolahtaa mieleen niin ei muuta kuin painamaan. Luonnos paperille (printtaamalla tai käsin piirtämällä), piirtoheitinkalvo päälle ja paperiveitsellä leikkaamaan sapluunaa (kannattaa teipata kumpikin paikoilleen alustaan etteivät pääse liikkumaan leikkaamisen aikana). Kun muistaa vaan ottaa huomioon, että suljettuihin kirjaimiin (versaaleista A, B, D, O, P, Q, R ja skandinaaviset kirjaimet) pitää joko jättää tukikaistaleet (ks. joku "stencil" fontti niin ymmärrät mitä tarkoitan) tai sitten noi keskiosat kokonaan auki niin hyvin menee.

Sitten vaan lykätään esim. pahvinpala blankopaidan sisään, pingotetaan paita ja teipataan vaik maalarinteipillä sapluuna päälle. Itse painaminen tapahtuu levittämällä tekstiilipainoväriä (saa esim. kangas- ja taidekaupoista) siveltimellä tai (ehkä suositeltavampaa) pienellä vaahtomuovinpalalla sapluunan päälle. Kuivaus hiustenkuivaimella (tai 24 h vapaasti kuivuen), silitys nurjalta puolelta (joku suojapaperi kannattaa jättää painokuvion ja silityslaudan väliin) ja voilá, hiano paita on valmis. =)

(Niin ja jos ei ole mikään guru graafikko niin aina tulee hyvä kun laittaa fontiksi Helvetica Neue 65 Medium, riittävän iso pistekoko (72 pt tai yli) kerning: optical (Adoben softissa), tasaus vasempaan laitaan (left align) ja väreinä valkoista ja punaista/mustaa. =) Eikä sit saatana venytellä tai litistetä niitä fontteja missään suunnassa!)

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Jna

#108 • • Jna

Jone:
Venatkaa vaan, kohta on ultratrendikästä ja seksikästä olla keravalainen. *vink*

No sit mä oon ainakin superultratrendikäs ku mä oon jo toisen polven keravalainen..*hihu*
remotion

#109 • • remotion nostatus guru

Jna:
---
Jone:
Venatkaa vaan, kohta on ultratrendikästä ja seksikästä olla keravalainen. *vink*

---

No sit mä oon ainakin superultratrendikäs ku mä oon jo toisen polven keravalainen..*hihu*

sulle siis sopis paidat: PARANTUMATON ja TARTTUVAA.

tai sit KERAVALAISUUS ON SUKUPUOLITEITSE TARTTUVA KUOLEMAAN JOHTAVA TAUTI

rojaltit meitsille.
lunake

#111 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Helppo
Hankala
Napanöyhtä

--
Hedelmällisyys on påp!

xqUe

#112 • • xqUe
salee kyl paras semmonen paita mis lukee et Olen Hollantilainen *iloinen*

--
Place Go Boom!

jeesboks

#114 • • jeesboks p u p u
Kyllähän näitä löyty vaik kui paljo mut pari kivaa..*hihu*
- En se minä ollut…
- MUSIC FOR LIFE
- edessä:huomaatko aika pysähtyy?
Takana: kuuletko ääni hiljenee?

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Nacu

#115 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Pidettävä poissa lasten ulottuvilta *vink*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Fyrisch

#116 • • Fyrisch

Nacu:
Pidettävä poissa lasten ulottuvilta *vink*

:DD aika pedoo
LoFi

#117 • • LoFi
I might be schizophrenic, but i'm also Jesus =)

tais olla noin... ei oo oma paita joten piti muistella
jarps

#119 • • jarps
No parhaat ja parhaat.. tulee pideltyä sellasta punasta paitaa missä lukee eessä PINK T-SHIRT *hymy* Jollain näin joskus "stupidity isn`t handicap" paidan..
bubbelgum

#120 • • bubbelgum ~sylikissa~
No hmm.. Sellasii mitä oon nähny niin löytyy esim.

"I´m shy, but I have a big dick"
"Väärä lääkitys"
"Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys"

Ja itellä on ollu aikoinaan sellaset ku;

"If you don´t believe in oralsex, then keep your mouth shut"
"Sex appeal, please give generously"
Ja semmonen mis edessä lukee "Now you see me" ja selässä "Now you don´t"

Ja tietysti edelleen käytössä oleva, "Please talk to my face my breasts can´t hear you"

Että semmoset nyt tuli mieleen...

--
Hullu ku pullosta tullu.