Zet4:
Näin jollain joskus premissä mustan paidan jos oli isolla tekstillä PIRI ON PARASTA.
Se aiheutti kyllä spontaanin repeämisreaktion.
mä repesin premi + piri kombolle
382 posts, 20 pages, 239,010 views
Zet4:
Näin jollain joskus premissä mustan paidan jos oli isolla tekstillä PIRI ON PARASTA.
Se aiheutti kyllä spontaanin repeämisreaktion.
serotonot:
---
kilobitti:
---
Lyylikki: Vitun päivänsäteestä tuli mieleeni, että mitäs mieltä te ootte muuten niistä pipoista joissa on painatus.
---
Rupeaa olemaan todella kulunut juttu, eikä ne itse tekstitkään saa aikaan minussa aikaan muuta kuin myötähäpeää..
---
Ah myötähäpeä. Tuo kaikkien nihkeiden tunteiden kantaisä.
serotonot:
---
kilobitti:
---
Lyylikki: Vitun päivänsäteestä tuli mieleeni, että mitäs mieltä te ootte muuten niistä pipoista joissa on painatus.
---
Rupeaa olemaan todella kulunut juttu, eikä ne itse tekstitkään saa aikaan minussa aikaan muuta kuin myötähäpeää..
---
kilobitti:
---
---
Jone:
---
Ei paskempi. Vastaavilla ideoilla saa heitellä, koska tässä puolileikilläni mietin ton Kerava-homman pienimuotoisella tuotteistamisella. Venatkaa vaan, kohta on ultratrendikästä ja seksikästä olla keravalainen.
typo:
Uh oh. Sinä päivänä meitsi muuttaa Ruot^H^H^H^HKorsoon.
remotion:
---
serotonot:
---
kilobitti:
---
---
---
---
Kilobitille sopisi sitten tämä!
Lyylikki:
Löysin aikanaan "Vitun päivänsäde" -pipon, mutta en mä sitä suomessa kehdannut päähäni laittaa, joten annoin sen siskolle. Irlannissa kun harvempi tajuu suomea.
candyraver:
POLIISI