382 posts, 20 pages, 239,037 views
serotonot:
TAHTOO!
ezzy:
AIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Seuraava pysäkki, Korso...
remotion:
No toi sopi ainakin hyvän nimimerkillä "päivänsäde" kirjoittaneelle, en sit tiiä miten se sulle sopii...
Lyylikki:
Vitun päivänsäteestä tuli mieleeni, että mitäs mieltä te ootte muuten niistä pipoista joissa on painatus. Alkuun mun mielestä ne oli tosi jees, mutta nykyään niitä tuntuu olevan kaikilla. Löysin aikanaan "Vitun päivänsäde" -pipon, mutta en mä sitä suomessa kehdannut päähäni laittaa, joten annoin sen siskolle. Irlannissa kun harvempi tajuu suomea.
Tuntuu, että vallalla on sellainen käsitys, että on vaan hienoa laittaa sellainen "printti" pipo päähän, eikä yhtään ajatella, että mitä siinä lukee. On aika perseestä, kun 13 wee teinillä on "Panen vähän ja huonosti" -pipo tai "Slut" tai jotain muuta käsittämätöntä. Ja tänä talvena noita pipoja on näkynyt ihan sairaasti. Trust me, mä oon töissä Asematunnelissa.
serotonot:
Mun mielestä enemmän tai vähemmän kaikki "asenne"-paidat kuten "vitun päivänsäde" ja "isäntä" yms vastaavat setit on aika perseestä. Miks nois ei voi käyttää mielikuvitusta nois paitojen teksteissä?
Jotain tyyliin: "Neitsyyden menettää vain kerran mutta abortin voi tehdä vaikka kerran kuussa"
tollanen ainaki herättäis keskustelua toisella tavalla.
nimim. "Eläinkokeet lopetettava, käyttäkää sivareita"
xcft:
---
serotonot:
Mun mielestä enemmän tai vähemmän kaikki "asenne"-paidat kuten "vitun päivänsäde" ja "isäntä" yms vastaavat setit on aika perseestä. Miks nois ei voi käyttää mielikuvitusta nois paitojen teksteissä?
Jotain tyyliin: "Neitsyyden menettää vain kerran mutta abortin voi tehdä vaikka kerran kuussa"
---
Nuokin "asenne"-paidat nyt ovat niin yksilöstä riippuvaisia, että sopivatko ne kyseisille henkilöille vai ei. Itse suosin kuitenkin tuollaisia uniikkeja paitoja. Kuten esim omistamani techno hazard-paita, niitä taitaa maailmassa olla jopa 2.
Ja mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, herättääkö paita keskustelua vai ei. Se yksilö joka sitä paitaa kantaa, voi kuitenkin enemmän siihen vaikuttaa. Miksei voisi esim. teettää paitaa, missä on Daavidin tähti, ja alla lukee vaikka "Hitler was right". Herättäisihän sekin keskustelua, oli kantaja sitten juutalainen, natsi tai mitä tahansa muuta.
kilobitti:
---
Lyylikki: Vitun päivänsäteestä tuli mieleeni, että mitäs mieltä te ootte muuten niistä pipoista joissa on painatus.
---
Rupeaa olemaan todella kulunut juttu, eikä ne itse tekstitkään saa aikaan minussa aikaan muuta kuin myötähäpeää..
serotonot:
Zyklonius:
---
serotonot:
---
I'll second that. Ainoastaan ignorantit nousukkaat pukeutuvat vulgaarin alaluokkaisiin päivänsäde-paituleihin (enkä tässä tarkoita paidan kuosia vaan printin henkistä sisältöä ja kypsyyttä).
Lapset - Jos haluatte aisaa tahi toosaa sekä katteetonta gloriaa, käväiskäähän www.tshirthell.com -sivustolla. Tosin suurin osa nuiden pukineiden ideasta aukenee vasta sellaiselle, jolla on vielä naksujen jäljiltä päässä aivosoluja ja tietämystä amerikkalaisesta populaarikulttuurista muiltakin osin kuin mitä ameriikkalaiset valtamediat idiot boxin kautta suoltavat olohuoneisiimme.