-Cindy-
382 posts, 20 pages, 238,733 views
Lyylikki:
puluvslokki
Jeps jeps...huomasin juuri, että pulu vs lokki on hajonnut tekijöiden osioihin, mutta tältä entiseltä "katto" sivulta pääsee etiäpäin. Sieltä löyty hauskoja paitoja ennenvanhaan. Toivottavasti poijaat saa omat sivustonsa toimimaan pikimmiten.
Niin mutta. En itse ole nähnyt, mutta aika hassu paita on ollut jollakulla päällä (pojalla), jossa luki: "I just powdered my nose"...eh eh eh...
Iteltäni löytyy mm." Fuck the DJ" -paita, ihan kiva. Ja jos olisi ollut rahaa olisin ostanut "I love FCUK" -paidan. Paidat joissa on jotain hassuja tekstejä, on kyllä mun mielestäni ihan sika jees. Joku tosiaan Mentalwearin mainitsi, mutta on olemassa järjestö (ehkä) Tupakoinnin lopettamisen ihanuus, josta löytyy todella kantaaottavia ja hauskoja paitoja. Muun muassa: "Milläs sitten pullistelet" -paita on aika hauska.
greenie:
Osoittaa hieman suurempaa nerokkuutta sanoa asioita ihan itse, kuin pitää jonkun toisen printtiä päällä.
ezzy:
---
lohikarme:
Jonen Baywatch Kerava oli aika kova Pacifiquessa
---
toi on kyl äärettömän kova
Jone:
Kiitoksia arvostamisesta.
Mulla on taas uudet kujeet menossa t-paitojen suhteen. Seuraavaksi teen "CHE KERAVA"-paidan tähän tyyliin jollain amiksen kuvalla tjsp.
Suunnitteilla myös "Fear and Loathing in Kerava"- ja "Only in Kerava"-paidat.
Jone:
Mulla on taas uudet kujeet menossa t-paitojen suhteen. Seuraavaksi teen "CHE KERAVA"-paidan tähän tyyliin jollain amiksen kuvalla tjsp.