Vuokralla huone Myyrmäessä! vapaa heti!

30 posts, 2 pages, 16,357 views

movement

Posts: 148

#1 • • movement Glee and Beam (tm)
Laitan tän ilmoituksen ystäväni puolesta tänne:)
kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa:)


Vuokrataan alivuokralaissopimuksella kolmiosta luxus huoneiston osa joka on kooltaan 14m2. Asunto sijaitsee Myyrmäessä. Koko kämpän pintala on 72m2, josta siis vuokrataan yksi huone (+ yhteiset tilat keittiö, eteinen, olohuone, kylppäri, WC etc). Huoneistossa asuu tällä hetkellä yksi ihminen. Huoneisto on hyvässä kunnossa, remontoitu vuosi sitten. Kämpästä löytyy myös:
- pesukone
- yleistilojen kalustus
- DNA laajakaista nettiyhteys
- oma sauna
- uima-allas yhteiskäytössä kaikkien taloyhtiössä asuvien kesken
- parkettilattiat
- lasitettu parveke
- hyvät äänieristykset (huone on erittäin yksityinen)
- hyvät yhteydet keskustaan ( bussi+ juna ihan lähellä).

Toivoisin hakijan olevan maksukykyinen, rento, huumorintajuinen, rehellinen JA naispuolinen. Itse olen 24 vuotias toiminnanjohtajana työskentelevä tyttönen. Kaikin puolin mukava, rento, pirteä ja hauska ihminen. JOS minulla olisi vapaa-aikaa harrastaisin salia, biletystä, maalaamista ja konemusiikkia;) Omistan kaksi undulaattia, joten lemmikkieläimet eivät ole ongelma. Paitsi kissat;)

Vuokra on 368/kk (vuokra sisältää veden) + sähkö. Takuuvuokran suuruus on 816.
ASUNTO ON VAPAA HETI!

Lähettäkää ihmeessä mailia osoitteeseen [email protected] tai soittakaa numeroon 050-4915229 pikimmiten.

Keväisin terveisin
Didi
kirsch

Posts: 267

#2 • • kirsch kyny hippi

Christinah:

Espoosta? 368/kk? Yhdestä huoneesta? Pitäkää *iihhih*


Sehän on 72 m2 KOLMIO, jonka koko vuokra on 738e. Mikäli ymmärsin oikein että tuo 368 on puolet siitä. Huomaa myös taikasana luxus.
Eli eihän se nyt mikään kallis ole.
Exlex

Posts: 497

#3 • • Exlex
<vuokraustoiminnan häirintää>

kirsch:
... jonka koko vuokra on 738e. Mikäli ymmärsin oikein että tuo 368 on puolet siitä.



368 x 2 = 738 *ding*

</vuokraustoiminnan häirintää>
A-peli / Pelto

Posts: 8

#5 • • A-peli / Pelto
14m2 <-- über luxus!!!
(sori oli pakko)

--
be pop. antipop. stop.

Apo

Posts: 1,574

#6 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

A-peli / Pelto:
14m2 <-- über luxus!!!



Jos kämpässä ei asu kuin kaksi ihmistä niin sittenhän tuo vuokralla oleva "kämpän osa" on 36m2. Aloituslause on tosin vähän harhaanjohtava, varsinkin jos jaksaa lukea kolmanteen lauseeseen jossa kerrotaan että vuokrattavaan tilaan kuuluu myös muita tiloja.

... oli pakko ;)
Tyeicha

Posts: 5,807

#7 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Christinah:
Johan halvan yksiön saa reilulla 2 huntilla ja itse voi tehdä siitä niin luksuksen kuin haluaa. No joo ei nyt todellakaan liity. *hymy*


mistä sä saat yksiön ~200 kuukausivuokralla?? jostain susirajan takaa? sitäpaitsi myyrmäki on vantaalla. *taputapu*

--
-Tyeicha-

ezzy

Posts: 8,060

#8 • • ezzy Droid-pappa
christinah, voi olla aika tiukkaa löytää liki 40m2 kaksio noilla eduilla alle 400e:n, kun 30m2 yksiötkin on jo 400e.
Lauri

Posts: 1,051

#9 • • Lauri Devoted

Christinah:

<CLIP>. No joo, siis Myyrmäki tosiaan on Vantaalla joo eikä kauheen hyvällä paikalla sisänsä että melko syrjässä kaikesta. Kun vertaa että Vantaan suht hyviltä paikoilta (Tikkurila etc) saa asuntoja samaan hintaan ja halvemmallakin niin en lähtis myyrmäkeen maksaa tollasta vuokraa. Ja kun kysyit mistä saa, niin vaikka mistä kun osaa etsiä. </CLIP>



Tuo on melkoinen harhakäsitys Myyrmäestä. Myyrmäestä on äärimmäisen hyvät kulkuyhteydet esim. Helsingin keskustaan (Juna, Bussi) - Junalla matka-aika on 10-15min. Myyrmäessä on kaikki palvelut mitä voi äkkiseltään keksiä. Taksimatka Helsingin keskustasta maksaa 20-25eur. Vertaappa noita esim. Tikkurilaan. Tikkurila on Vantaan Kontula, Myyrmäki vertauksena esim. Munkkiniemi paremmin sosiaalipalveluin.

Sen lisäksi hinta-laatusuhde myyrmäessä on *huomattavasti* parempi asunnoissa, kuin esim. Tikkurilassa.
ezzy

Posts: 8,060

#10 • • ezzy Droid-pappa

Iso-Lauri:
---
Sen lisäksi hinta-laatusuhde myyrmäessä on *huomattavasti* parempi asunnoissa, kuin esim. Tikkurilassa.



jep ja itsehän puhuin siis 30m2 yksiöstä tikkurilassa, joka oli itselläni 420e/kk...
Gnizhak

Posts: 701

#11 • • Gnizhak iku

Christinah:
Noo.. mun mielestä plussaa tossa on uima-allas (joka siis yleisessä käytössä eik äesim. pesutilan yhteydessä *hihu). Mutta muuten normaalihko solukämppää muistuttava josta en its elähtisi maksamaan kyll ätuollaista hintaa. Johan halvan yksiön saa reilulla 2 huntilla ja itse voi tehdä siitä niin luksuksen kuin haluaa. No joo ei nyt todellakaan liity. *hymy*


Jos saat mulle alta kolmeensataan euroon yksiön länsi-vantaalta, espoosta, helsingistä ni mailaa ihmeessä. Kummasti kun pyytävät surutta noista alle 30 m2 400 e, ja jengi vielä maksaa. Lisäks kannattas oppia, et tiksi on jo "itää" mitä seutujen paremmuuteen tulee.

--
Don&#039;t Just Stand There

Juhgu

Posts: 7,921

#12 • • Juhgu Virnistelijä

Christinah:
---
Joku 150e vois olla harkinnan arvoinen jo mutta..



Hei, jos sä olet noin totaalisen pihalla asuntojen hinnoista niin ehkä sitten ei kannattaisi tulla pilaamaan muiden myyntejä noilla mielipiteilläsi?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

äm

Posts: 2,376

#13 • • äm
Noniin, älkää tästä enää tapelko.
Tapelkaa siitä, kuka pääsee asumaan tänne! *vink*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Tyeicha

Posts: 5,807

#14 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Christinah:Ja kun kysyit mistä saa, niin vaikka mistä kun osaa etsiä. Ja jos erityisesti opiskelijoille suunnatut asunnot kelpaa niin sitten löytyy asuntoja parin hunti kk-hintaan vielä enemmän.


no ainakin ku olen itse sivusta seurannut viimesen vuoden ajan vuokra-asuntojen hintakehitystä, niin ei ole mulle viel vastaan tullut yhtään asuntoa kyseisellä kk-vuokralla. nytkin ku nopeesti katoin etuovi.com ja oikotie.fi vapaat vuokra-asunnot helsinki-espoo-vantaa, enintään 260e. kk-vuokralla, niin ei löytynyt yhtään tapausta. 245e. taisi olla halvin soluhuone, joka sieltä löytyi.. *nauru*

--
-Tyeicha-

Jarsseli

Posts: 356

#15 • • Jarsseli
en ota muuten osaa tuohon, mutta vuodesta 1999 olen asunut pk-seudulla ja en ole koskaan nähnyt missään lehdessä että olisi vuokralla 200e yksiö tms. mulla oli yksiö ja maksoin siitä 460e+ sähkö eikä kokoakaan ollut kuin 22m2 ja oli lisäksi varmaan suomen kuumin asunto kesällä., vai miltä kuulostaa varjolämpötila huoneessa kun ikkuna auki, verhot edessä ja pöytätuuletin täysillä niin lämmöt 47 astetta, koitapa siinä nukkua sitten. 200e hinnalla saa Lapista mutta ei taidasaada koirankoppiakaan vuokralle 200e pk-seudulla
Jone

Posts: 8,258

#16 • • Edited Jone Archibald Haddock
Lakkaisit nyt oikeasti puhumasta läpiä päähäsi ja antaisit ihmisen vuokrata mitä vuokraa. Mainitsemillasi hinnoilla ei irtoa kämppiä edes täältä Keravalta, jota en muuten lähtisi vertaamaan esim. Korsoon - palvelut hieman eri tasoa.
Bellezaaa

Posts: 573

#17 • • Bellezaaa Afrodite*

Christinah:

No johan on kallis. Mutta varmaan tossa ihan aseman vieressä olevat suht uudet kerrostalotkin on hinnoiltaan aika mukavia. Mutta ainahan se näin on, että mitä lähemmäs "keskustaa" on ja mitä enemmän palveluja ja kulkuyhteyksiä on niin vuokrat on kovimmat. Tietenkin vaikuttaa myös talon ikä ja kaikki mahdolliset pikkuseikatkin. Tikkurilaa en myöskään Kontolaksi vertails -ehkä pikemminkin Korso/Kerava/Malminkartano/Havukoski/Koivykylä on sellasia alueita jotka sopisi tuohon yleistykseen paremmin. [Lähiöt on aina lähiöitä, jokapaikassa].




Tikkurilaa ei voi kyllä verrata Koivukylään/Korsoon. Ehkä lähinnä Keravaan mut Tikkurila päihittää Keravan palveluiden suhteen. Ja Kerava ei oo mikään lähiö! Keravalla on paljon enemmän palveluita ja on asuinpaikkana paljon kivempi kuin esim. Koivukylä...
Järjestys voisi olla seuraavanlainen
Tikkurila
Kerava
Korso
Koivukylä

Muista paha mennä sanomaan kun ei tiedä...
Lost-Soul

Posts: 3,107

#18 • • Lost-Soul los pallos

Christinah:
Noo.. mun mielestä plussaa tossa on uima-allas (joka siis yleisessä käytössä eik äesim. pesutilan yhteydessä *hihu). Mutta muuten normaalihko solukämppää muistuttava josta en its elähtisi maksamaan kyll ätuollaista hintaa. Johan halvan yksiön saa reilulla 2 huntilla ja itse voi tehdä siitä niin luksuksen kuin haluaa. No joo ei nyt todellakaan liity. *hymy*



(OT)
Kylhän vuokra kämpän saa alle satasella, kunhan mami on ekaks ostanu jostain sen kämpän ja alkaa vuokraamaan sitä sulle siihen hintaan...
Ja mitä opiskelia kämppiin tulee (HOAS), niin niitä ei paljoa remppailla ja yleensä eivät ole edes missään ihan parhaimmassa kunnossa (ja tämä vain omiin kokemuksiini nojautuen sanon). Tietenkin jos kaverin kanssa muuttaa johonkin kaksioon asumaan, niin voi selvitä alle 300/kk vuokralta, mutta sekään ei aina onnistu.
Suosittelen tutustumaan ensin vuokra-asuntojen hintoihin (sekä tutustumaan missä mikäkin paikka on, ja mitä siellä läheisyydessä on)..

Ja mitä aiheeseen, niin järkevältä tuo vuokra kuulostaa ja jos olen ymmärtänyt oikein mistä talosta on kysymys, niin hyvällä paikalla sijaitsee. Eipä tarvi paljoa liikkua, jos haluaa päästä ostoksille...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jone

Posts: 8,258

#19 • • Edited Jone Archibald Haddock
Lopeta jo. Eikö sulle sano mitään se, että kaikkien muiden mielestä olet täysin kuutamolla?

Tästä vuokrausilmoitusthreadistä tuli jo paskanjauhantathread ihan sen takia, ettei sulla ole penniäkään hintatietoutta ja paskanjauhanta tuskin oli threadin tarkoitus.
Ozie

Posts: 1,389

#20 • • Ozie

Christinah:


Solut on soluja, mutta nyt puhuttiinkin ihan vuokra-asunnosta. Yleensä kaupungin kämpät (Espoo,Vantaa,Helsinki) on edullisempia kuin yksityisten (mitä enimmäkseen oikotiestäkin löytyy). Sen lisäks on olemassa niitä erilaisia nuorisomestoja joista vuokrataan nimenomaan nuorille ja/tai opiskelijoille. Löytyy kyllä kun etsii. Ja tukien kanssa, mitä siis varmaan 99% ihmisitä nostaa, onnistuu kyllä saamaan parinkin huntin asunnon jos vaan osaa etsiä ja hakee oikeasta paikkaa. Kuka pakottaa vuokraamaan yksityiseltä?



Nuorisosäätiöllä on kämppiä mutta niistäki saa maksaa 9e/m^2/kk alkaen mitä nyt kattonu pääkaupunkiseudulta. Joten saahan 200e:llä periaatteessa vähän reilu 20m^2. - http://www.nuorisosaatio.fi