O: X boks.....modaus...

23 posts, 2 pages, 3,892 views

Chilek

Posts: 112

#1 • • Edited Chilek monkiii
Olisko ketään joka modais bokseja.....vastaukset privaan tai mailiin....?

--
EN se mää ollu....

Chilek

Posts: 112

#2 • • Chilek monkiii
kyl tänneki saa vastata.....

--
EN se mää ollu....

IsmoSimo

Posts: 295

#3 • • IsmoSimo
Joo sama homma...eli tarvis modauksen boxiin :)
Chilek

Posts: 112

#4 • • Chilek monkiii

Takaraimo:
Joo sama homma...eli tarvis modauksen boxiin :)


mä en tarvii muuta ku moodaajan eli piirit yms. löytyy....

--
EN se mää ollu....

ANONYM

Posts: 731

#5 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
modasin ite ja vituix meni!ostin sitten uuden boxin ja nyt on kiva pelailla ja toinen boxi "koristeena"...toisaalta nyt ois helpompi se modaus tehdä kun tietää mikä viimex meni vikaan...olin liian hätänen vain.
Major Tom

Posts: 266

#6 • • Major Tom
kysäse täältä

Jos pelkää ettei iteltä onnistu, kantsii käyttää kone tuolla. Ite oon vieny aikoinaan 2 PS1:stä, ja yhen PS2:n.. kaikki toiminu ongelmitta.
kovas

Posts: 1,522

#7 • • kovas Kristo

BSE:
kysäse täältä

Jos pelkää ettei iteltä onnistu, kantsii käyttää kone tuolla. Ite oon vieny aikoinaan 2 PS1:stä, ja yhen PS2:n.. kaikki toiminu ongelmitta.



:DD
modaaminen maksaa 99e, ilman piiriä (jos nyt oikein luin).
en todellakaan suosittele kyseistä mestaa, pientä rahastusta :D
en yhtään ihmettele olematonta jonoa.

oman piirin auttoi juottamaan porukoiden naapuri salossa.
Major Tom

Posts: 266

#8 • • Major Tom

hards:
---
BSE:
kysäse täältä

Jos pelkää ettei iteltä onnistu, kantsii käyttää kone tuolla. Ite oon vieny aikoinaan 2 PS1:stä, ja yhen PS2:n.. kaikki toiminu ongelmitta.

---


:DD
modaaminen maksaa 99e, ilman piiriä (jos nyt oikein luin).
en todellakaan suosittele kyseistä mestaa, pientä rahastusta :D
en yhtään ihmettele olematonta jonoa.

oman piirin auttoi juottamaan porukoiden naapuri salossa.



Ainakin sillon kun noi pleikkaykköset modasin, niin hinta oli mielestäni ihan kilpailukykynen. Nykypäivänä en sit tiedä, kun ei ole tarvetta mdailla.
Eikä tässä threadissa muitakaan varteenotettavia vaihtoehtoja näkynyt, jokaisella kun ei salolaisia naapureita ole.
Vexe

Posts: 1,016

#9 • • Edited Vexe
Eipä tuo modaaminen niin vaikeaa ole. Varsinkin jos on piiri jota ei tarvitse juottaa paikoilleen. Tökkää vaan modin oikeeseen kohtaan niin homma hoidossa.

Muutaman piirin olen asentanut, sekä dvd-aseman lasersäteen säädöt.
mehukatti

Posts: 335

#11 • • Edited mehukatti dude
mä modasin oman xboxin kun en jaksanut maksaa palvelusta. ei siinä tosin hirveesti säästänyt kun piti metsästää mahollisimman ohutkärkinen kolvi, staattisen sähkön poistoranneke, ohutta tinaa, jne. suurin osa juotoksista oli kohtuullisen helppoja, mutta pari mestaa oli lievästi sanottuna kuumottavia (pieniä). olin ihan varma että ei toimi tai boksi on paskana, mutta tuuria tai ei niiin pelitti heti ekalla yrityksellä. ei nyt ihan poropeukalokaan pitäs olla kolvin kanssa, kun jo pienenä kasannu jotai elektroniikkasarjoja ja koulussaki oli tekniset työt kyNppi. *nauru*
Sir Paramount

Posts: 383

#12 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
nojuu, itellä ei kyllä löytynyt pienintäkään luottoo omiin juottamistaitoihin, joten jouduin turvautuu asentajaan. Pelotti ajatuskin siitä että hajoittaisin masiinan ja saman tien menisi sekin 150 kankkulan kaivoon.

--
Suits you, Sir!

kovas

Posts: 1,522

#13 • • kovas Kristo
no aluksi yritin itse mut siit ei tullut mitään välineidän huonouden takia. puolet sain itse hyvin mut ne pahimmat hoiti sit avulias naapurin täti. :)
ezzy

Posts: 8,060

#15 • • Edited ezzy Droid-pappa
Duox2 on todella helppo juottaa paikoilleen (ainakin v1.4:een). Kkiikuttaa vaan kaverille, jolla pysyy kolvi kädessä.

modpiiri.comista tuli alle 24h:ssa :)

paskaksi mennyt kandee myydä varaosiksi.
Chilek

Posts: 112

#16 • • Chilek monkiii
Kiits kaikil........

--
EN se mää ollu....

bad loop

Posts: 108

#17 • • bad loop .idm setä
mä modasin omani ilman mitään kolvaus kokemusta ... meni siinä muutama hyvä tunti mutta Xloota toimii kuin unelma .. eipä ollu ku 11 piuhaa kolvattavana .. modi on toi ALX pro R3 .. suosittelen rohkeesti vaan yrittämään .. jos onnistuu multa niin varmasti onnistuu sulta .. ja jos menee vituix .. menee vituix .. elämä on. :)
POSER

Posts: 800

#20 • • POSER Wimp and Poser
Ei kai tässä nyt vaan ole takana halu lähteä rikkomaan lakia laittomien kopioiden kannsa? *iloinen*

--
Keppiä Jehoville!