Aszagarnak - The human flesh engine (Alek Száhala)

61 posts, 4 pages, 29,511 views

Yoni

Posts: 440

#22 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Joo! Se nyt oli sitten tommonen biisi!


*possu* Possu!
xybo

Posts: 1,100

#23 • • xybo meeple!
Nyky ULTRA speedcoreksi varsin kelpo kamaa. Itse en vain pidä
tälläisestä "bpm hakuisesta" speedcoresta vaan siitä
originaalista speedcoren muodosta millä koko tyyli syntyi
(speedmetallin ja hc:n sekotuksesta). Kyllä tällänen julkastaisiin
välittömästi parilla 3:llakin labelilla. (tosin en tiedä kuinkapaljon
nykyään tällästä jo on liikkeellä. lue: paljon)

-- xybo
hrdkvr

Posts: 3,929

#24 • • hrdkvr KURGO
siis ohhhhohhh

onkohan ensimmäinen kerta kun näen xybolta *.core biisistä tai yleensäkkään koskaan näin positiivista palautetta..

eikä mitään disataavaa

tätä alek mä kutsuisin uran kohokohdaksi

--
-keep it hard-

Rinik

Posts: 647

#25 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
SPEEEEDCOREEEEEEEEEE!!!!!!! *piis* *hihu* *piis*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Yim

Posts: 180

#26 • • Yim
Aika vetävää kiksuu *hahjust* sai ainaki hereille *nauru*

--
Perception: Our day-in, day-out world is real.
Reality: That world is a hoax, an elaborate deception spun by all-powerful machines of artificial intelligence that control us.

Flamie

Posts: 478

#27 • • Flamie
Mullakin varmaan aika huonot korvat... Mä en saa mitään irti tosta.*nauru* Ihan ku joku huutais tuolla taustalla hoosiannaa moottorisahan kanssa. Kissakin taitaa saada lekaa perseeseen. Oven saranat jääny rasvaamatta. Sammakko lopussa ihan jees.
*hihu*
*piis*
Juhgu

Posts: 7,921

#28 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Flamie:
Ihan ku joku huutais tuolla taustalla hoosiannaa moottorisahan kanssa. Kissakin taitaa saada lekaa perseeseen. Oven saranat jääny rasvaamatta. Sammakko lopussa ihan jees.


*lmao*

Mitä jos Alek oikeasti ottaakin kaiken negatiivisen palautteen ihan vitun vakavasti ja henkilökohtaisesti, mut sit jokaisen negatiivisen viestin kohdalla syö 37 pakettia rauhoittavia ja käy viidellä itsensähillitsemiskurssilla, että onnistuu näyttämään rennolta tyypiltä? Nyt sä ehkä tapoit sen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Flamie

Posts: 478

#29 • • Flamie

Juhgu:

*lmao*

Mitä jos Alek oikeasti ottaakin kaiken negatiivisen palautteen ihan vitun vakavasti ja henkilökohtaisesti, mut sit jokaisen negatiivisen viestin kohdalla syö 37 pakettia rauhoittavia ja käy viidellä itsensähillitsemiskurssilla, että onnistuu näyttämään rennolta tyypiltä? Nyt sä ehkä tapoit sen.



Sitten ammun itseni.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#30 • • liikkuva muna an egg on the move

Juhgu:
---
Flamie:
Ihan ku joku huutais tuolla taustalla hoosiannaa moottorisahan kanssa. Kissakin taitaa saada lekaa perseeseen. Oven saranat jääny rasvaamatta. Sammakko lopussa ihan jees.
---

*lmao*

Mitä jos Alek oikeasti ottaakin kaiken negatiivisen palautteen ihan vitun vakavasti ja henkilökohtaisesti, mut sit jokaisen negatiivisen viestin kohdalla syö 37 pakettia rauhoittavia ja käy viidellä itsensähillitsemiskurssilla, että onnistuu näyttämään rennolta tyypiltä? Nyt sä ehkä tapoit sen.



Joo mä kiehun täällä ihan vitusti *lmao* Höyry näkyy Turkuun asti *joo*
Procyo

Posts: 38

#31 • • Procyo

Qosi:
huhhuijakkaa! sehän kuullosti ihan kuin kolmen viikon valvomisen tuloksena joku olis saanut päähänsä lähtee ampumaan kodittomien kissojen talvisäilöä ilmatorjuntakonekiväärillä seulaks ja onnistunut siinä yli odotustensa.. eli tiukkaa matskua!*possu**piis*



Osuva vertaus...
Procyo

Posts: 38

#32 • • Procyo
Vielä lisätäkseni, on kissojen talvisäilön naapurissa tainnu jäädä perheen työkalupakki ja sillä leikkiny 5-vuotias Mikko lumilinkoon jumiin.
ps.del.iz

Posts: 137

#33 • • ps.del.iz Member Off
f...n´ fu...n´ fuc..n´ fuck..n´ *super* CORE
*super* *super* *super*
e-will

Posts: 372

#34 • • e-will joor worst naitmeir
kuuntelin läpi ja ehkä toi ei vaa oo mun juttu... =)

ps. sulla on alek aina ihan ihme nimiä noilla sun biiseillä....
ne kuulostaa aina joltain inferno-demoneilta jonka nimen onnistutki lausumaan oikein ni castaat vahingos tulipallon ja naapurin talo palaa poroks.

--
vailla täyttä ymmärrystä

nomic

Posts: 4,120

#35 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

e-will:
ps. sulla on alek aina ihan ihme nimiä noilla sun biiseillä....
ne kuulostaa aina joltain inferno-demoneilta jonka nimen onnistutki lausumaan oikein ni castaat vahingos tulipallon ja naapurin talo palaa poroks.


2lv:n fire-spell vie 15 mp:tä *vink*
e-will

Posts: 372

#36 • • e-will joor worst naitmeir

nomic:
---
e-will:
ps. sulla on alek aina ihan ihme nimiä noilla sun biiseillä....
ne kuulostaa aina joltain inferno-demoneilta jonka nimen onnistutki lausumaan oikein ni castaat vahingos tulipallon ja naapurin talo palaa poroks.
---
2lv:n fire-spell vie 15 mp:tä *vink*



joo, mut mä luulen et tollasil nimil irtoo vähä enemmän ku lvl2 spellei!! *nauru*
ei noit kyl enää uskalla sanoo äänee... =/

--
vailla täyttä ymmärrystä

liikkuva muna

Posts: 2,652

#37 • • liikkuva muna an egg on the move

e-will:
kuuntelin läpi ja ehkä toi ei vaa oo mun juttu... =)

ps. sulla on alek aina ihan ihme nimiä noilla sun biiseillä....
ne kuulostaa aina joltain inferno-demoneilta jonka nimen onnistutki lausumaan oikein ni castaat vahingos tulipallon ja naapurin talo palaa poroks.



Hahaa *nauru* Kävin Calimshanissa taikakaupassa hakemassa pari scrollia ja niistä revin noita nimiä *vink*
e-will

Posts: 372

#38 • • e-will joor worst naitmeir

alek száhala:
---
e-will:
kuuntelin läpi ja ehkä toi ei vaa oo mun juttu... =)

ps. sulla on alek aina ihan ihme nimiä noilla sun biiseillä....
ne kuulostaa aina joltain inferno-demoneilta jonka nimen onnistutki lausumaan oikein ni castaat vahingos tulipallon ja naapurin talo palaa poroks.

---

Hahaa *nauru* Kävin Calimshanissa taikakaupassa hakemassa pari scrollia ja niistä revin noita nimiä *vink*



*pelkää* *hikoil*

--
vailla täyttä ymmärrystä

Mellu-

Posts: 4,006

#39 • • Mellu-
meidän porukat kysy et meniks mun kone rikki ku kuuntelin tätä biisiä *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

blender

Posts: 2,552

#40 • • blender Arcade | KAIKU

Mellu-:
meidän porukat kysy et meniks mun kone rikki ku kuuntelin tätä biisiä *lmao*



repesin *lmao*