Alex Kunnari & Jay Mellin 24.2.2005 @ Helsinki

56 posts, 3 pages, 6,196 views

okiru

#21 • • okiru Outo Hervantalainen
Jeb jeb tänne tänään heilumaan ! :]
tumpsi

#22 • • tumpsi rekisteröitymätön

okiru:
Jeb jeb tänne tänään heilumaan ! :]

Tottis :P
Everes

#23 • • Everes
aika uber ilta tulossa! *iihhih*

--
living in irresponsible selibacy

Janne

#24 • • Janne kipee ukkeli
Kiksu, kiksu, kiksu, kiksu... *jiihaa*

Voi olla huomenna vähän tukkonen duunipäivä, mutta hällä väliä.

Mitä sit Seduun tulee (kun Toni asiasta mainitsit), niin vaikka olen niin YAS kuin olla voi, niin toki suon rehdisti näytön paikan, kun yritys ainakin vaikuttaa hyvältä ja SoHon sivut ovat tosi lupaavan oloiset. Saattaa tosin jäädä kriittisyys muutenkin narikkaan, kun tanssilattian puolelta kuuluvat järjestäjäherrojen setit...
UnityF

#25 • • UnityF joo just se
mulla on jo lippunenkin.. nyt vain mietin miten hitos pääsen yöllä kotiin.. *ding* pitää jotain keksii.. *juonittel* mä en haluu missaa näitä..*eiei*

illalla *plur*
UnityF

#26 • • UnityF joo just se
No niin nyt se on varmistunu.... tänne tuut ja mikään ei voi enää estää mua.. *plur*

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
T-rex

#27 • • T-rex ku(i)va tomaatti

alphamagic:
TÄNÄÄN *jiihaa*
äkkiä vaan töistä pois ja alkon kautta kaverille... *sydän*

Minä tykkäsin sinun tuomisista aika paljon *jiihaa* *iloinen*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

UnityF

#28 • • UnityF joo just se
*sydän* [iso]Markus Schulz[/iso] *sydän*

oioioioioioiioioio kun oli nannaa *kuolaa* *pihkassa*
HUH HUH oli jotenkin epätodellinen olo että yksi mun lemppari dj soitti suomessa ja torstai iltana!

Oli kylläkin hauskaa. Kiitos ja kumarrus *kiitoskiitos*

nyt kiltisti nukkumaan... tulipahan hankittua kännykän takakuoreen Schulz:in nimmarikin *sydän*

*hihu*
Hotblood

#29 • • Hotblood
Miten helvetissä mä tän onnistuin missaamaan? *grr* No, olin kyl duunissa ettei sen puoleen, mut kyl mä tänne oisin tullu vaikka väkisin... Hemmetti, Markus kuudella eurolla... *ding*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

kimbexx

#30 • • kimbexx
Oli kaikinpuolin mahtava ilta. Kiitos kavereille ja erityisesti Veronicalle...=). Markus soitti vit#n hyvän setin ja oli vielä
aika mahtava tyyppi. Ensimmäistä kertaa sohossa ja oli kiva paikka, eritysesti se middle-east(tai joku) huone...8).
Thanx to everybody!!
ElNiño

#31 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Kylläpä teki Soho vaikutuksen. Oli jees, että yleensä tulin tänne. Klo 1-> siis.. Seikkailin milloin missäkin paikas alkuillan ja meinasin lähtee yöbussiin. Mut sit tajusin, että kaupungin torstai-illan ehdottomasti parhaat bileet ovat Sohossa. Ja niin olivat.
Ja ilmeisesti tulevat olemaankin. Paikka on tilana todella pramea ja mikäli kuulin oikein, tulevina viikoina nähdään Sohossa itse Gabriel & Dresden, Judge Jules ym. Hienoa.

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

-P

#32 • • -P
markukselta kyl aika taaki setti, mutta paikkana soho ei kyllä säväyttänyt lainkaan..äänentoisto ja tila *hmph*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

-Santtu-

#33 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
On se vaan kyllä hieno juttu että saadaan tänne meillekin peräpohjolaan kaikkia kivoja setiä soittamaan kivaa musaa. Niih. Jotta kiitos vaan. Ei mulla muuta.
jonit

#34 • • jonit pluristi
Progetrancettelut toimivat aok, varsinkin tuohon kuuden euron
vaatimattomaan hintaan Markus Schulz soitti perusvarman setin
ja mukaan mahtui pari vähän kiksumpaa ralliakin. Tuttua kauraa.

Paikkana SoHo OK, tupakointitilat IMO vähän hassusti.
Äänentoisto oli kans mielenkiintoinen, pääsalin perällä basso
kuului, tanssitilassa juuri ollenkaan. Samoin keskiäänet olivat
jokseenkin paitsiossa ylä- ja alapään huutaessa välillä kipurajoilla
(earittoman kaverin kommentti).
Rokottikohan keskiviikkoinen kävijöitä, paljon enemmän olisi
mahtunut nimittäin.

Plussaa muuten siitä baarihenkilökunnan blondista joka tanssi
pääsalissa tiskin takana ja näytti pitäneen sangen hauskaa
työvuorollaan :D

No mut, diggailin ja täällä voinee käydä jatkossakin torstaisin.

Over and out;
,joni

--
Joni Turunen;
EOF

#35 • • kelasin Guest

jonit:

toi on kiva jos henkilökuntaki diggailee, tulee itelleki parempi fiilis <3
moksu

#36 • • moksu [Dimension]

hallaaa:
---
jonit:

---

toi on kiva jos henkilökuntaki diggailee, tulee itelleki parempi fiilis <3

jeps ja sama naishenkilö totes, ett tääll on pirun kallista *iloinen*
kiva oli valssata markuksen tahtiin *hihu*
CM

#37 • • Edited CM
Joo Soho oli muuten tosi jees mut pääsalin iso baaritiski tais olla isompi kuin itse tanssilattia heh.
Alex vetäs alkuun ja Markusta ennen hyvää melodista progeilua ja Juha välissä enempi progehousea ja setit olivatkin tosi hyviä. Markus soitti tosi hyvän setin, väliosan kiksut tais olla ekoja kiksuja, mitä oon mieheltä koskaan kuullu setissä soittavan. Alku ja loppu olikin taas progempaa ja aivan huippusettiä :) Tulipa siellä yks _erittäin_ tuttukin biisi kuultua heh, kiitos Markukselle siitä! Kaikenkaikkiaan tosi kiva ilta. Kiitos ja kumarrus:)

Ainiin, euron bisse klo 22-23 oli hyvä veto ja tuntui hyvin päässä
okiru

#38 • • okiru Outo Hervantalainen

CM:
Ainiin, euron bisse klo 22-23 oli hyvä veto ja tuntui hyvin päässä

Liian hyvin.

Tampere kiittää ja kuittaa. Oli kyl hieno mesta ja samaa mieltä äänentoistosta, että on napakka, mutta liikaa ylä-äänia ja basso puuttui, kuten alkuillasta tuli jo asianomaisten kanssa huomattua. Mutta ei se paljoo haitannu, musiikki on pääasia eikä tuolla hinnalla jaksanut alkaa valittaan. Harvemmin missään olen päässyt tuolla hinnalla kuuleen suuria nimiä.
Alex ja Mellin soitti hyvää progeiluu ja Jay tais mennä jopa hieman housemman kaman puolelle, mikä oli helmee. Hyvää etkomusaa, jonka tahtiin oli hyvä juoda kasaa 1e bissei ja siidereitä. :D
Jengii oli jonkin verran nihkeesti, mutta meno oli kyl hyvä. Vähän rupesi jossain vaiheessa uuvuttaan Markuksen setin tasapaksuisuus ja olisin kaivannu hieman erilaisia biisei, vaikka ei niissä vikaa ollut.
Loisto ilta ja todellakin iso käden joutuu antaan tollasien nimien tuomiseen viikottain. :o

G&D vois tulla kyl tsekkaan!

Ja kiitos taas oi rappioituneet kaverini seurasta. I'll get mi coat!
peepe

#39 • • peepe
Soho oli paikkana ihan mielenkiintoinen. Varsinkin se intiahenkinen huone oli tosi jees. Mielestäni oli myös hyvä juttu et huoneessa missä tanssilaittia sijaitsi, ei saanut polttaa. Mukavampi tanssahdella raikkaammassa ilmassa. Jos sitä baaritiskiä ei olis siellä lainkaan, niin toi olis aika täydellinen bilepaikka. (niin ja ne hemmetin kukat poies sieltä seinältä)

Musiikki oli sen verran lujalla, et fiilistely tapahtui hieman kauempaa..Kertokaapas ihmiset mikä oli Markuksen toka vika biisi? Olipa kyllä täydellistäkin täydellisempi mun mielestä. Jotenkin niin ihanan hypnoottinen.

Eipä ihmisiä sit kai kauheesti Markus Schulz kiinnostanut, mut toisaalta, eipä siellä olis juuri tilaakaan suuremmalle porukalle ollut.
mniittymaki

#40 • • mniittymaki
Olipas mainiot bileet. SoHo paikkana tosi tyylikäs, ääni toimi & valotkin oli jees.
Itse Schulz veti ihan järjettömän hyvää settiä, vaikka alottikin settinsä imo yllättävänkin
tiukalla saundilla.

Kiitokset Aleksille & Juhalle kivosta bileistä, katotaan jaksaisko sitä ens viikolla tulla. Mut
2vkon päästä Gabrielia & Dresdeniä tuun kyllä takulla tsekkaamaan :)

.m