Tinrib

12 posts, 1 page, 4,092 views

display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
En mie ainakaan löytäny mitään mistä niitä vois ladata*täh*...löysin vaan ne perus audio soitto hommat..
en sit tiiä,että oonko sumeramistietokoneenkäyttäjäheebo,mut enpä ite ainaskaa löytäny*justjoo*
PoisoN

Posts: 1,555

#3 • • PoisoN
SiSu:

En mie ainakaan löytäny mitään mistä niitä vois ladata*täh*...löysin vaan ne perus audio soitto hommat..
en sit tiiä,että oonko sumeramistietokoneenkäyttäjäheebo,mut enpä ite ainaskaa löytäny*justjoo*



Kun olet pääsivulla selaa alaspäin nii siinä on kolme sellasta punaista nappia ja niiden vieressä lukee
Tinrib CD Releases
Dirty House Grooves Releases
Tinrib Vinyl Releases

klikkaa niitä. *igor*
Jazqa

Posts: 97

#4 • • Jazqa Nani Nani?!?
No tämäpä oli mukava yllätys!! Koko tuotanto latautumaan...*joo*

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Konza

Posts: 23

#5 • • Konza
kiitos linkist..kaikki vaan imutukseen *hih*

--
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Germitbiili

Posts: 1,070

#6 • • Germitbiili Ihmepoika
Aika hieno homma....mutta mä en onnistu lataa niit kaikii. Muutamat tiedostot on tullu mut sit osa ei suostu tulee ollenkaan!! No kiitos kuitenki......täytyy koittaa latailla niitä!!!!*plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

Konza

Posts: 23

#7 • • Konza
Muutamat tiedostot on tullu mut sit osa ei suostu tulee ollenkaan!! No kiitos kuitenki......täytyy koittaa latailla niitä!!!!*plur*[/quote]


Mul ainaki imutti vaan kahta kerrallaan.

--
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Avatar
#8 • • yana Guest
anaconda ja barracuda on kyl polkkaklassikoita =)

weirdon curva peligrosa ja photic zone uudemmista julkaisuista rokkaa kuin biisonilauma peltikatolla

[muokattu 9.2.2003 13:42]
Germitbiili

Posts: 1,070

#9 • • Germitbiili Ihmepoika
Dimitri:


Mul ainaki imutti vaan kahta kerrallaan.



Joo niin mullakin mutta sitte jotku ei suostunu tulee ollenkaa....bugitteli ihan älyttömästi!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

Avatar
#10 • • hyperventilaatio Guest
Kertokaahan nyt tyhmälle, et kuinka noita biisejä saa tuolta otettuu? klikkailin kyllä nappeja mutta ei niistä millään näistä koneista (kolmella oon koittanu) mitään saanut tapahtumaan...
Youzo

Posts: 1,175

#11 • • Youzo viidakkovekara
Kyl mä sain imutettuu jo kaks kokonaista levyä ja melkein kaikki ne jota ei oltu mixattu yhteen.*joo*

Olikohan biisi 3 ja 10 siel Tinrib CD Releases/FishTales2Unmixed niitä en saannut kopioitua.
Mut kiva ny kummiski näin.
Parempi ku ei mitään.*ökkö*
Youzo

Posts: 1,175

#12 • • Youzo viidakkovekara
hyperventilaatio:

Kertokaahan nyt tyhmälle, et kuinka noita biisejä saa tuolta otettuu? klikkailin kyllä nappeja mutta ei niistä millään näistä koneista (kolmella oon koittanu) mitään saanut tapahtumaan...




Siis ainiin joo.*hih*
Paina oikean puolista hiiren nappulaa siinä kuvakkeen päälä ja laita tallenna nimellä jne. OK*vink*

[muokattu 11.2.2003 00:40]