Suomi Freeform artistit

19 posts, 1 page, 4,366 views

whispering

Posts: 871

#1 • • Edited whispering Super Juusto
Oon modena http://www.happyhardcore.com 'ssa ja siellä on aika iso tietokanta Hardcore julkasuista. Nyt ku niitä tos lisäilin, niin aattelin jos näillä suomalaisilla freeform artisteilla olis antaa jotain kuvaa ittestään, että voisin lisätä sen niiden profiiliin tolla sivustolla. Jos saan jonkun kuvan, muutan sen noin 250x250 kokoon, ja lisään happyhardcore.com vesileiman siihen. Niin ja jos näillä artisteilla on jotain kotisivuja, niin nekin olisi kiva lisätä sinne :)

Artistit joiden kuva sieltä puuttuu on (linkit vie siihen sivuun mihin se kuvakin tulisi):

Alek Száhala -Päivitetty
Carbon Based
Pain On Creation -Päivitetty
DFG
Karri K
Proteus
Nemes
Blender
Fantazia
Re-Form

Sekä tarvisin Finrg Recordings'in logosta kuvan, menen tosin sitä varmaan kysymään finrg.com'sta.

En oo nyt ihan perillä kaikesta, joten jonkun nimi saattoi unohtua tai jotain muuta vastaavaa. Ilmoitathan jos näin on :)
whispering

Posts: 871

#2 • • whispering Super Juusto
Niin ja toinen asia mitä mun on pitänyt kysyä, kun tällä sivustolla on noita tapahtumia listattuna, niin voinko röyhkeästi kopioida "Hardcore" painotteisten tapahtumien infot tolle sivustolle? Koska tällä hetkellä siellä on melkeen pelkästään vaan UK'n, Japanin, Australian ja USA'n Hardcore tapahtumat listattuna. Ois kiva saada sinne infoa noista suomalaisistakin tapahtumista.
whispering

Posts: 871

#3 • • whispering Super Juusto

mayah:
Älä kopio röyhkeesti, mut pistä promoottoreille vaiks jotain infoo tosta jutusta ja kysele josko haluavat itse lisätä sinne tietoja tai tarjoudu vaikka itse hoitaa infojen siirtoo :)


Joo, noin niitä haluisinkin lisätä. Mutta esim aijoin sen Kiva:ssa olevan Fury'n tapahtuman lisätä, niin Kiva'n sivuilla oli vaan linkki Fury'n sivuille, ja Fury'n sivuilla ei ole mitään "Kysy lisää" maili osoitetta. Sivustoa ei muutenkaan ole päivitetty. Joten mitään infoa ei tapahtumasta sielläkään ole *ding* Noh, jatkan ettimistä *joo*
Avatar
#4 • • astaroth Guest
Missä on suomifreeformin kuningas Flatus? :)
whispering

Posts: 871

#6 • • whispering Super Juusto

PuuhaOsku:
Kyllähän sieltä puutuu myös Dj Rx


Joo, siellä on vaan artistit jollai on joku kaupallinen julkaisu. Mun tietääkseni RX'n Finrg Hard julkaisua ei oo vielä myynnissä? Mut heti kun saan sen julkaisun lisättyä sinne, niin tulee RX'n profiilikin. Onko Flatus'lta tai Nomic'lta tullut joku Hardcore/Freeform julkaisu? Jos on, niin miltä levy-yhtiöltä.
Avatar
#7 • • astaroth Guest

whispering:
Onko Flatus'lta tai Nomic'lta tullut joku Hardcore/Freeform julkaisu? Jos on, niin miltä levy-yhtiöltä.


Nomicilta tulee kesällä ensimmäinen, julkaisijana Camel Records.

Flatukselta ei ole julkaisuja tullut. En tiennyt, että se oli kriteerinä.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#8 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Nomicin julkasu on toi.

CAM010 - Pain On Creation EP
A: Nomic & Pain On Creation - Make Me Real
AA: Hypnodisc


Loput tiedot saat linkki
NextAce

Posts: 2,505

#9 • • NextAce Alienated
Re-form puuttuu!

--
-Alienation-

-----

whispering

Posts: 871

#11 • • whispering Super Juusto

PuuhaOsku:
Nomicin julkasu on toi.

CAM010 - Pain On Creation EP
A: Nomic & Pain On Creation - Make Me Real
AA: Hypnodisc


Oli G on ollu kans moderaattorina tolla sivustolla :)
http://www.happyhardcore.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=18871 <- tuolla näinki noi tulevat julkaisut. Mutta en oo varma voinko lisätä tulevia julkasuja, koska voi käydä niin et prässäyksessä tulee ongelmia, julkasut voi muuttua tai peruuntua kokonaan. Aikasemmin olin vaan foorumin moderaattorina tuolla. Oon vasta alottanu ton tietokannan moderoinnin, et vielä on noi jutut hieman hakusessa :) Täytyy selvitellä.

Huomasin kans et koko Finrg Hard label puuttuu tuolta. Onko sen "virallinen" nimi "Finrg Hard Recordings"? ja mistä saan ton 1 ja 2 julkasun ostettua? On ne muutenkin pitäny ostaa, mut ei tunnu löytyvän noista mun "vakio" kaupoista.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#12 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Ok! Asiaan sitten kun julkasut on pihalla.

Finrg asiasta kannattaa kysyä Dj Rx:ltä.
whispering

Posts: 871

#13 • • whispering Super Juusto

PuuhaOsku:
Jätkä sen sano
Re-form *plur*


En tienny et se on suomalainen *blush*
*lisätty listaan*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#14 • • liikkuva muna an egg on the move
Vitti kun oon itekin ihan pihalla noista omista vinyylijulkaisuista *ding*
display23

Posts: 3,069

#15 • • display23

whispering:


Joo, noin niitä haluisinkin lisätä. Mutta esim aijoin sen Kiva:ssa olevan Fury'n tapahtuman lisätä, niin Kiva'n sivuilla oli vaan linkki Fury'n sivuille, ja Fury'n sivuilla ei ole mitään "Kysy lisää" maili osoitetta. Sivustoa ei muutenkaan ole päivitetty. Joten mitään infoa ei tapahtumasta sielläkään ole *ding* Noh, jatkan ettimistä *joo*



Nettisivut ovat päivityksen alla tällähetkellä, pahoittelemme vanhaa tietoa.
Tässä on linkki klubbarin kalenteriin josta saat kaiken infon.

Fury ainakin suostuu tälläseen järjestelyyn jatkossakin eli saa mainostaa :)
Lumpy

Posts: 873

#16 • • Edited Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

alek száhala:
Vitti kun oon itekin ihan pihalla noista omista vinyylijulkaisuista *ding*



Et oo ainoo... Älkää tulko multa kysyy, mitä julkaisuja multa on tullu.*hahjust*
whispering

Posts: 871

#17 • • whispering Super Juusto

alek száhala:
Vitti kun oon itekin ihan pihalla noista omista vinyylijulkaisuista *ding*


Kato sen takia onkin hyvä et on tollanen sivusto, mistä voit ainakin nähdä sun Hardcore julkaisut *joo*

Voinko ottaa sun sivulta, biography'sta, sun kuvan ja laittaa sen tänne?
liikkuva muna

Posts: 2,652

#18 • • liikkuva muna an egg on the move

whispering:
---
alek száhala:
Vitti kun oon itekin ihan pihalla noista omista vinyylijulkaisuista *ding*
---

Kato sen takia onkin hyvä et on tollanen sivusto, mistä voit ainakin nähdä sun Hardcore julkaisut *joo*

Voinko ottaa sun sivulta, biography'sta, sun kuvan ja laittaa sen tänne?



Joo ois hyvä kyllä, tuntuu toi info kulkevan aika huonosti noista lafkoista artistille. *lmao* Testpressejä tulee vähän väliä muttei itse julkaisuja.

Ota toki tuolta. *joo*
whispering

Posts: 871

#19 • • whispering Super Juusto

Galrav:
Tässä on linkki klubbarin kalenteriin josta saat kaiken infon.

Fury ainakin suostuu tälläseen järjestelyyn jatkossakin eli saa mainostaa :)


Hyvä juttu *joo* Lisäsin sen sinne -> linkki. Taitaa olla ensimmäinen suomalainen tapahtuma siellä :)