JussiS:
Ollakseen näinkin leijailevaa, on soundit mun mielestä vähän turhan rapeita, lisää sterodelayta ja muutenkin stereokuvaa vaatis ainakin tohon alkuun. 3:00 lähtevä basso on vähän turhan korkee, vaatis hiukka lisää alapäätä, ja ehkä vähemmän filter frequencya... basari on aika munaton, vois korostaa vähän jostain 100 Hz:n kohdalta. Groovaavat alabassot puuttuu kokonaan, kuten svengaavat haitsutkin.
Alapään ongelmiin ratkaisu olisi vaihtaa kickdrum kokonaan. Kuunteleppa tuo masteroimaton editti... huomaat ongelman. Alapäätä on _ihan_ liikaa. Vaihtamatta sampleja, tuolle ei oikein voi mitään. Sakke sai sentään dynamiikan suht kohdalleen (jota minä tai ante emme osaa tehdä, vielä).
JussiS:Haikkapuolelle hiukka enemmän stereokuvaakin vois laittaa. Clappi on melko kuiva, mut toisaalta sopii tällaseen minimalismiin.
ohhos, katos kun ei tullut mieleen. Kaikissa aikaisemmissa viritelmissäni, perkussioissa on olennaisena osana ollut stereokuva.
JussiS:Rakenteellisesti biisi jauhaa kyl aika pahasti paikallaan. Toi kellokilinä taitaa olla koko ajan taustalla? Ja kyl basslinessa sais vähän elookin olla :)
eix se oo just sitä deeeeppiä osastoo ;) mut joo, tarkoituksena oli tehdä enemmän hypnoottiinen kuin gruuvaava kappale. Ehkä se kostautuu sitten yksipuolisutena.
JussiS:Täytyy sanoa, että taitaa mennä genre vähän multa ohi, trance tästä puuttuu kyl melkein kokonaan, deep house vois olla vähän lähempänä mun genrejaottelussani.
:DD
mä en saa tästä housea millään. Enintään deeppiä progehousee.