Elikkä, miten päin vessapaperirullan kuuluu olla?
54 posts, 3 pages, 24,310 views
Mosh:
Kun huomasin että täällä kinutaan näitä fiksuja aiheita, niin ajattelin luoda elämää suuremman gallupin. Kaikki sitä joskus miettivät, tämä kysymys vaivaa meitä kaikkia aina jossain vaiheessa elämää. Toista koulukuntaa kohtaan tunnetaan toisinaan niin suurta vihaa, että vessapaperirulla käydään salaa kääntämässä heidän puolestaan.
Elikkä, miten päin vessapaperirullan kuuluu olla?
sakk303:
tosta puuttuu vaihtoehto "mulla on rullateline mutta pidän rullaa kädessä" *muhaha*
Individual:
Milloinkohan täällä on edellisen kerran avattu joku todella kiinnostava konemusiikkiaihe?
Mosh:
---
Individual:
Milloinkohan täällä on edellisen kerran avattu joku todella kiinnostava konemusiikkiaihe?
---
Miten ne konemusiikkiaiheet sopii häröilyyn...
Itseasias on vaan huvittavaa kattoo ku tiukkapipot tääl halkoo hiuksiaan näihin turhiin topiceihin... jos tosiaan niin paljon häiritsee niin whine.
Mosh:
No mut meni hei vähän off topic nyt...
Jocular:
Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen
DominikH:
---
Jocular:
Vessapaperin tulo väärältä puolelta on yhtä ärsyttävä asia ku esim. juustoon höylätty hyppyri, vinoon leikattu leipä tai kurkku, ja auki jätettu kaapin- tai mikron-ovi. Tähän samaan ärsyttävyysmittariin voidaan myös laskea auki jätetty vessanpöntönkansi. Sit ku nää asiat on kohallaan miehessä, ni luulen löytäneeni oikeen miehen
---
Muut kyllä menee, mut miksi mikron luukku ei saisi olla auki?
Jocular:
---
DominikH:
---
Jocular:
---
Muut kyllä menee, mut miksi mikron luukku ei saisi olla auki?
---
Koska yleensä siel mikrossa on jossain välissä valmistettu jotain haisevaa, tai sitten jos on kotona pari uteliasta kissaa.. Taikka sitten sitä ei olla puhdistettu vähään aikaan? Yhh..