305 posts, 16 pages, 175,277 views
Espinho:
Yhtä asiaa tääl mä en oikeesti oo tajunnu! Miks Vidus ihmiset joita joku topikki ei todellakaan kiinosta menee vastailemaan niihin?
Outoa eikö? Vai kiinostaako niitä mut ne ei vaa haluu tunnustaa sitä? O.o Jos ei kiinosta, ni ei tarvii vastata
KittysDead:
Musta on aivan ihanaa nukkuu jonkun vieressä ja herätä aamulla siihen että aamuerectio painaa selkää vasten (ja me kaikkihan nukumme lusikka-asennossa![]()
)
UnityF:
mua vaan ärsyttää ihan vitusti kun toi uudet boxit vilisee näitä turhia topikkeja ja kuitenkaan en viitti asetuksista laittaa sitä että häröilyn viestit ei näkyis koska sieläkin on ihan kivoja mielenkiintoisia topikkeja jotka hukkuu näihin vitun lapsellisiin topikkeihin.
KUN perustaa topikin saa vähän käyttää aivoja et tarvitaanko juuri tänne juuri tälläisen topikin jota vastaanvanlaisia löytyy kuitenkin pilvinpimein...
POSER:
---
GoA:
Naiset tykkäävät herätä muna perseessä tai missä lienee onkaan.
---
Oisit sä voinnu muakin aikanaan tulla noin herätteleen
POSER:
OU JEAH!!! Mun lempparitopic on löytynyt. Ok, keskustellaan tästä, ketjun aloittaja voisi ensimmäiseksi jakaa myös vähän omia mielipiteitään kyseisestä asiasta, kuten hävettääkö/hämmentääkö se sinua, miltä se näyttää, mitä teet sille (mielellään tarkoilla yksityiskohdilla/kuvilla varustettuna) ja käykö näin usein.
Espinho:
Millaisia kokemuksia tai mielipiteitä teillä on aamuerektiosta?
KittysDead:
Musta on aivan ihanaa nukkuu jonkun vieressä ja herätä aamulla siihen että aamuerectio painaa selkää vasten (ja me kaikkihan nukumme lusikka-asennossa![]()
)