Aamu jönkkis!

305 posts, 16 pages, 165,268 views

KittysDead

Posts: 381

#21 • • KittysDead Trooper
Musta on aivan ihanaa nukkuu jonkun vieressä ja herätä aamulla siihen että aamuerectio painaa selkää vasten (ja me kaikkihan nukumme lusikka-asennossa *joo* *hihu*) *plur*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Avatar
#22 • • astaroth Guest
Pakko vielä jakaa vähän paskaa, ennen kuin menee kiinni:
UnityF

Posts: 15,721

#23 • • UnityF joo just se

Espinho:
*iloinen* Yhtä asiaa tääl mä en oikeesti oo tajunnu! Miks Vidus ihmiset joita joku topikki ei todellakaan kiinosta menee vastailemaan niihin? *ding* Outoa eikö? Vai kiinostaako niitä mut ne ei vaa haluu tunnustaa sitä? O.o Jos ei kiinosta, ni ei tarvii vastata *joo*




mua vaan ärsyttää ihan vitusti kun toi uudet boxit vilisee näitä turhia topikkeja ja kuitenkaan en viitti asetuksista laittaa sitä että häröilyn viestit ei näkyis koska sieläkin on ihan kivoja mielenkiintoisia topikkeja jotka hukkuu näihin vitun lapsellisiin topikkeihin.

KUN perustaa topikin saa vähän käyttää aivoja et tarvitaanko juuri tänne juuri tälläisen topikin jota vastaanvanlaisia löytyy kuitenkin pilvinpimein...
Avatar
#24 • • GoA Guest

KittysDead:
Musta on aivan ihanaa nukkuu jonkun vieressä ja herätä aamulla siihen että aamuerectio painaa selkää vasten (ja me kaikkihan nukumme lusikka-asennossa *joo* *hihu*) *plur*



Todellakin, mikäs sen parempaa ku herätä muna pystyssä lusikka-asennosta niin siinä voi sitten samalla herätellän kultsin hankaamalla itteään häntä vasten. :P Menestys on tuolla taattu. Naiset tykkäävät herätä muna perseessä tai missä lienee onkaan.
POSER

Posts: 800

#25 • • POSER Wimp and Poser
OU JEAH!!! Mun lempparitopic on löytynyt. Ok, keskustellaan tästä, ketjun aloittaja voisi ensimmäiseksi jakaa myös vähän omia mielipiteitään kyseisestä asiasta, kuten hävettääkö/hämmentääkö se sinua, miltä se näyttää, mitä teet sille (mielellään tarkoilla yksityiskohdilla/kuvilla varustettuna) ja käykö näin usein.

--
Keppiä Jehoville!

Espinho

Posts: 157

#26 • • Espinho :E

UnityF:
mua vaan ärsyttää ihan vitusti kun toi uudet boxit vilisee näitä turhia topikkeja ja kuitenkaan en viitti asetuksista laittaa sitä että häröilyn viestit ei näkyis koska sieläkin on ihan kivoja mielenkiintoisia topikkeja jotka hukkuu näihin vitun lapsellisiin topikkeihin.

KUN perustaa topikin saa vähän käyttää aivoja et tarvitaanko juuri tänne juuri tälläisen topikin jota vastaanvanlaisia löytyy kuitenkin pilvinpimein...


Hukkuu? O.o Just nyt näyttää va olevan 1 Lapsellinen topikki toul uudet boxis, Tämä ^^

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

monoxide

Posts: 193

#27 • • monoxide Lipton Cocton
Mitäs pahaa aamu seisokissa oikeen on. Itselläni aamu alkaa aina siten että herään ja huomaan kuinka veri on paukkautuneenna alaraajoihin. Ei muuta kuin kikkeli kauniiseen käteen ja aloittamaan joka aamuinen heräämis rutiini. Hetken siinä temutessani saan saavutettua tämän hekuman huipun ja tautisen hyvän olon tunteen, Pienen huilimisen jälkeen on aika kaapia suurimmat roiskeet talteen ja suihkun kautta aamu alkuun. Ja tämä siis joka aamuinen heräämis rituaali*vink*

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

POSER

Posts: 800

#28 • • POSER Wimp and Poser

GoA:
Naiset tykkäävät herätä muna perseessä tai missä lienee onkaan.



Oisit sä voinnu muakin aikanaan tulla noin herätteleen *iloinen*

--
Keppiä Jehoville!

Saara

Posts: 1,954

#29 • • Saara #2970
Mä en oikein tiiä mikä mua vaivaa, mut mulla ei oo koskaan ollut itelläni minkäänlaista stondista. Osaisko joku auttaa mua?

On taas jollain välähtänyt.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#30 • • GoA Guest

POSER:
---
GoA:
Naiset tykkäävät herätä muna perseessä tai missä lienee onkaan.

---


Oisit sä voinnu muakin aikanaan tulla noin herätteleen *iloinen*



No oisit kulta kertonu jo sillon ku asuttiin yhdessä. Nyt on vähän myöhä sille ellen tule sitten yökylään.
Kolera

Posts: 4,256

#31 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
aamujönkkiksestä pääsee parhaiten eroon leikkaamalla mulkun pois. Tää on vielä pitempiaikanenkin ratkaisu ettei tartte sit joka aamu miettii tota sit ton jälkee.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Espinho

Posts: 157

#32 • • Espinho :E

POSER:
OU JEAH!!! Mun lempparitopic on löytynyt. Ok, keskustellaan tästä, ketjun aloittaja voisi ensimmäiseksi jakaa myös vähän omia mielipiteitään kyseisestä asiasta, kuten hävettääkö/hämmentääkö se sinua, miltä se näyttää, mitä teet sille (mielellään tarkoilla yksityiskohdilla/kuvilla varustettuna) ja käykö näin usein.


Must se on pelottava.. ainakin nyt ku on paljon muitakin asioita joita ei oikee ymmärrä... kuten karvojen kasvaminen outoihin paikkoihin.. ääni alkaa muuttumaan, ja oon alkanu aattelemaan aika outoi juttui pimuist... O.o
Mitä mulle on tapahtumas? *nyyh*

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

POSER

Posts: 800

#33 • • POSER Wimp and Poser

GoA:
No oisit kulta kertonu jo sillon ku asuttiin yhdessä. Nyt on vähän myöhä sille ellen tule sitten yökylään.



Täss se taas nähdään miten käy ku kommunikaatio ei pelaa. Haluiskohan se "kookas" herra siitä mun vanhasta kämpästä tulla mukaan *hih*

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#34 • • sakk303 Guest

Espinho:
Millaisia kokemuksia tai mielipiteitä teillä on aamuerektiosta?



se on ihan kiva yleensä. koostuu märistä unista. Useimmin kuitenkin tahaton reaktio, joka ilmoittaa miehisen kykysi olevan miltei huippukunnossa *hih* Ja ei, älä huolestu, 30-40-vuotiaana tahattomat erektiot alkavat vähentyä yhtä varmasti kuin jokapäiväinen miehinen kuntosi *joo* ...joten sinuna iloitsisin kun veli noinkin kuulaasti pelittää, että ilmoittaa olemassaolostaan ilman nyrkkiä/naista *hih*
Kolera

Posts: 4,256

#35 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Espinho:
Mitä mulle on tapahtumas? *nyyh*


Sulla on ilmateitse tarttuva AIDS. Joten nyt pikimmiten menet ja vejät ittes kaulakiikkuun niin maailma pelastuu.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Espinho

Posts: 157

#36 • • Espinho :E

Kolera:
---
Espinho:
Mitä mulle on tapahtumas? *nyyh*

---

Sulla on ilmateitse tarttuva AIDS. Joten nyt pikimmiten menet ja vejät ittes kaulakiikkuun niin maailma pelastuu.


*hikoil* Ei perkele! Pakko tappaa pöpöt samal kuules! Voi heittäytyy Kokkoon tai takkaan *uuh*

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

Tarsu

Posts: 2,449

#37 • • Tarsu

GoA:Naiset tykkäävät herätä muna perseessä tai missä lienee onkaan.


LOL
( päivän ääneennauraminen )

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

AlexS

Posts: 1,389

#38 • • AlexS kummasetä
*nauru*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

hallucinogen

Posts: 8,190

#39 • • hallucinogen Edain

KittysDead:
Musta on aivan ihanaa nukkuu jonkun vieressä ja herätä aamulla siihen että aamuerectio painaa selkää vasten (ja me kaikkihan nukumme lusikka-asennossa *joo* *hihu*) *plur*


Hyvä tyttö *vink*

--
pikku-*possu*

nomic

Posts: 4,120

#40 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

DagO:
Mistä tänne oikeen sikiää näitä ihmeen teini juttui? Demi porukka vallottaa kohta klubbarin *igor*


mulla hei on alkanu kasvaa ka1inal0-carwat!!1!