305 posts, 16 pages, 171,102 views
Nitta, 3.11.2005 09:04:
---
sapeli, 3.11.2005 08:11:
Siin on teille aamujönkkiksiä
---
Hmm... pojilla on pukujuhlat Mitähän nämä tyypit tykkää kun niiden kuva on täällä muiden töllisteltävänä? (mutta hitsi kun sitä tuntuu olevan silti hauska katsella )
Android, 3.11.2005 10:40:
No tuosta kuvastahan nousi ihan julkinen kohu jokunen aika sitten ja oli juttua siitä myös iltapäivälehdissä. Sen takia aloitettiin jopa esitutkinta, en tosin muista tuomittiinko ketään.
Olkoon mitä vain, puolipukeisia vastakkaisen sukupuolen edustajia (tai joskus samankin) aina kiva katsella Mikäs itse sitten olet?flygfisk, 3.11.2005 11:45:
Säälittäviä maavoimien puskajusseja.
Nitta, 3.11.2005 19:13:
Ah, okay. Niinpä näytti tarkemman tarkastelun jälkeen olevan kuva linkitettykin joltain rikoskuvasivustolta Simputusta siis. Mut tuleehan tuollaisia kuvia joillakin etkoilla/bileissä/jatkoilla kavereiden kanssa Eli riippuu seurasta/asiayhteydestä mikä on rikollista/hyväksyttävää/asiallista ja mikä ei.
Puolustusvoimat
-Asia esitutkitaan ja mahdollisia teon nimikkeitä ovat sotilaan sopimatton käytös ja palvelusrikos. Se minkälaisen kohun tai julkisuuden aihe on saanut, ei vaikuta esitutkintaan, kertoo sotilaslakimies Terhi Vira tutkintaosastolta.
Toistaiseksi ei näyttäisi olevan kyse esimiesaseman väärinkäytöstä, vaan pikemminkin poikien pilailusta, joka meni hieman yli rajojen.
Android, 3.11.2005 19:20:
Käsittääkseni tässä ei myöskään ollut simputuksesta kyse, eli ihan vapaaehtoisesti ovat kyllä tuohon hommaan ja kuviin siis suostuneet =)
DagO, 9.2.2005 16:05:
Mistä tänne oikeen sikiää näitä ihmeen teini juttui? Demi porukka vallottaa kohta klubbarin
Toisin sanoen, voisin jopa väittää että kun tänne jotain kirjoittaa niin auttamatta se kusee jonkun silmään tavalla, joka ei välttis miellytä!
rainbow, 3.11.2005 21:39:
mutta missä se naisten vastaava topikki viipyy?
Android, 3.11.2005 21:43:
---
rainbow, 3.11.2005 21:39:
mutta missä se naisten vastaava topikki viipyy?
---
Kärsiikö naisetkin aamuerektiosta? :D
rainbow, 3.11.2005 21:49:
Eiku siis naisten aamukosteus tai mikä lienee.. mä luulen että naisilla se on muuten vaa aamupanetus.. joillakin naisilla. ööh?
sapeli, 3.11.2005 08:11:
Siin on teille aamujönkkiksiä
Android, 3.11.2005 21:56:
---
rainbow, 3.11.2005 21:49:
Eiku siis naisten aamukosteus tai mikä lienee.. mä luulen että naisilla se on muuten vaa aamupanetus.. joillakin naisilla. ööh?
---
Mutta kuten tässäkin topicissa on monta kertaa mainittu, niin aamuerektio ja panetus eivät sinänsä usein liity toisiinsa mitenkään.
Seksi on kyllä viimeinen asia joka tulisi mieleen heti herätessä, aamuisin lähinnä v*tuttaa kaikki. Toisaalta tämäkin varmaan vaihtelee henkilöstä toiseen =)
Android, 3.11.2005 22:08:
Olisko kellään muuten linkkiä noihin muihin kuviin (toi inttiläppä siis)? Nauroin itseni kuoliaaksi kun ekan kerran näin ne. Jossain vaiheessa ne pyöri ainakin netissä.
Espinho, 9.2.2005 15:32:
Haluaisin aloittaa keskustelun aamuerektiosta, ja miten erektiosta pääsee siististi ja nopeasti eroon ennenkuin se muodostuu kiusalliseksi ongelmaksi tavalla tai toisella.
Millaisia kokemuksia tai mielipiteitä teillä on aamuerektiosta?