Pienet Paheesi

313 posts, 16 pages, 89,024 views

#121 • • nina Guest
Avernian:

(Kello on puol yksitoista ja laskarit on huomenna aamukaheksalta.)*voiei*

laskarit?
Inferno

#122 • • Inferno [Terrorcraft]
-tsättäily(onko se pahe,en tiiä)
-netissä surffailu(addict)
-valehtelu(porukoille)
-levyihin rahojen ylimenevä tuhlaaminen

siin olis ny ainakin jotn*hymy*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

#123 • • yana Guest
nina:

Avernian:
laskarit?

laskut o kato sellaset mitä tulee aina aamuisin ku o ollu liian kivaa illalla *vink*

(no ei sentään. laskuharjoitukset. se o sitä ku mennään istuu luentosaliin ja väkerrellään ennakkoon tehtyjä tehtäviä ja todetaan ettei kyl taaskaan menny kovin hyvin)
UnityF

#124 • • UnityF joo just se
Horoskoopit on iso paheeni luen mun ja kavereitten horoskoopit joka päivä.... myös ihastukseni kohteen horoskoopin mun on aivan pakko saada heti tietää et pääsen lukemaan miten sovitaan yhteen....*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa*
alphamagic

#125 • • alphamagic
Tupakka, Jambo mansikkasuklaapatukat. Ei taida olla yhdyssana? Höh, vaikutanpa tylsältä peruspaheitteni kanssa. *nukkuu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

#126 • • Cera Guest
oon tosikko. tiedä sitten miten PIENTÄ se on*mur*
tyhmää ainakin.
UnityF

#127 • • UnityF joo just se
mä aijon päästä mun pienestä paheesta nimittäin tupakoinnista mä oon jo nyt vähentäny niin että mä poltan enää 4 tupakkia päivässä... uudenvuoden jälkeen en polta enää ollenkaan ainakin yritys on kymppi...*nauraa*
Panfobia

#128 • • Panfobia
Unity(f):

mä aijon päästä mun pienestä paheesta nimittäin tupakoinnista mä oon jo nyt vähentäny niin että mä poltan enää 4 tupakkia päivässä... uudenvuoden jälkeen en polta enää ollenkaan ainakin yritys on kymppi...*nauraa*

Onnea yrityksellesi... *hymy* Mäkin yritin ainakin neljä kertaa tosissani lopettaa, ennen kun lopultakin viime kesänä onnistuin siinä. *iloinen* Nyt vielä on urakkana saada kultakin lopettamaan, ettei tarvis maistella tupakkapusuja... *joo*

--
*sydän*

Caro_79

#129 • • Caro_79
Paheita:

Röökinpoltto *nauru*
Suklaan mässäily
Musan kuuntelu turkkasen kovaa, et naapurit hermostuu
Tietokoneen kanssa SÄÄTÄMINEN*ding*???
WC pöntön tukkiminen työntämällä sinne liikaa paperia
Laiskottelu
[Nuclear]

#130 • • [Nuclear] el aprendiz
-syöminen (jos talossa on tarjolla jotain makeeta, niin sitä on kovin vaikeeta vastustaa)
-ajotapa (varsinkin kesällä)
-netti (addiktoitunu nykyään hyvin pahasti)

Tossa noi yleisimmät, mut kyl niit löytyy vaikka millä mitalla jos jaksais alkaa miettii...syöminen on ihanaa!! *plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Henna

#131 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Zalmiakki!!
Syder

#132 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Tietokone, kaikki mitä mulla on *nauraa*. Joo vois yrittää koittaa vähentää tän räpläämistä *pahis*

--
Divida et impera.

tematsu

#133 • • tematsu Innovator
iiiiks!!! aaargh!!! tupakointi, netti (liian monta tuntia päivässä), coca-cola (monen vuoden nauttimisen jälkeen vieroitusoireet kuin heroiinissa*hih*) Live For Speed (aina on pakko ajaa viel yks kisa) ja tohon nettiin täytyy viel lisätä semmonen et se koko aika melkein vietetään täällä klubitusessa, vaikka ei mitään postaiskaan ni seurailee vaan tätä elämää täällä*iloinen*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

UnityF

#134 • • UnityF joo just se
niin muuten toi on totta pieni pahe on netti ja juuri nää klubituksen sivut kun täälä tuppaa mennä välillä puolet päivästä... *blush*
Roger Roger

#135 • • Roger Roger Kentti
Onneksi oli kyseessä VAIN pienet paheet. Yks varmaan on se tupakointi, mutta sitä en lopeta. Ai miksen? Yksinkertainen vastaus: Se mikä ei tapa, niin vahvistaa

plus tää

[muokattu 4.8.2004 12:21]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Yanna

#136 • • Yanna really?
tupakan poltto, kiukuttelu jossen saa tahtoani läpi, valvominen (pakko kukkua yömyöhään vaikka aamulla aikanen herätys) salmiakki, satunnainen lusmuilu duunissa *hymy*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

trikSain

#137 • • trikSain
Roger Roger:

Onneksi oli kyseessä VAIN pienet paheet. Yks varmaan on se tupakointi, mutta sitä en lopeta. Ai miksen? Yksinkertainen vastaus: Se mikä ei tapa, niin vahvistaa...*pahis*

Ja tupakkahan ei tiedettävästi tapa..*enkeli**enkeli*

[muokattu 13.11.2002 23:35]

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Opamox

#138 • • Opamox
Ha! Mä en enää laske itteäni tupakoijien joukkoon! *iloinen*
Joku kaks ja puol kuukautta polttamatta!!!Ei yhtään ainutta henkosta jos passiivisia ei lasketa! *nauru* Vaikkei tarttekkaa ostaa tupakkaa nii oon silti rahaton....hmm..tuhlaus vois olla pahe...?Äh, eihän mulla enää oo paheita. *enkeli*

*purr*
terrae

#139 • • terrae
-Suklaa
-Tietokone
-Myöhästely
-KAUNIIT JA ROHKEAT (katsonut sitä jo 10 vuotta) *argh*
Panfobia

#140 • • Panfobia
Netthe:

-KAUNIIT JA ROHKEAT (katsonut sitä jo 10 vuotta) *argh*

Ihanaa!! Mä en sittenkään ole ainoa!!! *iloinen*