club SOLINA @ imatra 7.3.03

30 posts, 2 pages, 4,553 views

Andy Braun

Posts: 646

#1 • • Andy Braun housebase
bulls presents...

c l u b
* S O L I N A *

Fri 7.3.2003 22.00-04.00
Tickets:5e K-18
night club bulls imatra


EXTREME 4.hours B2B SET

DJ COSMICMAN
(16inch records, emt design)

DJ ANDY BRAUN
(housebase, lappeenranta)


+guest (warm up set)



Info:
" Tapahtuma on ravintolan pubin puolella joka tyhjennetään turhista pöydistä ja tuoleista iltaa varten ja paikalle roudataan kunnon äänentoisto ja valot!! "
http://www.nightclub-bulls.com

[muokattu 5.2.2003 09:11]
Aidrian

Posts: 1,799

#2 • • Aidrian Furian Master
ui-ui-ui.. kertokaahan, onko tämä Dj Cosmicman sama Cosmicman, jonka biisejä on mm. I love You- technoilu?*sydän* meitsin voitte ihan takuuvarmasti laskea mukaan näihin hippoihin*sydän**sydän* vähän on niinku siistii et täälläki tapahtuu jotain!!*plur**joo*
Andy Braun

Posts: 646

#3 • • Andy Braun housebase
Bilehile (m):

ui-ui-ui.. kertokaahan, onko tämä Dj Cosmicman sama Cosmicman, jonka biisejä on mm. I love You- technoilu?*sydän



sama mies *hih*
Aidrian

Posts: 1,799

#4 • • Aidrian Furian Master
no sitäkin suuremmalla syyllä, varpisti tänne!!*ökkö*
mutta miksi bullsiin? Iteki kyselin nite trainist et olisko niil intoo tällasille projekteille ja lupasvat miettiä asiaa tähän alkuvuoteen, ehkäpä.. toisaalt väliäkös sillä, kunha bileet kaupunkiin saadaan!!*joo*
Täytyypi merkata päivämäärä allakkaan ja houkutella tuttuja mukaan*plur*
Andy Braun

Posts: 646

#5 • • Andy Braun housebase
Bilehile (m):

mutta miksi bullsiin?


sitä sun pitää kysellä bullsista, nämä ovat heidät järkkäämät pileet jossa mä & cosmic ollaan vaan keikalla...
välitin mainoksen vaan tänne, en siis ole järjestämässä näitä.


*hymy*
Aidrian

Posts: 1,799

#6 • • Aidrian Furian Master
Ok, niin kyllä asian ymmärsinkin*piis* eikä mulla henk.koht oo mitään bullsia vastaan, mut onha se paikkana vähän nihkee..
Kerrohan muuten Andy ku flaboi tulee jakoon, meitsi vois muutaman huolii (jos niitä on), voisin ihan piruuttani jakaa niitä tääl koululla ja miksei kylälläki et sais vähän porukkaa liikkeelle. Ku onha tää Imatraki nyt jonkunkokonen kaupunki.. kai*nauraa*.. ni luulis täältäkin teknoilijoita löytyvän*joo*
lostgone

Posts: 2,493

#7 • • lostgone
Ei kai tää ny tosissaan tarkota, et mun pitää etsii kartalta Imatra ja ajaa sinne *ökkö*?
Bilehile mä voin harkita jos saat Ronin lupaamaan bilettää koko yön..*pelle*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Andy Braun

Posts: 646

#8 • • Andy Braun housebase
Bilehile (m):


Kerrohan muuten Andy ku flaboi tulee jakoon


emmä tiedä tuleeks edes sellasia... :) toivottavasti.

bulls hoitaa kaiken muun paitsi tän mainoksen tänne!! *nauru*
ja tietysti musiikkia silloin perjantaina...
Aidrian

Posts: 1,799

#9 • • Aidrian Furian Master
kele ku ei sielt kehtaa kyl mennä kysyy et hei oisko teil ylimääräsii flaboi, voisin ihan omaksi iloksi jakaa niit tuol kaupungil, kaikki hyötyis*vink*
jos yhtään miettii, et minkä verran porukkaa siellä käy normaali- iltana, ni voi tulla hiljanen sessio tästäki perjantaista.. ku ymmärtäis edes pikkasen mainostaa..
Aidrian

Posts: 1,799

#10 • • Aidrian Furian Master
LostM:

Ei kai tää ny tosissaan tarkota, et mun pitää etsii kartalta Imatra ja ajaa sinne *ökkö*?
Bilehile mä voin harkita jos saat Ronin lupaamaan bilettää koko yön..*pelle*



no kuule.. ajattelin ehdottaa, että voisitte saapua laumana sieltä kouvolan suunnilta*iloinen* ku teille vieras paikkakunta, ni silloinha voi aina olla vähä extreme, eikös?*pahis* oonha mäkin nykyää aina kouvolas vähä*ökkö*
Ronyy jo suostuttelin, mut se äijä on terästä, tulee vielä hikiset hetket sen taivuttelussa..*iloinen*
Andy Braun

Posts: 646

#11 • • Andy Braun housebase
Bilehile (m):


jos yhtään miettii, et minkä verran porukkaa siellä käy normaali- iltana, ni voi tulla hiljanen sessio tästäki perjantaista.. ku ymmärtäis edes pikkasen mainostaa..


Siis kyllä ne jotain julisteita kertoili tekevänsä ja vievänsä niitä kouluille, kyllä mä jo huomautin niille et kannattaa mainostaa kunnolla.
Mut kyllä imatralla sana kiertää nopeasti ja Se porukkaa kyllä uskoakseni saapuu paikalle... :)
Insomnia

Posts: 684

#12 • • Insomnia Haahuilija
auts....olipa huono päivä bileille olen menossa kaverin tupareihin kotkaan...dääm, noh, lostm ja bilehile juhlii sit munkin puolesta.....*hymy*

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

lostgone

Posts: 2,493

#13 • • lostgone
Näyttää tulevan isot pippalot q oikein neljä ihmistä tääl o jaksan kommentoida..*hmph* No täytyy ny vilkasta onko mulla mitn himmeellistä tolloin..*igor*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

baty

Posts: 1,607

#14 • • baty TranceConnection
Harmi vaan että nää on Imatralla ja lisäksi vääränä viikonloppuna*uuh*
Aidrian

Posts: 1,799

#15 • • Aidrian Furian Master
Olin eile tos Imatran nite trainin 1-w synttärihipoissa ja järjestävän tahon yllätys oli mieleinen:

Dj Cosmicman liwe 1h setti!!*sydän**ökkö**sydän*

veivasin yksin koko setin + pari lämmittelybiisiä päälle, cosmicci näytti peukul vaa et tsemiitsemii ja meikähän kiksutteli ku niin sikamaisen hyvää melodista tuli Imatran oman pojan vinyyleistä, ettei paremmasta väliä*vink* ja vaikka mua välillä kateltiinki kuin vierasta*possu*ni ei haitannu menoa tippaakaan*purr* aivan mahtavaa!! Jos tämmöistä on luvassa 7.3 ni huh- ja vielä pidempi settikin*super*
Ja vaikkei nyt tähän topicciin kuulukaan, ni olipa kyllä elämäni opiskelijabileet, paljasta pintaa ihan kuvattavaksi asti, kyllä mahtaa tyttöjä nolottaa kun kuvat julkaistaa, jos eivät menneet omaan käyttöön*vink*

Mutta niinpä.. toivottavasti Bullsin henkilökunta ymmärtää mainonnan tärkeyden, toki sana kiertää paljon tehokkaammin tällaisista tapahtumista*vink*
|Cronos|

Posts: 1,118

#16 • • |Cronos| the Moose
heh... ainahan sua katellaan kuin vierasta *possu*... näitte bileet olleen aika hyvät...=) oliko porukkaa?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#17 • • Taika Guest
Bilehile (m):

Olin eile tos Imatran nite trainin 1-w synttärihipoissa ja järjestävän tahon yllätys oli mieleinen:

Dj Cosmicman liwe 1h setti!!*sydän**ökkö**sydän*

veivasin yksin koko setin + pari lämmittelybiisiä päälle, cosmicci näytti peukul vaa et tsemiitsemii ja meikähän kiksutteli ku niin sikamaisen hyvää melodista tuli Imatran oman pojan vinyyleistä, ettei paremmasta väliä*vink* ja vaikka mua välillä kateltiinki kuin vierasta*possu*ni ei haitannu menoa tippaakaan*purr* aivan mahtavaa!! Jos tämmöistä on luvassa 7.3 ni huh- ja vielä pidempi settikin*super*
Ja vaikkei nyt tähän topicciin kuulukaan, ni olipa kyllä elämäni opiskelijabileet, paljasta pintaa ihan kuvattavaksi asti, kyllä mahtaa tyttöjä nolottaa kun kuvat julkaistaa, jos eivät menneet omaan käyttöön*vink*

Mutta niinpä.. toivottavasti Bullsin henkilökunta ymmärtää mainonnan tärkeyden, toki sana kiertää paljon tehokkaammin tällaisista tapahtumista*vink*



Kyl sä oot NIIN *super* mut mä oonkin duracel2!*ökkö*
*nauraa*
Aidrian

Posts: 1,799

#18 • • Aidrian Furian Master
hii*plur*menny vissii vähä*super* hyvin nää viis viikkoa, mut ei makeaa mahan täydeltä. Kouluviikko taas edessä ja odotukset sen mukaiset*ökkö* eikä oo edes töitä tällä viikolla, kuka tulis ihkuilee mun seuraksi?*nauraa*
Avatar
#19 • • Taika Guest
Bilehile (m):

hii*plur*menny vissii vähä*super* hyvin nää viis viikkoa, mut ei makeaa mahan täydeltä. Kouluviikko taas edessä ja odotukset sen mukaiset*ökkö* eikä oo edes töitä tällä viikolla, kuka tulis ihkuilee mun seuraksi?*nauraa*


Saanks mä tulla sun seuraks jos saan lottovoiton?*justjoo**nauraa*
Aidrian

Posts: 1,799

#20 • • Aidrian Furian Master
Taika:


Saanks mä tulla sun seuraks jos saan lottovoiton?*justjoo**nauraa*



Tottakai saa tulla
*vink**joo* q muuten voi käydä vielä niin että joudun olee yxin..*suru*