mayah - ill behaviour

106 posts, 6 pages, 32,185 views

mayah

Posts: 11,313

#42 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi

Surreal:
yks asia jäi hämäämään et missäs ne kikat oli? :)



Joo, mä arvasinkin, että joku tätä kysyy.. Mä henkilökohtaisesti en niin kauheesti tykkää kotikuunteluun tarkotetussa setissä järjettömästä kikkailusta, varsinkaan kun en sitä _niin_ hyvin osaa. Se oli siis ihan tietoinen valinta omien kuuntelumieltymysteni ja taitojeni perusteella. Jos mä oisin Rx tai Protsku, ni mä oisin... niin, astetta kovempi jätkä. Ehkä jonain päivänä :)

--
Being happy is what I do best ^_^

Bio

Posts: 4,429

#43 • • Bio The Bullies / Pinky
Nonni tuli kuunneltua.

Mixi alkoi heti energisesti ja sama energinen melodia jatkuu koko mixin ajan. Huomaa millaisista biiseistä pidät.
Vaihdot meni kohdalleen, äänentasoissa hiukan oli eroa. Mixi rullaa kivasti alusta loppuun ja hyvä fiilis pysyy koko ajan.
Kyllä mä tästä mixistä pidin, vaikka tykkään 137-140 bpm biiseistä. Etenkin vikan biisin bassolinja on aika mahtava *hihu*
Saarre

Posts: 1,151

#44 • • Saarre
setistä: oh behave! *aplodit* jätäkämmästä musasta vieraantuvalle passasi loistavasti!

Kansista: noin lepponen ilmekasvoilla hardinsoittajalle on tosiaankin ill behaviour.
Näitä lisää. *joo*

--
*tähti* Full hearts cant lose

nostatus

Posts: 343

#45 • • nostatus
Ensimmäinen hard trance -setti, jonka kuuntelin pitkästä aikaa, ja ehkä siksi kommentit ovat mitä ovat...

Harvinaisen tylsä setti, sillä kaikki biisit olivat todella samanlaisia. Kaikissa oli lähes samat soundit, rakenne ja melodiatkin jotenkin samanlaisia. Ainoat biisit, joista itse sain jotain kiksejä, oli eka (melodia toimi), veracocha-kopio (melodia on vaan niin hyvä, eikä tää nyt niin raiskattu ole) ja viimeinen (vaikka siitäkin vain osa biisistä toimi). Biisien samankaltaisuudesta johtuen setissä ei ole mielestäni minkäänlaista rakennetta.

Olenkohan tulossa vanhaksi... *täh*

Mielestäni kannattaisi yrittää sotkea eri genrejä tai ujuttaa edes muutama toisista hieman poikkeava ralli settiin mukaan. Tästä setistä puuttuu kokonaan deejiin näkemys (ellei se sitten näin tylsä). Miksaus oli kuitenkin hyvää, mitään pahoja kämmejä en huomannut. Bileissä biisitkin voisivat toimia, vaikka pari olutta sekin vaatisi.

Nämä kommentit kertakuuntelulla töiden ohessa, joten ehkä toinen kerta avaisi setin paremmin. En vain taida jaksaa toista kertaa kuunnella.

6/10

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

hoopstar

Posts: 472

#46 • • Edited hoopstar hoopstar
Tulipa kuunneltua ja ihan mukavaa jyystöähän tämä on *jiihaa*
Ei isompia valitteluja voi sanoa. Tässä kuitenkin vaikutti olevan lähestulkoon samaa menoa alusta loppuun. Eikä siinä mitään väärää olekkaan (kai/joidenkin mielestä) *vink* Tosin mielikuvitusta olisi voinut olla enemmän setin tyylin etenemisessä alusta loppuun.. Eri tyylit piristäisi mukavasti settiä. Biisit kyllä oli perinteisesti omassa genressään hyviä, eihän Maijan laukusta muuta löydykkään *nauru*
Vaihdot meni perushyvin ilman isompia raveja tai muita kämmejä, mutta ikävä kyllä ne jäi myös ilman omaperäisyyttä.
Jos tästä ny pitäs arvosanaa heittää niin hyvä 8. En osaa tarkkaa selitystä antaa, mutta se vanha promo maistui mulle ehkä jopa enemmän, siinä oli sitä jotain.
Rocca

Posts: 3,064

#47 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kyllä se on niin että sä osaat soittaa levyjä..ikinä viel en ookku kuullu ku soitat housee..mutta kyllä sekin päivä varmaan tulee kun kuulen ku soitat hardtrancea *hymy* joo vaihdot menee hienosti...ainoo moka kävi ku vaihdoit ni sitten ku toinen piisi lähtee ni väännä vaan eguja rohkeesti, että ne piisit lähtee samoilta tasoilta *hih**joo* piisit oli kivoja...jotkut tökkis välillä mutta ei haitannu tahtia...toi hymyn korville ja hyvän mielen...*joo* toivottavasti pääsen kuulemaan sua *joo*

Ps. oot luvannu mulle jtn. mun kahesta setistä, ja kummassakaan topicissa ei näy sitä *vink**nauru**yessir**hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

jeesboks

Posts: 4,064

#48 • • jeesboks p u p u
tää oli loisto setti *joo* Ei voinu vaan istuskella, joten kaikkien naapureiden iloksi jammaillu ja kuunnellut aika kovaa *jiihaa* Toimis varmaan viel paremmin bileissä. Taatusti oisin jammailemassa. Mä en oikeen tiädä miks tää on niin hyvä, mut tää vaan on. Toimii muhunn ainakin. Teknistä puolta en kommentoi kun ei kauhiasti siitä ymmärrä.*hihu*

*sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

KD

Posts: 154

#49 • • KD sick mind
Oikeen toimiva setti. *joo* Ois ehkä kaivannu muutaman persoonallisemman biisin väliin (sen veracocha-jutun lisäks) tuomaan vähän vaihtelua, mutta muuten oikeen hyvä setti. Tyyli oli muuttunut sitten edellisen kuulemani miksauksen saksa saundista Uk hardtranceen. Tämmöstä lisää. *aplodit*

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

enrg

Posts: 2,040

#50 • • enrg
ihan letkeää menoa ja mukavia melodioita. Miksauksessa ei mitään valittamista. Hywä Mayah!
Avatar
#51 • • sakk303 Guest
Joo! Hyvä meininki. Tämä tällainen ns. kiksuhaikuinen bassolinjapotkukelkkailu ei meikäläisen musiikkivarastoon kuulu, joten en sillä tavalla osaa sanoa että onkos tämä nyt keskinkertaista, hyvää vaiko jopa loistavaa poppistelua. Teknisesti moitteetonta ja kuten Jone ainakin tuolla aikaisemmin totesi, jossain ko. genren iltamissa alkuillan nostatuksina tämä voisi varmaan toimiakin jalan nostattajana - en oo vaan koskaan osannut tanssia sormet pystyssä tai taivasta autuaasti syleillen. No kyyyyllähän tässä paikka paikoin sellaisessa seniilin synkässä bassolinjapotkukelkkabiitissäkin rullaillaan, mutta nää ihkunostatukset vähän latistaa mun tiukemman janoista ja kompleksimpien rytmien/rakenteiden/kikkailujen sielua.

Tätä tällaista kun ei nyt koneelta/levyiltä vähääkään löydy, niin sanotaanko kannustavasti näin, että kovalevylle tulee jäämään, siltä varalta jos joku ko. alan diggailija eksyy esmes. etkoille/jatkoille meille niin löytyypähän jotain heillekin sitten. hjuva mayah, kiva kuitenkin että naisella on uhkea rytmitaju ja kansikuvaan nähden varsin kontrastinen lähestymistapa näinkin rankkaa potkukelkkailua kohtaan.

*piis*

p.s. ai niin, pitääs tsekata onko sulla täälä house-setittelyä, nyt alkoi pärsoona kiinnostamaan enemmältikin.

keep up the fine work.
kicker

Posts: 35

#52 • • kicker
*joo*olipahan niin hyvää että työtkin unohtui ja meni rattosasti pomppiessa aika ympäri työpaikkaa,*jiihaa* kelpaa kunnella.
Sonic-XL

Posts: 215

#53 • • Sonic-XL I am NOT 44! Just 18 with 26 years of experience!
*iloinen*

Hi there Mayah!
I've been listening to ur mix now and I have to say that I'm quite amused. *joo*

Just out of curiosity:
Is it a studio mix or a life recording @ a Millenium party?
mayah

Posts: 11,313

#54 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi

Sonic-XL:
Just out of curiosity:
Is it a studio mix or a life recording @ a Millenium party?



Not a studio, but not live. It's done in a restaurant where I work, but I was alone on friday evening at 7 pm. So no audience.

--
Being happy is what I do best ^_^

DJTidyVicious

Posts: 286

#55 • • DJTidyVicious Tidy Addict
kyllä jää koneelle tää setti... juuri sopivaa musiikkii mun korvii... polkka jalka vipattaa oikee mukavasti... UK aksenttii on juuri sopivasti...

--
Tidy Addict
I Love VC

EFS55

Posts: 293

#56 • • EFS55 Aviomies
UUH TYTTÖENERGIAA !!!

Toi toka kipale kuulostaa ihan Xenith X:än biisiltä FEEL (remaikkiversiolta kylläkin) *täh*

Toimiva setti kakinpuolin, tää ukko diggailee *hymy*
Avatar
#57 • • Fire C Guest

((rejver)):
UUH TYTTÖENERGIAA !!!

Toi toka kipale kuulostaa ihan Xenith X:än biisiltä FEEL (remaikkiversiolta kylläkin) *täh*

Toimiva setti kakinpuolin, tää ukko diggailee *hymy*



Se on Pants & Corset: malice in wonderland , hyvä biisi kyllä..onkohan tää nyt sitten phil reynoldsin remix tästä ja siinä on tosiaan sama melodia kuin tossa sun mainitsemassa xenith x:n :feel biisissä. Hyvä miksaus!
Diverse System

Posts: 692

#58 • • Edited Diverse System Ithaqua
hyvä setti!

Biisit kaikki hyviä. Ehkä just enemmän bileisiin suunnattu setti kun ei ns. kehity eteenpäin. Lattialla tän tahdissa kyllä kauhoisi menemään.
Vaihdot menevät rullaavasti eikä mitään pahoja kämmejä ilmene.
Kyllä jää ehdottomasti koneelle!
Ensimmäinen biisi *sydän*

--
Booze is the answer. I dont remember the question

EFS55

Posts: 293

#59 • • Edited EFS55 Aviomies

Fierce:
---
((rejver)):
---


Se on Pants & Corset: malice in wonderland , hyvä biisi kyllä..onkohan tää nyt sitten phil reynoldsin remix tästä ja siinä on tosiaan sama melodia kuin tossa sun mainitsemassa xenith x:n :feel biisissä. Hyvä miksaus!



Noniin hutiin meni *blush* Mut hyvä tietää kenen/keiden kipale toi on. Melodia rosmot *nauru*

Täytyy sanoo et kyl toi Xenith äxä potkii tiukemmin! (sitä vanhempaa -hyvää- Hardtrancee tjsp)
BB_turone

Posts: 1,174

#60 • • BB_turone live and let live
mahtavaa, ei mitää valittamista *aplodit*

--
Some things in life just can`t be explained!