nomic, 10.5.2005 13:21:
---
Miksi haluat/haluaisit jättää nää väliin, jos kerta oli kivaa?
*vääntää lisää*
Eli; Jos olet 18 tai enemmän, tämmöset bileet sulkeutuu automaattisesti pois omalta listalta?
"Emmä voi mennä tonne, kun tuolla on niin paljon teineij/muuta omaa mieltä häiritsevää!"
Mikä "tällaisissa" sitten ottaa niin paljon aivoon?
Mun mielestä musiikin taso ei todellakaan ollut alhainen, siellä oli kyllä muitakin kuin niitä teinejä, valot nätit, mukava henkilökunta jne... siitä ei ole tingitty, ikärajaa vain laskettu, jolloin alkoholit lähtee veks salaiseen bäkkäri-luolaan(tai sieltäkin veks :P).
*ei ymmärrä mitään mutta hymyilee*
Jees tästä tuli vaihteeksi palautetta, mistä ei tarvitse siirtyä puolustelukannalle, kun henkilö ei heti ota hernettä nenukkaan.
Siis jotenkin tuntuu, että viestistäni muistetaan vain ne viimeiset sanat, missä mainitsen "k16" zydeemin tuovan paikalle epämääräiset eliöt. Tällä tarkoitan siis tosiaan niitä joille pibikset ovat ensimmäiset tämän tyyliset. En todellakaan ole tällaisia ihmisiä vastaan periaatteessa, mutta ärsyttää se, että kaikki pibikset missä itse 17 vuotiaana henkilönä saan käydä, täyttyvät sitten näistä. Ja viestissäni sitten esitin muutaman hassun tapahtuman, mistä huomasi, että eräät porukat olivat aika eksyksissä tämän ns. "klubiskenen" osalta. Tässäkään en toki tarkoita että kaikkien on handlattava 110% "säännöt" (joita ei edes ole) vaan huvittavaa tuo mielestäni kuitenkin oli. Ja tuolla "jos olisin 18 voisin jäädä bileistä pois" tarkoitin lähinnä sitä, että jos minua ylettömästi häiritsisi "teinien" läsnäolo, niin vineäminen olisi täysin turhaa, koska minulla olisi vaihtoehtoja
Eli siis pointti viestissäni kuitenkin oli (mikä on ilm. useimmilta jäänyt huomaamatta), että bileissä oli mielestäni mahtavaa musiikin ja järkkäilyn ja oman fiiwiksen osalta.