Rave Against Drugs 2 [YAD with MILLENNIUM] 6.5.2005 @ HELSINKI

320 posts, 16 pages, 68,010 views

_zulik_

#41 • • _zulik_

Steven Hoaks:
---

Teinitytöt kunniaan *aplodit*

Me keksitään puistokemistin kanssa soittolinja varmaan vasta paikalla´*ding*

Mut varmaankin jotain Prog/house/tech/trance/psy/techno sekoitusta... Käykö kenellekkään?

*plur* no kylläpäs käy!!!*jiihaa*

--
Teoriassa: ensin ajatellaan ja vasta sitten toimitaan!
Kuitenkin: ensin tehdään ja sitten mietitään miten näin pääsi käymään.

quile

#42 • • quile Kävelevä banneri.
Tällä kertaa tullaan kyllä vaikkei viimeksi päässytkään tulemaan.
Dr. SYKErö

#43 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini
Jäi vähän toi hinta politiikka epäselväks eli mitä tonne maksaa sisää jne...*ding*

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Mizfir

#44 • • Edited Mizfir pittuinen

Dr. SYKErö:
Jäi vähän toi hinta politiikka epäselväks eli mitä tonne maksaa sisää jne...*ding*

Näitä tietoja ei ole vielä päivitetty. Liput maksaa ennakkoon6 ja ovelta 7. Ennakkomyynti tulee Streetbeat:iin, Kompassiin ja Tikettiin lähiaikoina. Asiasta ilmoitetaan vielä erikseen*joo*

--
-Mannanen-

Dr. SYKErö

#45 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini

Mizfir:
---
Dr. SYKErö:

---

Näitä tietoja ei ole vielä päivitetty. Liput maksaa ennakkoon ja ovelta 7. Ennakkomyynti tulee Streetbeat:iin, Kompassiin ja Tikettiin lähiaikoina. Asiasta ilmoitetaan vielä erikseen*joo*

Jep kiitos!
Eiköhän me sitten tavata siellä *joo*

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Mizfir

#46 • • Mizfir pittuinen
Anteeksi, pieni kirjoitushärö..*iloinen* siis korjasin tuohon yllekin että ennakkoon 6+ bf ja ovelta 7 *joo*

--
-Mannanen-

SA-TomTom

#47 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
Ennakkoliput myynnissä nyt! - Tarkemmat infot myyntipisteistä tämän topicin alussa *joo*

--
Never give up.
Never surrender.

AnssiV

#48 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Fentae:
Tulossa! Kiva toi päivämäärä, 3 päivää ennen ku täytän 18v. *iloinen* *jiihaa* *hihu*

Sama täällä mut 24v *jiihaa*
Daverian

#49 • • Daverian
Ehdottomasti tulossa tänne. Oli niin loistava meininki viimekerralla.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Slenky

#50 • • Slenky
Jesjes taas ollaan tulossa. Viime kerralla oli sen verran hauskaa, että onhan sitä pakko tulla katsastamaan meininki. *hymy*
Lineuppi on suorastaan herkullinen. Järkkäreille iso JEES taas jälleen kerran. Autolastillinen nuoria ja ei-enää-niin-nuoria bilettäjiä tulossa Tuusulasta. *joo*
Ceppu

#51 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Koulutan systeriä ja raahaan sen taas tänne. Näin on.
tiucki

#52 • • tiucki
Ei ollut ennakkoliput myynnissä Street Beatissa eilen vaan tarjottiin pitkälti ei oota. Onkos nämä sinne milloin tulossa myyntiin? *ding*
Mizfir

#53 • • Mizfir pittuinen

tiucki:
Ei ollut ennakkoliput myynnissä Street Beatissa eilen vaan tarjottiin pitkälti ei oota. Onkos nämä sinne milloin tulossa myyntiin? *ding*

Ennakkoliput ovat olleet myynnissä StreetBeatissa, Kompassissa ja Tiketissä 28.2. asti*joo* eli kyllä piti olla saatavilla eilen. Luultavasti Streetissä on tullut joku sekaannus. Selvitämme asian pikimmiten. :)

--
-Mannanen-

nuance

#54 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Keppu:
Koulutan systeriä ja raahaan sen taas tänne. Näin on.

Tuot sen sitten kuuntelemaan meitä. Piste. End of discussion.
Shaz

#55 • • Shaz team Wittupäät
Tännetänne!! *jiihaa* En mä muuten tulis muttakun pikkuveli haluu ni toki mä sen kanssa lähden viettää vähän laatuaikaa.. *iloinen* Niin ja kattomaan kun Maija soittaa vähän levyjä *sydän*
vanukas

#56 • • vanukas vanukas

Shaz:
Tännetänne!! *jiihaa* En mä muuten tulis muttakun pikkuveli haluu ni toki mä sen kanssa lähden viettää vähän laatuaikaa.. *iloinen* Niin ja kattomaan kun Maija soittaa vähän levyjä *sydän*

Millähän iällä pikkubroidi luulee tonne menevänsä?*nauru*

--
"If you want it, you got it. You just got to believe, believe in yourself. 'Cause it's all just a game, we just want to be loved."

Shaz

#57 • • Shaz team Wittupäät

vanukas:
---
Shaz:

---

Millähän iällä pikkubroidi luulee tonne menevänsä?*nauru*

Kun sä et kuitenkaan tiedä näistä asioista hevon vittua, ni noi on K16 bileet *hymy* *vink*
-P

#58 • • -P

Shaz:

Kun sä et kuitenkaan tiedä näistä asioista hevon vittua, ni noi on K16 bileet *hymy* *vink*

Ja sinäkös jo sitten tiedät kun tuolla tavalla ilmaiset asiasi?

mielestäni asioita voi ilmaista moneen tapaan ja tuo päteminen on niistä alhaisin ja typerin. ihan kohteliaastikin olisi saanut saman asian perille

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Karski

#59 • • Karski Pomon kätyri
Mä en varsinaisesti tue tällasta ANTI-toimintaa
mutta mulle on luvattu litra maitoo jos osallistun,
joten saatan yllättää *juonittel*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Shaz

#60 • • Shaz team Wittupäät

salaisinko?:
---
Shaz:

---

Ja sinäkös jo sitten tiedät kun tuolla tavalla ilmaiset asiasi?

mielestäni asioita voi ilmaista moneen tapaan ja tuo päteminen on niistä alhaisin ja typerin. ihan kohteliaastikin olisi saanut saman asian perille

Mä en tota pätemistä alottanut. Neiti vanukashan se alko pätemään asioissa mistä ei tosiaankaan tiedä mitään, aika noloo. *nauru*