242 posts, 13 pages, 111,217 views
DominikH:
eikö tuo vaihtoehto ".....viellä" kirjoiteta "....vielä" ? Tuosta voimme päätellä kysyjän iän.
W:
Tämän aihepiiriltään arveluttavan topiikin on tarkoitus täydentää omalta osaltaan jo klubituksen häröilyn aiempia aiheita:
- SINKKULUUKKU
- Oletko posliini vai et
- Iskukeinoja
- Kuinka monen klubbarin kanssa olet maannut
- Seksikeskustelut
Apuna viellä kokonaiskuvassa saavat toimiluvan topiikit:
- Mä Haluun...
- ja muutama muu saman suuntainen.
Yhdistettynä näiden yksittäisten topiikkien yksilöittäin varsin kyseenalainen tieto, saadaan kokoon Microsoft Accessilla rakennettua varsin laaja tietokanta varteenotettavista ikäluokista ja heidän seksuaallisista tarpeistaan ja statuksistaan, joka tietysti naisten metsästyksessä näyttelevät kannettavalla tietokoneella mukana varsin tehokasta apulaista.
Sinkkuluukusta löydettyäsi sopivan uhrin, ensin tarkistat tietokannasta kyseisen henkilön säädyn, tuon tehtyäsi katsastat karvattomuuden ja opettelet mieleisen iskulauseen ulkoa, tietysti tarkistat ettei kyseessä ole aivan hutsu, sekä otat selvää varakkaana miehenä mitä nainen itselleen kaikkein eniten toivoisi.
Tämän jälkeen pengot rekisterin sormet syyhyten läpi ja etsit mieleisesi kaunottaren, ja voila!
T: Vakavat Vittuun Ry
DominikH:
Klubitus != deitti.net ?
DominikH:
Moi, oon täällä!
Juhgu:
Ihme pätemistä. Eikös ketjun aloittaja ihan asiallisesti yrittänyt sanoa että jos ei kiinnosta niin olkaa vastaamatta?
W:
---
DominikH:
Klubitus != deitti.net ?
---
SINKKULUUKKU:
---
DominikH:
Moi, oon täällä!
---
Koita kestää buddy, sua varten täällä asialla ollaan! Pian pääset ruksittamaan!
efo:
*clip
Juhgu:
Klubittajat ovat näemmä niin viriiliä kansaa, että neitsyyttä ei ole edes mahdollista menettää yli 20-vuotiaana