75 posts, 4 pages, 15,017 views
breakaholic:
Jeps ja meikäläiseltä näillä näkymin tulossa matskua tyyliin: Moguai, Freeland, Tomcraft, Prodigy...
Saa nähdä mitä keksii, aikaa vielä reilu viikko*hih*
T-rex-orava:
Olenko minä liian puolueellinen, jos hurraan ja heilutan lippuja sen prodigyn puolesta? no lipunmyyntiä tällä kertaa
breakaholic:
---
T-rex-orava:
Olenko minä liian puolueellinen, jos hurraan ja heilutan lippuja sen prodigyn puolesta? no lipunmyyntiä tällä kertaa
---
No tuopas oli suuri yllätys*vink*
blender:
---
breakaholic:
---
T-rex-orava:
---
No tuopas oli suuri yllätys*vink*
---
Prodigyn puolesta voisin minäkin hurrata! Soittasit välil esim jotai hyvää prodigyy niiku esim We eat rhythms / Jericho / Rhythm of life
T-rex-orava:
---
lilraw:
---
exxa:
mennään koko setti jotain hirmusynkkää teknoa.
---
k y l l ä ! ! !
---
Tai sit jotain löysempää. Tai sit...
---
ei näin. ei mitään löysäilyä...
et uskalla soittaa kovaa teknoa koko settis ajan *iihhih*
---
onhan tässä jo hempeiltykin. Heviä perkele
exxa:
Settien pituudesta ei vielä ole tarkkaa infoa, mut alustavasti varmaan mennään siten että allekirjoittanut ja kapa veivaa reilun tunnin, eli yhteensä 2 ja 1/2, ja Mr a veivaa kaksi tuntia. Miltäs kuulostais?
jivamukti
Oletteko kuulleet, että setin monipuolisuudella on vaikutusta siihen, miten miellyttäväksi yleisö sen kokee?
lilraw:
monipuolisuus_my_ass.. no on se iha ok, mut jos tosiaa jää vaa reilu tunti aikaa ni kannattaako soittaa mitää tommosta monipuolista settiä (alan ammattilaiset obs! valistakaa tietämätöntä) ainaki ite tykkään just siitä kovemmasta materiaalista ja toivosin sitä tulevan koko setin ajan.
jivamukti:
---
mr.ana:
---
"lupaa pakkaa levylaukun täyteen vaskitorvia" .
piis,
ana.
---
Don't get me wrong - toissakesäiset vooDoo-klubit Kermassa olivat erinomaisia.