10.2.05 2HOT with Daddy Pales 10.2.2005 @ Hämeenlinna

8 posts, 1 page, 1,401 views

Femi

#1 • • Femi
Innolla ootan ens viikon 2hot:ia. Viime kerralla oli jees meininki ainakin itellä. Vähän enemmän porukkaa tanssilattialle niin bileet oisi kovat, mut kun se on tää hämeenlinna ja sen "klubiton kansa" . Mut ens viikolla si, ite oon ainakin bootya sheikkaas ja tamppaas lattiaa. *hymy*
Mio

#2 • • Edited Mio
Jesh. Katotaan monta peppuu lattialla loppupeleis heiluu...Asiallist menoo letkeest pumppaavampaan luvas joten toivottavasti saadaan hyvät kekkerit kasaan : )
Mio

#3 • • Mio
Luvassa ainaki menevää ja pumppaavaa taloo allekirjoittaneelta...Illan muuten loistavan ja erilaisen musatarjonnan vastapainoks ja tueks.
Lauri

#4 • • Lauri Devoted
Hämeenlinnako klubiton kansa? Yks kaikkien aikojen hienoimmista klubeista toimi Hämeenlinnassa aikanaan äärimmäisen kovalla menestyksellä. Hommia vaan ja juhlat senkun paranee... :)
Femi

#5 • • Femi
Jeps. Puhuinkin tän hetken tillanteesta. Se oli silloin aikanaan. Eihän siitä oo kun muutama vuos, mutta järkky ero nykyhetkeen sen verran mitä oon nyt nähny yrityksiä pistää bileitä pystyyn.
Mio

#6 • • Mio
ja vaikka tää on ny aika offtopic : ) ni kyllä Hml:ssa oli mielestäni ehk yhet kovimmist klubeist missä oon suomessa ollut..
suuri tekijä oli myös sillosella mestalla eli Focucsella ,kaiken muunj lisäks tiet6ysti..aah täst vois jauhaa ja jauhaa mut ehk toisessa foorumissa..
Femi

#7 • • Femi
Woo! Oli aika meininki *jiihaa* Hyvä fiilis jäi käteen koko illast. Kaikki soittajat pisti pelkkää hyvää matskua ja ihmiset viihty tanssilattial..mitä sitä muuta voi sanoa kuin että helvetin kivaa oli. *joo*
Mio

#8 • • Mio
wooah: ) aikast hutera olo tätä kirjoittaessa mut eilinen lämmittää.Loistavaa menoo oli . Kiitos ja kumarrus kaikille osanottajille ja soittajille.. Näillä eväillä jatketaan: )