Posts: 7,969 #1 • • 2005 sts Sama pyynti aitta! Kuten sanoin jo tuossa epävirallisessa threadissa sanoin, tämä on yks suurimmista kulttuuri teoista aikoihin Ja junoa on suomeen odotettu ties kuinka pitkään
Posts: 1,174 #3 • • 2005 subu Suski Tää täytyy nähä, kuulla & bilettää :) Android: Juno Reactor Kerrankin bileet jotka oikeasti kiinnostaa. kiva nähä suaki pitkäst aikaa bileis*hali*
Posts: 728 #4 • • 2005 T0mbstone The Process. Ohhoh pitkästä bile joka herättää kunnolla kiinnostuksen.
Posts: 1,158 #6 • • 2005 • Edited patis 10 Voi fittan! Vihdoinkin jotain todella kiinnostavaa. Aaargh! mikä hinta pelkällä opintotuella elävälle opiskelijalle. Tulen silti.
#12 • • 2005 astaroth Guest Käenpoika: modaileeks joku mun viestei... ? Ei. Aikaisempi topikki suljettiin.
Posts: 372 #13 • • 2005 e-will joor worst naitmeir noniin.... tätä olen sit odottanut kuin kuuta nousevaa. TÄMÄ jos joku on MUST!
Posts: 2,258 #16 • • 2005 Gilgamint.com Making questions Astaroth: --- Käenpoika: modaileeks joku mun viestei... ? --- Ei. Aikaisempi topikki suljettiin. no ei haittaaa.......................... tänneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Posts: 1,174 #19 • • 2005 subu Suski Astaroth: Lippu nro. 0001 taskussa. ^______^ Nyt vain odotetaan. onkohan niit lippui viel jäljellä