kävin tämän jo tuolta mikserin puolelta latailemassa talteen ja lahkeeni lepattivat kuin mitkäkin pirulaiset ja olin jälleen kerran koko lailla myyty kokkosen ja hassisen tuoreimmasta, joskin ilmeisen kauan piirrongin laatikossa lojuneesta progeilu-breikkailusta.rakenne on valtaisan mahan pohjaa kutkutteleva ja bassolinjan pörähdykseen saakka biisi nostattelee hiljalleen vatsaperhosia..apuuuuuva! Ja sit se vaan lähtee. Siis mullahan oli tän previkka koneella, otto, olit joskus aikaa sitten jotain puolentoista minuutin pätkää tästä mulle heittänyt, nythän sen vasta huomasin.. siis lyhyessä ytimekkyydessään voisin sanoa että ehdoton biisi pitkäsoiton kasibiisiksi (b-puolen neloseksi).
Tuolla neljässä ja puolessa minuutissa tapasin ensimmäistä kertaa takomon sensitiivisemmän puolen - haikeat padit ja kauaskatseiset pupillit kyynel poskelta miltei vierähtäen - kunnes breikki pamahtaa ja 4/4 pläjähtää takaisin eetteriin ja mitäs muuta voisinkaan kuvitella kuin hypähdellä tätä utuisan dancefloorin perukoilla.. lopussa kivat ja jännittävät takapotkut korostavat tasatahtisuuden uskaliainta groovea..eli käytännössä sitä, mitä puristiset tasabiitin tekijät eivät tule koskaan oppimaan - että tasatahtiinkin VOI saada MAHTAVAN ja LETKEÄN breikin TOIMIVASTI taustalle ja perseen keikkumaan poikkeuksellisen paljon perinteiseen paukutukseen verrattuna. Tästä breikki/proge/house-rytmistä voisi monikin ottaa oppia.
Lopuksi vielä sen verran, että hyvällä tapaa tulee jotenkin way out west mieleen, ainakin biisin puolesta välistä loppuun saakka. Sanotaanko näin, että tehkää nyt ihmeessä rohkeasti enemmänkin tällaista, ja jättkää liian kireät breiksi-tahtihousut useammin kaapin nurkkaan lojumaan - tällaiset vedot normaalisti totuttuun takomoon tekevät teistä vain yhä mehukkaampia
tämä meni sinne kiitettävään maastoon taass aika puhtaasti. hyvähyvähyvä. taas yksi hyvä syy ja seitsemän-ja-puoliminuuttinen lisää olla ikuisesti tukematta kiksua
(sama kommentti löytyy sit myös mikseri.netistä)