Houkuttelevatko kielletyt asiat?

37 posts, 2 pages, 9,920 views

Chilek

#21 • • Chilek monkiii
haluisin pistää kaupungintalon etee bileet pystyy........mut se o vaa haave...

--
EN se mää ollu....

Karvinen

#22 • • Karvinen SekaiSin MariSta
melkein kaikki kielletyt asiat houkuttaa. . . melkein aina kokeilenkin ja melkein aina jään kiinnikkin.... ja aina oon tyytyväinen *joo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

#23 • • greenie Guest
En mä lainrikkomista erityisemmin harrasta. Sen sijaan on monia ns. kirjoittamattomia sääntöjä, joita yleisesti inhoan, kuten erilaiset sosiaaliset etiketit (joiden pohjana on oletukset siitä millaisia ovat esim. miehet ja naiset).
#24 • • greenie Guest

Fyraett:
Kylhän kaikki varmaa joskus tekee kiellettyi asioit ilman et ajattelee sitä sen kummemmin, varmaan yleisin on se ku ajaa autoo, nii 20h/km lasis ylinopeutta..mut kaikkihan ajaa samaa vauhtinopeutta nii pakko itekki ajaa et se liikenne pysyis sujuvana, eikä se tunnu koko maailmaa kaatavan, mut kyl siitä räpsyt tulee jos tuktaan ajaa.

Hyvä pointti.

Itse sain kortin vähän alle pari vuotta sitten. Ensimmäinen oppi kortin saamisen jälkeen liikenteessä oli, että vallitseva nopeus liikenteessä on nopeusrajoitus + 10km/h. Tuosta ei kyllä koulussa kerrottu, mutta kyllähän siihen tottui :)
Fyrisch

#25 • • Fyrisch
:D eilen houkutti kovasti lähtee kännis autol essol käymää et sais kebab burren ja darrachibet! onneks laiskuus voitti :) nii ja matkaa olis ollu sellaset 400m
ee102

#26 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

greenie:
En mä lainrikkomista erityisemmin harrasta. Sen sijaan on monia ns. kirjoittamattomia sääntöjä, joita yleisesti inhoan, kuten erilaiset sosiaaliset etiketit (joiden pohjana on oletukset siitä millaisia ovat esim. miehet ja naiset).

*joo* Juuri sitä meinasinkin, ettei pelkästään johonkin kirjoitettuja sääntöjä, vaan niitäkin joita vaikkapa meidän yhteiskunta olettaa. Välillä itseänikin on mietityttänyt se muun muassa, että jos pukeutuu erikoisemmin, saattaa tulla vanhemmilta ihmisiltä paheksuvia katseita. Jos tytöiltä oletetaankin, etteivät he röyhtäile niin minä ainakin sellaista sääntöä rikon, ihan vaan koska mielestäni se sääntö on aivan turha, ja on typerää pitää sitä myös koskemaan ainoastaan tyttöjä.

Parisuhteessa on usein kiellettyä pettäminen, mutten kyllä itsekään pidä pahana pientä flirttailua toisten kanssa, kunhan se ei johda mihinkään.

Lakia tulee rikottua lähinnä pienissä asioissa. Tulee esimerkiksi käveltyä päin punaisia, ja jonku kerran unohtunut valo laittaa pyörään pimeällä välillä ihan vaan kiireessä, kun ei ole löytänyt pyöränlamppua nopeasti. *justjoo* Se ei kyllä ole todellakaan järkevää yleistä turvallisuutta ajatellen.
SikaihQ

#27 • • SikaihQ faijas

ee102:
jonku kerran unohtunut valo laittaa pyörään pimeällä välillä ihan vaan kiireessä, kun ei ole löytänyt pyöränlamppua nopeasti. *justjoo* Se ei kyllä ole todellakaan järkevää yleistä turvallisuutta ajatellen.

Damn mähän olen totaalinen pahis; mulla ei koskaan ole mitään lamppua pyörässä, kypärän käytöstä puhumattakaan!
Kerran joku auktoriteettirakas pappa mörähti hyvin valaistulla tiellä mulle kun ajoin vastaan että "laitahan sinäkin lamppu päälle". Mut mä oon REPEL!
*AnnU*

#28 • • *AnnU* NanneNanneNanne
seksiä on mahtava harrastaa siellä missä ei pitäis.. *lmao*

--
*sydän**sydän**sydän*

*AnnU*

#29 • • *AnnU* NanneNanneNanne

Avernian:
Intissä? *vink*

no ei siä lumppuilla.. *hymy*

--
*sydän**sydän**sydän*

Bellezaaa

#30 • • Edited Bellezaaa Afrodite*
Tuleehan niitä sääntöjä rikottuu lähes päivittäin. Tulee ajettuu lähtes aina +10 km/h yli nopeusrajotuksen (ku on aina niin per...nan kiire joka paikkaan), turvavyön käyttö unohtuu välillä siis lyhyillä matkoilla (tyhmää!) ja kaikkee muuta kivaa mikä ei liity millään tavalla autoihin*vink*. Eli kyllä vain, kielletyt asiat on kivoja *joo*.
darkfr

#31 • • darkfr d:play

Ana-5000:
Mä diggaan olla putkassa.

oikein! sielt saa ihan pätevää safkaa.

--
4/4

#32 • • Killer_cat Guest
Ehdottomasti*joo* Kaikki kielletty on mulle sallittu*pahis**piru*
#33 • • . Guest
Vähän riippuu mistä on kysymys mutta yleisesti kyllä..
Tai pikemminkin voisi sanoa että olen utelias*hihu*
jansku=p

#34 • • jansku=p sheikkeri
Ai houkutteleeko!!Mähän elän niille..heh..juuh
Eikun musta alkaa tässä iän kartuessa tuntuu sitä että äiti on ollu oikeessa..mä oon vastarannan kiiski...sanot siin tätä..jaana tekee just päin vastoin..Käänteis psykologia siis toimii muhun...ei tietty aina,mut kandee koittaa*nauru*

--
Everything looks bad if you remember it

¡ Previous post a couple of years ago !
kovas

#36 • • kovas Kristo

laite, 25.12.2008 17:07:
Ei oikein houkuta.

joku tais just kieltää vanhojen turhien keskustelujen kaivamisen diskohileisestä naftaliinista.
Jinx

#37 • • Jinx Superfeminine
Kyllähän sitä nyt jotain... *tirsk*

--
Pyllykkä