FURY - White Hot 2.7.2005 @ Nightclub Diva, Tampere

196 posts, 10 pages, 34,754 views

kvaakki

#141 • • kvaakki
Tarvii kyllä sanoo et oli aika wiiseli meininki *nauru*

Alakerta rokkas.....moooorjens tuli si polkattuu PALJON.
kiitoksia taas kivoista pippaloista

-mäyrä kiittää-
homppa

#142 • • homppa
*sydän* yläkerta, etenkin muffler!
*sydän* kuumuus + hikiset ja paljaat miesvartalot, oli kivaa ;)
*sydän* oli g & dodgee, just vitun hyvää melodista hard trancee, tää on SITÄ!
*sydän* tunnelma/kaikki ihmiset
*sydän* ai niin ja se yks esitanssija(vai mikä se nyt onkaan) ehkä sexyin näkemäni nainen koskaan

protsku/orfeus oli vähän pettymys, turhan paljon tuttuja juttuja etc

kriss g oli ihan vitun jess, mut vaan vähän turhan rankaa mulle, kun onnistuin reväyttään kätenikin miedosti :P ja oli väsy
Silphid

#143 • • Silphid

homppa, 3.7.2005 13:19:
*sydän* yläkerta, etenkin muffler!
*sydän* kuumuus + hikiset ja paljaat miesvartalot, oli kivaa ;)
*sydän* oli g & dodgee, just vitun hyvää melodista hard trancee, tää on SITÄ!

juurikin näin *sydän*
listaan voisi vielä lisätä ainakin galravin ja surrealin kivan setin :)
oli kyllä taas parhaat pippalot pitkään aikaan *plur*

--
:)

Jutu

#145 • • Jutu Blondi
Oli joo loistavat kemut, mutta se kuumuus *hikoil* Yläkerran dekot oli hienot! Järjestäjille ja soittajille isot *aplodit* Kiitos myös Lahden hurjille matkaseurasta, vaikka osalla taisi olla kunto loppunut *vink* Harmittaa vähän kun ei jääty jatkoille, mutta jos joskus vielä tulee vastaavaa, niin silloin en jää pois mistään hinnasta =)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

peepe

#146 • • peepe
Koala vs. Blastoff tanssitti mua, Muffler olis tanssittanut varmasti vielä enemmän, mut ilmanlaatu oli siinä vaiheessa jotain niin järkyttävää ettei auttanut muu kuin poistua paikalta. Harmittaa todella paljon Mufflerin missaaminen, mut ehkä joskus sit...

Petra *sydän* junkka!
Jone

#148 • • Jone Archibald Haddock
Jees,

Kiitokset kaikille. Oli kivaa kikkailla lipunmyynnissä ja jauhaa skeidaa tuttujen kanssa. Orffan ja Protskun klasarisetti oli juuri nimensä mukainen ja siitä tuli jopa tanssittuakin parit biisit. Dodgee ja Oli potki myös perseitä ja Muffler oli yläkerran kuningas - helvetin väkivaltaista runpubassoo. *sydän*

Rantsuunkin tuli sit lähdettyä, mutta se oli kyl täysin virheliike ottaen huomioon et kotiuduin Keravalle Treelta sen takia vasta nyt (kiitsat Elsalle kyydistä though). Jatkoja ei vaan jaksa vaikka musakin oli jees.
#149 • • Gnomex Guest
Mitä voin sanoa... MEGAKIVAA *jiihaa*

Proteuksen ja Orfeuksen klasarisetti oli poikaa, ihan meinas kyynel nousta silmään *nauru*
Brittipojat kyllä omisti koko paikan, aivan tajutonta settiä, ei millään malttanut levätä mut välil oli pakko...

*sydän* Tampere *sydän*

Ps. Mitä ne poliisit siel teki? Katteli vaa paikkoja?
Rupale

#150 • • Rupale Huoran toiminnan joukot
Yläkerta oli aevan mahooton paikka. Tunnin kestin yläkerran lämpöjä Mufflerin setin aikana, mutta sitten iski nestehukka. *hikoil*
Mafla omisti Tampereen kyllä aika tylysti. Jäi ulkolaiset Oli G:t väliin kun Konsta neppaili siiheen tahtiin. *kiitoskiitos* Tackar och pokkar *kiitoskiitos*
Proteus ei enää vaan nappaa. Alkaa näin vanhalla iällä kuulostaa kaikki sen setit melko lailla samalta.

Jatkoilla jaksoin olla miehekkäät 10min kunnes päätin lähtä ajelemaan tänne Hämeenborgiin.

--
hot piss.

BuBu

#151 • • Edited BuBu
*sydän* FURY *sydän*

+ Galravin ja Surrealin setti!! *super**jiihaa**pahis*
+ Yläkerran Drum and Bass
+ Protskun ja Orffan kalssikot rokkas täysii!
+ Kivasti kivoja ihmisiä *plur*

- Kuumuus *hikoil*
- Väsy..
- Missasin Kriss G:n setin ku jumitin alakerrassa, prkl *grr*

Loisto kekkerit *kiitoskiitos* JEs!

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Kriss G

#152 • • Kriss G Wir brauchen bass
Merkkari/Rufio/Andy kiittää ja kuittaa. Muffler meni muista heittämällä ohi ja Koala vs. Blastoff tuli hyvänä kakkosena. Pääsalin soundi ei niin paljoa napannut mitä nyt muutaman biisin kävin kuuntelemassa kunnolla. Loppu aika menikin tuoppi kädessä pousailuun. Oma setti meni vähän niin ja näin muttei se haittaa koska mufflerista paremmaksi ei olisi kuitenkaan voinut mennä.

--
DESTROY ALL HIPPIES

martina

#153 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
hirvee väsymys vaivas jostain syystä koko illan, mutta hauskaa oli silti. :)

yläkerta oli enemmän mun makuun. *JOO* tahtoo lisää!!

jatkoilla ei jaksanut enää, vaan painuin koisimaan hetken istuskelun jälkeen.

kiitokset järjestäjille ja uusille sekä vanhoille tutuille. *HIHU*
drS

#154 • • drS
muffla oli odotetusti kovin kaikista, mut se kuumuus tosiaan esti muakin tanssilattialle menemästä... toisaalta ihan hyvä, että jaksoi jatkoillakin olla vielä hereillä *hymy*
Oli_G

#155 • • Oli_G Camel Rapist Extreme!
Myself, Dodgee & our friends all had an absolutley amazing niight. Everything was superb, We love Finland and we love Finnish peoplle! :D:D
fantazia

#156 • • fantazia
Oli kyl odotuksen arvoiset bileet! Proteuksen ja Orfreuksen classics setti oli kyl illan parhain. Jungle roomissa tuli vietettyä kans aikaa, mutta yläkerrassa oli kyl tosiaan aika uskomattoman kuuma. Ja isokiitos vanhoille ja uusille kavereille parhaasta seurasta! *kiitoskiitos*
Teknojta

#157 • • Teknojta Shamancore Practitioner
No olikos siellä miten sitä hc mättöä(jäikö mistään paitsi)? alunperin olin Furyyn menossa, mutta onneksi valitsin Inkvisition *pahis*
Dogi

#158 • • Dogi Speedfreak
Kivaa oli!! *jiihaa* vaikkaki vähän kuuma tuppas oleen, joutu välillä pihalle asti menee viilentyyn *iihhih*

--
Mä en ymmärrä mua.
Kukaan ei ymmärrä mua.
Mä en ymmärrä ketään.
Kukaan ei ymmärrä ketään.

cassius

#159 • • cassius must rave more...
aah, mitkä kemut *sydän*
tosiaan kuumuus taitaa olla bailujen pääpuheenaihe *joo*
lämpö on kivaa *aplodit*
portsareille ISO kiitos ettei tullu valittaan ilman paitaa polkkaamisesta *jiihaa* *aplodit*

--
otetaan vaan vähän...
*pahis*

cosmic

#160 • • cosmic :D

Zutsuu Masta, 3.7.2005 17:08:
No olikos siellä miten sitä hc mättöä(jäikö mistään paitsi)? alunperin olin Furyyn menossa, mutta onneksi valitsin Inkvisition *pahis*

Joo, Kriss G soitti hyvää hc mättöä *jiihaa* Oli kyllä niin pirun kuuma siellä ylhäällä, ettö paita oli pakko ottaa pois *hikoil**hikoil* Olihan alakerrassaki kyllä kohtuullisen lämmintä. Eiks siellä olis voinu vaikka avata se takaovi ja pääovi niin olis tullu kunnon ristiveto ja ilma olis vaihtunu?

Musa oli kauttaaltaan hyvää. Tosin Mufflerin setti oli sen verran tyly, että alkoi jo vähän puuduttaan, varsinki ku tuntu, ettei biisit vaihdu ollenkaan kun vaihtojakaan ei huomannu. No ainakin oli sitten hyvää mixausta *joo*

Dekot oli vallan mainiot erityisesti ylhäällä. Oli melko aito junglefiilis ku oli niin kuuma ja sellaset dekot *nauru*

--
:D is an unproductive condition.