196 posts, 10 pages, 40,607 views
cloud-c, 1.7.2005 08:20:
Varokaa Tamperelaiset, huomenna Lahdesta paukkaa paikan päälle Komppi-Kopla.
muZZle^, 2.7.2005 02:38:
epätoivoinen yritys viel, eli jos joku ois menos helsingistä tänne autol ni ois ehkä kiwa jos mahtuis kyytiin..osallistun matkakuluihin*joo*
tahtoo mukaan!
Pablo, 2.7.2005 12:39:
---
epätoivoinen yritys viel, eli jos joku ois menos helsingistä tänne autol ni ois ehkä kiwa jos mahtuis kyytiin..osallistun matkakuluihin*joo*
tahtoo mukaan!
---
Mulla sama ongelma. Suhteellisen rauhallinen kaveri on vailla autokyytiä Helsinki/Kerava suunnalta
Pablo, 2.7.2005 12:39:
---
tahtoo mukaan!
---
Mulla sama ongelma. Suhteellisen rauhallinen kaveri on vailla autokyytiä Helsinki/Kerava suunnalta
Tunnelmaa tosin lannisti se, että pikkuhiljaa alko joka paikassa oleen niin sietämättömän kuuma, varsinkin yläkerrassa ettei siellä pahemmin kyenny oleen.
oli aivan sikahuippuu soitella
paikka toimi kivasti mun mielestä... Pikku huone oli oikeen mahtavin koko pileistä
kunnon drum n Bass
muffler väänsi kyllä hien pintaan...ja Dodgee
siin on kyl jäbä ketä osaa skräpätä... huhu mut sitten aamujatkot oli kyl yks parhaimmista kokemuksista
pilvetön taivas, auringon nousu ja psyke & Drum n bass...voiko olla parempaa..ja tietenkin kaikki ihmiset kenen kanssa jutteli ja jne... toivottavasti tulis taas tämmöstä 

Fury