Kiksusormen historia?

46 posts, 3 pages, 12,380 views

Jussi Soro

#41 • • Jussi Soro choon!

jUSSi:
saahan sitä teknoa haukkua, minä vain pidän haukkujia pateettisina teinipeeloina,jotka ei ymmärrä hyvän päälle :D

mutta, en tosin sanoisi sitä ääneen. Saahan sitä mielipiteitä olla ja ylenmääräinen tekoplurahtelu niiden sammuttamiseksi aiheuttaa vain ripulin.

Mä taas pidän minkä tahansa musatyylin dissaamista typeränä, jos ite ei tykkää jostain, ni ei sitä tarvii välttämättä tulla kyseisen genren topikkiin kertomaan. Kaikenlaiset ennakkoluulot musan suhteen on mun mielestä turhia, koska varmaan joka tyylilajista löytyy itseä miellyttäviä juttuja, ja toisaalta taas ärsyttäviä asioita.
egmondo

#42 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
en osaa kyllä sanoa et mikä ton kiksusormen historia on *nauru* mutta olen kuulut juttua et yksi julkisuuden henkilökin olisi sitä "käyttänyt"*iihhih*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Aziz Combat Fighter

#43 • • Aziz Combat Fighter

JussiS:
---
jUSSi:
saahan sitä teknoa haukkua, minä vain pidän haukkujia pateettisina teinipeeloina,jotka ei ymmärrä hyvän päälle :D

mutta, en tosin sanoisi sitä ääneen. Saahan sitä mielipiteitä olla ja ylenmääräinen tekoplurahtelu niiden sammuttamiseksi aiheuttaa vain ripulin.

---

Mä taas pidän minkä tahansa musatyylin dissaamista typeränä, jos ite ei tykkää jostain, ni ei sitä tarvii välttämättä tulla kyseisen genren topikkiin kertomaan. Kaikenlaiset ennakkoluulot musan suhteen on mun mielestä turhia, koska varmaan joka tyylilajista löytyy itseä miellyttäviä juttuja, ja toisaalta taas ärsyttäviä asioita.

Ei tää oo musasta kiinni, vaan koko kulttuurista :)
jUSSi

#44 • • jUSSi äkäinen vanhus

JussiS:

Kyllä minä yleensä tuppaan ilmaisemaan mielipiteeni asiassa kuin asiassa. En näe mitään syytämiksi en kertoisi sitä, toisaalta kiinnitä erittäin paljon huomiota tapaan millä tuon mielipiteeni esille enkä suutu siitä, jos joku on erimieltä.

Ja antti on oikeassa, tähän kulttuuriin kuuluu pieni genredissaus, menneitten aikoijen plurahtelut on jo haudattu kuuden sylen syvyyteen ja niiden on parempi antaa levätä siellä ihan rauhassa.
bates

#45 • • bates Tirehtööri
Oih.
Kuinka ikävä onkaan wanhoja kunnon fi-rave aikaisia mun-musa-vs-sun-musa battleja.
Tulispa ne ajat takasin, tuleehan ne, tulee???!! *nauru*

--
The best way to predict the future is to invent it.

Nacu

#46 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Tässä tiukkaa todistusaineistoa kiksusormen alkuperästä! (tai ehkä ei *vink*)

Leonardo DaVincin (1452-1519) Johannes Kastaja:

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself