no HUH HUH mikä raita... aivan sika mainiom parasta aleksia vähään aikaan. hyvä rakenne, hyvät melodia ja soundit, mitä tätä enempää kehumaan :) 9 / 10
Damn mikä biisi!!=) Löylyä lissää ei tunnu missää
Tosi hyvä että tiputit bpm:än alemmaksi! Tai ainakin tuntuu että
olisi noi mainoit melodiat menny hieman "hukkaan" sikanopeessa
biisissä! Aika huippu raita!
Mulle tästä tulee tosi paljon Invitation mieleen. Melon kun vaan vaihtaisi.
Mutta hyvä biisi tää on. Hieno melodia. Vähästä aikaa taas toimivaa finska-freeformia. Onneksi bpm ei ollut tämän korkeampi, en olisi uskonut tämän toimivan yhtä hyvin nopeampana.
tää oli kyl taas semmoi pläjäys et jeah.. *jammailee* ku kuuntelin tätä ni meitsin mielikuvitus taas pääs valloilleen
argh.. meitsilt hukku sanat mut loistavaa
•
•
PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Olen aivan samaa mieltä Rehtorin kanssa.
Viddu mikä biisi toimii joka osa alueella!!!
Törkeen muhkee basso! Kaikin puolin laatu tavaraa. Ja mikä parasta tästä biusasta löytyy kaks puolta mistä tykkään eli sellanen "pehmeempi" melodiaosa ja sit ytimiä raastavaa menoa välissä.
alek száhala:
Pari vitin rankkaa kämmiä lopussa. Laiskana en jaksanu korjata tähän versioon.
En mä vaan huomannu. Mutta jos ne kerran on rankkoja, ni eikö ne pitäis korjata ennen klubbariin postaamista?
Joka tapauksessa, mainio biisi minunkin mielestäni, ja yhdyn noihin edelläoleviin ylistäviin kommentteihin.
--- alek száhala:
Pari vitin rankkaa kämmiä lopussa. Laiskana en jaksanu korjata tähän versioon.
---
En mä vaan huomannu. Mutta jos ne kerran on rankkoja, ni eikö ne pitäis korjata ennen klubbariin postaamista?
Joka tapauksessa, mainio biisi minunkin mielestäni, ja yhdyn noihin edelläoleviin ylistäviin kommentteihin.
Metsänneitokone: Noh, millon mun biisien nimissä on ollu joku järki?
Mokat: Kohdassa 6:25 pitchbendi hyppää hetkellisesti oktaavin ylöspäin ja lopun (6:50 ->) "psykemelodia" menee täysin randomiksi. Lienen laittanut alter notesin siihen, en tiedä millon ja miksi... Mutta, korjasin mokat, laitan fiksatun version tänne varmaan myöhemmin.
Olin jo uploadannu koko shitin tänne ennenkö huomasin noi. Jännä juttu, mutta harvoin tulee biisi kuunneltua kokonaan ennenkö se on uploadattu Ja ihan käsittämätön vaiva pienenkin korjauksen tekeminen. (tee korjaus, exporttaa, formatoi CD, polta CD:lle, kopioi CD:ltä toiselle koneelle, käännä ämppäriksi, upi nettiin).. Ja lähiverkolla tota CD-juttua ei voi oikaista; ei kuraa tahi viruksia studiokoneeseen.
Mutttta, älytön yllätys kyllä palaute mitä tästä biisistä on tullu kiitoksia!
Saundeista ei voik oikeen taas kommentoida taas ton "sikavittu (tm)" -pakkaustason takia, joten tyydymmä rakenteseen ja sävellyksiin.
Alun kehitys oli takapihan vanhasta pastiroll askista, tooosi vanhaa namia. Muutenkin 4/4 kertaa ralli, mut se mikä erottuu pahakseen sun muista 4x4 ralleista (mitkä toimii muilla osa-alueilla ja kannattelee) oli jotenkin itsensä puuduttava kikki. Vois toimia paremmin jollain muulla kikillä?
Päämelon arppi jää kyllä Szahala saha-arppien varjoon, mut kulkutavaltaan hyvän euforikaan omaava. Acid tippuu mulle aina ja oli muutenkin just sellanen "oikeen" kuulloinen akidi.