Apo:
---
DJ_Dallas:
Eipä siitä silti nähtävästi kukaan kenelle kommentoin ottanut nokkiinsa.
---
Totta, mutta mitäpä internet olisi ilman väliinpuuttujia ja agitoijia
Harvemmin tulee kirjoiteltua noin epärakentavaa palautetta, tällä kertaa otin kuitenkin vapauden kun kyseessä oli niin selkeästi roolinveto eikä omalla nimellä esilletuotu juttu.
No sehän nyt oli varmasti kaikille selvä että rooliahan tässä vedetään. Sun mielestäs siis tässä skenessä ei saa vetää mitään roolia luodessaan imagoa "artistille"? Onko se sun mielestä hyväksyttävää muissa skeneissä? Tätähän tapahtuu jatkuvasti kuten varmasti olet tietoinen.
Enhän mä omalla nimellä voisi DJ Dallasille ruveta imagoa rakentamaan. Koska a) joku saattaisi luulla että olen itse ihan tosissani tekemässä tätä ja vittuilen normaalistikin ihmisille huonolla englannin kielellä (joo, välitän tälläisistä asioista). b) monella on varmasti jonkunlainen mielikuva minusta muutaman sadan viestin jälkeen ja usea minut tunteekin.
Mutta vituikshan tämäkin juttu meni, lähinnä siksi että aloin puolustelemaan kantaani tällä nimímerkillä. Yahoo you motherfuckers.
Jatkot vaikka OT-topicciin, vaikka eipä se mua haittaa että tää thredi roikkuu tuolla listan yläpäässä. Ehkä saamme jopa lisää rakentavia tai ei niin rakentavia kommentteja.