DJ Dallas Ft Joe Pesci - The Vice

30 posts, 2 pages, 13,231 views

DJ_Dallas

Posts: 14

#21 • • DJ_Dallas The baddest

Apo:
---
DJ_Dallas:
What the fuck is so funny about me? you motherfucker you.
---
hohhoijaa.. luulis että Lappeenrannan korkeakoulussa opetettais vähän paremmantasoista kommunikaatiota.



Niin minäkin toivoisin, valitettavasti massaluennoilla ei opi juurikaan kommunikaatiotaitoja. Missäköhän opetettais huumorintajua.


p.s. biisi oli paska, samaa tasoa ku pizza enriquella ellei huonompi



Otan tuon kohteliaisuutena. Se oli sentään monen mielestä hauska.
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#22 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
*nauru* ei huhu...

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Apo

Posts: 1,574

#23 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

DJ_Dallas:
Missäköhän opetettais huumorintajua.



Jep, tätä korttia on hyvä vetää esiin kun ei muilla tavoin pärjää: "hei se oli läppä, naurakaa."


Otan tuon kohteliaisuutena. Se oli sentään monen mielestä hauska.



Saa ottaa kohteliaisuutena jos siltä tuntuu. Eipä pizza enriquen suosiota voi kieltää, mutta itse arvostan hieman erilaista huumoria, musiikkia sekä ulosantia.
DJ_Dallas

Posts: 14

#24 • • DJ_Dallas The baddest

Apo:
Jep, tätä korttia on hyvä vetää esiin kun ei muilla tavoin pärjää: "hei se oli läppä, naurakaa."



no voi voi, sulla onkin tullu niin terävää läppää että oikein oikein itkettää.

"hohhoijaa.. luulis että Lappeenrannan korkeakoulussa opetettais vähän paremmantasoista kommunikaatiota."

Luulisi hölmömmänkin tajuavan että nuo replyt ovat suoraan tai ainakin lähes suoraan tosta biisistä tai muista Joe Pescin vuorosanoista. Jos taas tajusit sen niin tuo oli aivan turha kommentti.


Saa ottaa kohteliaisuutena jos siltä tuntuu. Eipä pizza enriquen suosiota voi kieltää, mutta itse arvostan hieman erilaista huumoria, musiikkia sekä ulosantia.



Eipä se minunkaan mielestä erikoisen hauska ole.
-P

Posts: 4,972

#25 • • -P
Oh noes :(. surullista kuunneltavaa kyl.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Apo

Posts: 1,574

#26 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

DJ_Dallas:
Luulisi hölmömmänkin tajuavan että nuo replyt ovat suoraan tai ainakin lähes suoraan tosta biisistä tai muista Joe Pescin vuorosanoista. Jos taas tajusit sen niin tuo oli aivan turha kommentti.



Tajusin kyllä että vedit jotain roolia vastauksissa, mutta juuri tuo roolin veto ja erityisesti vetotapa oli se mikä pakotti kommentoimaan tänne. Meillä on ilmeisestikin eri paikassa raja mauttomuuden ja huumorin välillä.
DJ_Dallas

Posts: 14

#27 • • DJ_Dallas The baddest

Apo:
---
DJ_Dallas:
Luulisi hölmömmänkin tajuavan että nuo replyt ovat suoraan tai ainakin lähes suoraan tosta biisistä tai muista Joe Pescin vuorosanoista. Jos taas tajusit sen niin tuo oli aivan turha kommentti.

---


Tajusin kyllä että vedit jotain roolia vastauksissa, mutta juuri tuo roolin veto ja erityisesti vetotapa oli se mikä pakotti kommentoimaan tänne. Meillä on ilmeisestikin eri paikassa raja mauttomuuden ja huumorin välillä.



ilmeisesti on. (ja et ole ainoa, eräältä modelta tuli kanssa palautetta)

Eipä siitä silti nähtävästi kukaan kenelle kommentoin ottanut nokkiinsa. Nähdäksäni varsinkin jammailija, kenelle kommentti oli mihin "takerruit", otti asian hyvinkin huumorilla.

mut, se siitä mun puolesta.
Apo

Posts: 1,574

#28 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

DJ_Dallas:
Eipä siitä silti nähtävästi kukaan kenelle kommentoin ottanut nokkiinsa.



Totta, mutta mitäpä internet olisi ilman väliinpuuttujia ja agitoijia *pahis*

Harvemmin tulee kirjoiteltua noin epärakentavaa palautetta, tällä kertaa otin kuitenkin vapauden kun kyseessä oli niin selkeästi roolinveto eikä omalla nimellä esilletuotu juttu.
DJ_Dallas

Posts: 14

#29 • • DJ_Dallas The baddest

Apo:
---
DJ_Dallas:
Eipä siitä silti nähtävästi kukaan kenelle kommentoin ottanut nokkiinsa.

---

Totta, mutta mitäpä internet olisi ilman väliinpuuttujia ja agitoijia *pahis*

Harvemmin tulee kirjoiteltua noin epärakentavaa palautetta, tällä kertaa otin kuitenkin vapauden kun kyseessä oli niin selkeästi roolinveto eikä omalla nimellä esilletuotu juttu.



No sehän nyt oli varmasti kaikille selvä että rooliahan tässä vedetään. Sun mielestäs siis tässä skenessä ei saa vetää mitään roolia luodessaan imagoa "artistille"? Onko se sun mielestä hyväksyttävää muissa skeneissä? Tätähän tapahtuu jatkuvasti kuten varmasti olet tietoinen.

Enhän mä omalla nimellä voisi DJ Dallasille ruveta imagoa rakentamaan. Koska a) joku saattaisi luulla että olen itse ihan tosissani tekemässä tätä ja vittuilen normaalistikin ihmisille huonolla englannin kielellä (joo, välitän tälläisistä asioista). b) monella on varmasti jonkunlainen mielikuva minusta muutaman sadan viestin jälkeen ja usea minut tunteekin.

Mutta vituikshan tämäkin juttu meni, lähinnä siksi että aloin puolustelemaan kantaani tällä nimímerkillä. Yahoo you motherfuckers.

Jatkot vaikka OT-topicciin, vaikka eipä se mua haittaa että tää thredi roikkuu tuolla listan yläpäässä. Ehkä saamme jopa lisää rakentavia tai ei niin rakentavia kommentteja.