[b]YaGi - Winter290105 (dnb)[/b]

7 posts, 1 page, 1,997 views

YaGi

#1 • • Edited YaGi
Nyt on tullut taas vihdoin se aika vuodesta, kun luonto antaa kaikkein parastaan ja harsoaa maan kauttaaltaan ihanan valkeaan ja puhtaaseen lumivaippaan. Tämän ihanan tunteen johdattelemana lähdin pläräämään levylaukkuani ja poimin sieltä ne tämän hetken kaikkein rakkaimmat kappaleet. Tämän miksauksen koostaminen oli minulle hieman kivuttomampaa kun yhdenkään aiemman. Kun tajusin ladata henkiset voimani tuijottmalla ikkunasta tuota ihanan talvista maisemaa, kun uusi lumi jälleen verhoaa maan, jättäen alleen kaiken. Miksaus edustaa hieman kevyempää rumpubassoa.

Tässä linkki itse miksaukseen: http://www.valonaseurasin.1g.fi/miksteipit/Yagi_Winter290105.mp3

Toivottavasti miksaukseni maistuu ja palautteen antaminenkin on ERITTÄIN suotavaa...

Erittäin hyvää lopputalvea kaikille!
Rocca

#2 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
tää on kivaa sunnuntai makoilu musaa...tulee vaan ärsyttävä lämmön kaipuu ku kuuntelee *uuh* mutta oikeen kivaa ja soitossa tulee olemaan jatkossakin *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Gnizhak

#3 • • Gnizhak iku
Biisilista on todella houkuttelevan näkönen, täytyypä pistää valumaan. rrrrawk

--
Don't Just Stand There

Gnizhak

#4 • • Gnizhak iku
Hoho, alun pidättelyn jälkeen homma lähti kyllä rullaamaan varsin mainiosti tossa vartin kohalla ja muutenkin kohtuu tyylikäs miksi kaikin puolin. Tosin mulla katkes kesken toi setti, eli ihan loppua en päässy kuulemaan et joko siirto on katkennu tai sit serverille-siirto on pätkässy.

Nimivalinta oli kyl yllättävä, pitänee totutella :)

--
Don't Just Stand There

T0mbstone

#5 • • T0mbstone The Process.
Makoisaa positiivista fiilistelyä omaan junkkamakuun sopien. Tällä sai kivasti päivän liikkeelle. *sydän*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

#6 • • Edited valona Guest
Ohop, en tiennytkään et pidät talvesta näinkin paljon :)

Miksaus oli jumalaisen maukas, mulla ei oo omaa junkkamakua, mut voisin kuvitella sen olevan rinnakkaistodellisuudessa lähellä YaGimaista fiilistelyä.

Täähän on selkeesti kolmen (3/3) *slurps**slurps**slurps* suoritus.
Aisti

#7 • • Aisti Turtiloparabellum
No just joo, hyvä et oon ollu taas kovin hereillä mitä tänne ängetään, ehkä se oli toi sun nykyinen nimes minkä takia missasin :D
Pakkoimuilu.