43 posts, 3 pages, 9,642 views
sinphony:
Oli kyl hirmu hauskat pirskeet!
Yllätyin todella positiivisesti lopputuloksesta
Harmi että joukkoon oli eksynyt joku pitkäkyntinen käsilaukkuvaras. Muistakaahan leikata kynnet jatkossa, ettei jonkun ilta mene pilalle moisen takia.
Psst! Villi huhu liikkuu, että suihkuverho seikkailisi jatkossakin ;)
Kiitokset kaikille paikalla olleille!
Jussi
ninnipinni:
Hej på alla!
Paikka, järjästelyt, soittajat ja bilettäjät yllätti mut kyllä täysin!!! Ja positiiviseti Ois ollu fiilikset ihan katossa ku ilta ois sujunu samaa rataa ku alussa.. mut ei.. Itku pitkästä ilosta ja silleen..
Ilta sai ikävän käänteen kyl mun osalta ja kuulimpa jopa et jonku muunki laukku oli joutunu kopeloinnin kohteeks..saatanan idiootti runkkari! Loppua kohden rupes jo naurattaan koko paska!
Ja blogista voikin sit käydä lukemassa viime aikaiset fiilikset..
Mut kiitos erityisesti henkilökunnalle, Jonnalle, Tonille ja kaikille muille, jotka autoitte.
Pus o kram.
.ninni.
Tytti:
Kaikkein parasta illassa oli ehdottomasti itse tila. Rakastuin paikkaan täysin, kun ensimmäisen kerran mentiin paikan päälle suunnittelemaan tapahtumaa Äänentoiston kannalta en osaa sanoa, onko se miten optimaalinen tila tarkoitukseen, mutta se kellarifiilis!! :D mii laikii!
leokala:
siellä tupakka puolella kyl liikku ja pyöri semmone aika epäilyttävän näkönen kaveri.
se näytti kahteleva siinä ainaki mun kaverin muijan laukkua, tai ainaki siltä se näytti.
sillä oli joku vaaleensininen/valkonen kauluspaita ja siniset farkut ja kait sillä silmälasitki oli.
ei kyl sopeutunu joukkoon yhtään.....en tietenkää oo varma asiasta mut on vaa semmone aavistus.
tietääkös ne poliisit siitä et missä se puhelin /kortti liikkuu jos ne on vaik erillään?