Hissikäyttäytyminen

47 posts, 3 pages, 13,647 views

kilobitti

#21 • • kilobitti 1-2-3 techno
tulipa kerran duunissa samaan hissiin äärimmäisen ylipainoinen
siivooja. Mulla rupes soimaan päässä joku biisi, ja hyräilin sitä
hiljakseen. Ulkona tajusin että biisi oli Leevi and the Leavingsin
hyvinkin osuva "Sopivasti lihava". Sopii vaan toivoa ettei nainen
tajunnut tai kuullut sitä*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Sella

#22 • • Sella sellanen

sapeli:
26 asiaa, mitä voi tehdä hississä

Loistavia! *nauru*
Heti testaamaan!!!
*pahis*
Jutu

#23 • • Jutu Blondi
Siis hississähän pitää nimenomaa seistä selkä suorana ja katse eteenpäin suunnattana. Ja hiljaa pitää olla vaikka olisi kaveri mukana *vink* No eiii, joskus tulee juteltua muiden ihmisten kanssa ja joskus tuijottelen peilin kautta muita ihmisiä tai itseäni *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

W

#24 • • W
Siljalla toissaviikonloppuna käydessäni vähän nesteaineenvaihduntaani kiihdyttämässä totesin päissäni kuin käki miten mukavaa oli kuin hisseissä soi Duke Nukem 3D - in L.A tyylistä musiikkia. Nykyään ei useimmissa hisseissä enää pimpelipompeli melodiat säestä matkantekoa, ja se jos jokin on minusta sääli.
Itse aihetta hiuksenhienosti sivuuttaen, vanhat perinteet kunniaan! *vink*
Chare

#26 • • Chare kiltti tyttö

sapeli:

hih.. nää tosiaan oli aivan loistavia! *hihu*
nää oli iha parhaat:

15. Kun ovet sulkeutuvat sano toisille: "Tilanne ok, ei paniikkia. Ne avautuvat kyllä."
17. Huuda: "Halitaan" ja sitten tee niin.
25. Piirrä kalkkiviivoilla pieni ruutu lattiaan ja julista muille matkustajille: "Tämä on minun henkilökohtainen tilani!"
26. Tuijota muita matkustajia virnistellen ja sano: "Minulla on uudet sukat."

hekottelen tääl yksinäni ku mietin miten mun naapurit reagois noihi jos kotitalon hissis alkasin temppuileen.. *nauru*
naapurien kans tulee kyl juteltuu hissis ja siliteltyy koirii sun muuta, mut harvemmin vieraiden ihmisten kans alan juttusille hissimatkan aikana..

stockan hisseihin on iha mielenkiintost mennä aina yhen mun kaverin kaa, ku sil ei vaa millää pidä pokka niin kummassa tilanteessa (siis erittäin pieni tila, monta mummoa ja me). se vaan repee aina nauramaan ja sit mäki alan ja mummot kattoo kummissaan.. se on aina yhtä hauskaa.. *iloinen*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

#27 • • greenie Guest
Ujot hissimatkustajat on outoja. Ts. ne, jotka tilaa hissin johonkin kerrokseen, mutta sitten eivät tulekaan kyytiin, koska "siellä on jo joku" :)
SilverJo

#28 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Mä oon ollut onnellisen tietämätön tästä "ylivaivaantuneesta suomitunnelmasta" asuessani asuntoloissa, kerrostalojen ekoissa kerroksissa yms. kunnes muutin nykyiseen asuntooni, 11. kerrokseen.. jos jonkinlaisia häppeninkiä on ollut, kuten kerran nojaillessani seinään meni hälytys päälle. *nauru* Muori kyydissä meinasi saada sydänkohtauksen. Eipä siinä muu auttanut kuin soittaa vartiointifirmaan mummelin mulkoillessa mua vihaisesti kuin olisin tehnyt sen tahallani. *iihhih* Huvittavinta (ja näin käy aika usein) on kun unohdun kaivelemaan laukkuani tjsp ja meinaan rynnätä hyssistä ulos heti kun ovi aukeaa.. eli yleensä jossain väärässä kerroksessa. Kerrankin eräs mies tokaisi "Ai, sä oot tänne tulossa?" ja mä takaisin "Ei, mä vain ajatuksissani usein tulen".. hetken mietin sanojani ja purskahdin nauruun. *lmao* Mahtoi miekkosella olla hauskaa. *hih*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Aziz Combat Fighter

#29 • • Edited Aziz Combat Fighter

kilobitti:
tulipa kerran duunissa samaan hissiin äärimmäisen ylipainoinen
siivooja. Mulla rupes soimaan päässä joku biisi, ja hyräilin sitä
hiljakseen. Ulkona tajusin että biisi oli Leevi and the Leavingsin
hyvinkin osuva "Sopivasti lihava". Sopii vaan toivoa ettei nainen
tajunnut tai kuullut sitä*hih*

gg *lmao*
UnityF

#30 • • UnityF joo just se

sapeli:

*super**lmao* ohhhoh... *nauru*
IsmoSimo

#31 • • IsmoSimo
Itse käytän hissiä päivittäin ja aika ihmisiks siellä tulee oltua.
Joskus kyllä pokka pettää...Kerrankin siivooja ryntäsi hissiin kärryjensä kanssa ja huutaa että "PAINA KAKKOSEEN!" nii sillon kyllä pokka pettää*lmao*
Individual

#33 • • Individual HYPNO!

Takaraivo:
Itse käytän hissiä päivittäin ja aika ihmisiks siellä tulee oltua.
Joskus kyllä pokka pettää...Kerrankin siivooja ryntäsi hissiin kärryjensä kanssa ja huutaa että "PAINA KAKKOSEEN!" nii sillon kyllä pokka pettää*lmao*

*nauru*
Nacu

#34 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

SilverJo:
"Ei, mä vain ajatuksissani usein tulen"

*reeeeeps* *nauru*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Tanjiz

#35 • • Edited Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Peilailen ja haron hiuksia.. tai sit vaan kyttään niitä nappuloita..

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Humppabeibi

#36 • • Humppabeibi Söpöilijä
Kun asuin hissillisessä kerrostalossa, niin oli aika usein koirien kanssa siinä hississä niin niistä sit riitti aina samojen naapureitten kanssa sellasta perusjuttua ettei ihan ruvennu ahistaa. Normaalisti jos olin itsekseni ilman koiria liikenteessä niin tuijottelin vaan seinää/ovea/lattiaa... *epäsosiaalinen*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

larna

#37 • • larna
Oletteko koskaan menny kymmeneltä illalla niukkojen saunapyyhkeitten kanssa hissiin olutpullojen kanssa ja reissata tovi ylös alas toivoen ettei kukaan halua hissiin??*iloinen*
Kannattaa kokeilla, se on jännittävää...*hihu**enkeli*
Ova

#38 • • Ova

sapeli:

*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

zari

#39 • • zari Team Tamppaajat

sapeli, 29.1.2005 04:18:

1. Kun hississä on lisäksesi vain yksi toinen henkilö, koputa häntä olkapäälle ja teeskentele, ettet se ollut sinä.

2. Paina nappuloita ja teeskentele, että saat niistä sähköiskun. Hymyile ja aloita alusta.

3. Kysy saisitko painaa nappuloita muiden puolesta, mutta paina vääriä nappuloita.

4. Soita GSM:llä Psykologien Kuumalle Linjalle ja kysy heiltä, tietävätkö he missä kerroksessa olet.

5. Pidä ovia auki ja sano odottavasi ystävääsi. Hetken kuluttua päästä ovet ja sano: Terve Yrjö, millainen sinun päiväsi on ollut?

6. Pudota kynäsi ja odota kunnes joku nostaa sen ylös. Huuda sitten: "Se on minun".

7. Ota kamera mukaasi ja ota kuvia muista hississäolijoista.

8. Siirrä työpöytäsi hissiin ja aina kun joku tulee sisään, kysy heiltä onko heillä aika varattuna.

9. Aseta lattialle pelimatto ja kysy ihmisiltä haluttaisiko heitä pelata.

10. Laita hissin nurkaan pahvilaatikko ja joka kerta, kun joku tulee sisään,kysy heiltä kuulevatko he jonkun tikittävän.

11. Teeskentele olevasi lentoemäntä/stuertti ja kertaa pelastus- toimet ja reitit matkustajien kanssa.

12. Kysy muilta: "Tunsitteko tuon?"

13. Seiso lähellä jotakuta ja nuuhki häntä.

14. Metsästä näkymättömiä kärpäsiä.

15. Kun ovet sulkeutuvat sano toisille: "Tilanne ok, ei paniikkia. Ne avautuvat kyllä."

16. Sano ihmisille, että näet heidän auransa.

18. Virnistele tuskallisesti samalla kun lyöt otsaasi ja huudat: "Suu kiinni...kaikki, suu kiinni."

19. Läväytä salkkusi tai kassisi auki ja kurkkaa sisälle kysyen: "Onko teillä tarpeeksi ilmaa siellä?"

20. Seiso hiljaa ja liikkumatta nurkassa, kasvot seinään päin jäämättä pois hissistä.

21. Tuijota tiiviisti toista matkustajaa hetken ja huuda kauhuissasi: "Sinä olet yksi NIISTä!" ja peräänny hitaasti.

22. Käytä käsinukkea puhutellessasi muita matkustajia.

23. Kuuntele hissin seiniä stetoskoopillasi.

24. Päästele räjähdysääniä aina kun joku painaa nappulaa.

25. Piirrä kalkkiviivoilla pieni ruutu lattiaan ja julista muille matkustajille: "Tämä on minun henkilökohtainen tilani!"

Loistava *nauru* *nauru* *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Aziz Combat Fighter

#40 • • Aziz Combat Fighter

zari, 14.4.2005 17:04:
---
sapeli, 29.1.2005 04:18:

1. Kun hississä on lisäksesi vain yksi toinen henkilö, koputa häntä olkapäälle ja teeskentele, ettet se ollut sinä.

2. Paina nappuloita ja teeskentele, että saat niistä sähköiskun. Hymyile ja aloita alusta.

3. Kysy saisitko painaa nappuloita muiden puolesta, mutta paina vääriä nappuloita.

4. Soita GSM:llä Psykologien Kuumalle Linjalle ja kysy heiltä, tietävätkö he missä kerroksessa olet.

5. Pidä ovia auki ja sano odottavasi ystävääsi. Hetken kuluttua päästä ovet ja sano: Terve Yrjö, millainen sinun päiväsi on ollut?

6. Pudota kynäsi ja odota kunnes joku nostaa sen ylös. Huuda sitten: "Se on minun".

7. Ota kamera mukaasi ja ota kuvia muista hississäolijoista.

8. Siirrä työpöytäsi hissiin ja aina kun joku tulee sisään, kysy heiltä onko heillä aika varattuna.

9. Aseta lattialle pelimatto ja kysy ihmisiltä haluttaisiko heitä pelata.

10. Laita hissin nurkaan pahvilaatikko ja joka kerta, kun joku tulee sisään,kysy heiltä kuulevatko he jonkun tikittävän.

11. Teeskentele olevasi lentoemäntä/stuertti ja kertaa pelastus- toimet ja reitit matkustajien kanssa.

12. Kysy muilta: "Tunsitteko tuon?"

13. Seiso lähellä jotakuta ja nuuhki häntä.

14. Metsästä näkymättömiä kärpäsiä.

16. Sano ihmisille, että näet heidän auransa.

18. Virnistele tuskallisesti samalla kun lyöt otsaasi ja huudat: "Suu kiinni...kaikki, suu kiinni."

19. Läväytä salkkusi tai kassisi auki ja kurkkaa sisälle kysyen: "Onko teillä tarpeeksi ilmaa siellä?"

20. Seiso hiljaa ja liikkumatta nurkassa, kasvot seinään päin jäämättä pois hissistä.

21. Tuijota tiiviisti toista matkustajaa hetken ja huuda kauhuissasi: "Sinä olet yksi NIISTä!" ja peräänny hitaasti.

22. Käytä käsinukkea puhutellessasi muita matkustajia.

23. Kuuntele hissin seiniä stetoskoopillasi.

24. Päästele räjähdysääniä aina kun joku painaa nappulaa.

---

Loistava *nauru* *nauru* *nauru*

Loistava quottaus kanssa ^___^