61 posts, 4 pages, 15,150 views
tumpsi:
---
Loose Grip:
Myydä ei saa minkään suomen valtakunnan luvalla puol nelkun jälkeen.
---
Eikös se mee niin, et 04 asti saa myydä, mut 04 ravintolan tulee sulkea ovensa, asiakkaat ulkopuolella. Korjatkaa jos oon väärässä.
Paikalle saapuminen harkinnassa.
cosmic:
Tabin ja SuPer8:n b2b oli oikein hyvä, tosin enemmän olis voinu olla kixua
IInesAnkka:
---
tumpsi:
---
Loose Grip:
---
Eikös se mee niin, et 04 asti saa myydä, mut 04 ravintolan tulee sulkea ovensa, asiakkaat ulkopuolella. Korjatkaa jos oon väärässä.
---
Ei se mene niin. Puoli neljä on viimeistään se aika kun viinan myynti on lopetettava. Suora lainaus Tuotevalvontakeskuksen säädöksestä:
"Alkoholiasetuksen 23 §:n mukainen anniskeluaika on 09.00 - 01.30. Ravintola voi Tuotevalvontakeskuksen tai ravintolan sijaintimaakunnan lääninhallituksen myöntämällä luvalla aloittaa anniskelun aikaisintaan klo 05.00 ja jatkaa anniskelua klo 02.30:een tai 03.30:een."
Ja hyvä niin.
wu:
---
IInesAnkka:
---
tumpsi:
---
Loose Grip:
---
---
Ei se mene niin. Puoli neljä on viimeistään se aika kun viinan myynti on lopetettava. Suora lainaus Tuotevalvontakeskuksen säädöksestä:
"Alkoholiasetuksen 23 §:n mukainen anniskeluaika on 09.00 - 01.30. Ravintola voi Tuotevalvontakeskuksen tai ravintolan sijaintimaakunnan lääninhallituksen myöntämällä luvalla aloittaa anniskelun aikaisintaan klo 05.00 ja jatkaa anniskelua klo 02.30:een tai 03.30:een."
Ja hyvä niin.
---
En itedä mistä oot ton tuotevalvontakeskuksen tekstin saanut mutta klo 05.00 EI TODELLAKAAN saa anniskella alkoholia Suomessa missään ravintolassa edes millään erikois luvilla.
Ne erikois luvat millä saa alottaa anniskelun 05.00 koskee jotain laivoja jne.
Mutta semmosta baaria ei oo eikä todennäkösesti tuu missä sais bissee 05 eteenpäin!