Johan Gielen (NL) Helsinki club 23.2.2005 23.2.2005 @ Helsinki

91 posts, 5 pages, 17,703 views

nicii

#81 • • nicii team tiku ja taku
Kiitos mahtavasta setistä Gielenille..ja järkkäreille*sydän**sydän**sydän*
Gieleniä olin odottanut Suomeen piiiitkän aikaa ja vihdoinkin tämä hetki koitti ja oli sen arvoista..tykkäsin kybällä eikä todellakaan mennyt rahat hukkaan*nauru* Duunia oli seuraavana aamuna kuudelta mutta olin niin fiiliksissä että ei haitannut tippaakaan..
Kiitokset kaikille bilettäjille,teitte illasta onnistuneen*hali*
Pelimies

#82 • • Pelimies back in businesssss....
Joo kiitokset järkkäreille, kun saitte hommattua Gielenin tänne Suomeen!!
Ja tottakai ISO kiitos myös kaikille frendeille, oli tosi siistii bilettää teijän kanssa!!*hali* *iloinen*
Mun ilta oli ihan täydellinen! *plur*

-se glovestick bilettäjä- *nauru*

ps.Sattuuko kukaan muistamaan minkänimiseen Ruotsalaiseen lehteen se yx kundi otti kuvia?!
caitrin

#83 • • caitrin ö_____ö
Gielen soitti yllättävän tiukkaa kamaa, olisin odottanu jotain Trance Energy -miksausten tapaista... viimeks piletin Johanin tahtiin Godskitchen Global Gatheringissa kesällä 2002, ja sillon veti herra kyllä vähän erilaista matskua. Eniveis, kyllä tääkin iski *joo* Harmi vaan että väsytti niin prkleesti. Jalat ja selkä teki lakon 2 aikaan, mikä ärsytti koska olis tahtonu pomppia kybällä loppuun asti.
Mua ei porukan vähyys haitannu, olipahan kerrankin tilaa riehua oikeen kunnolla siellä lattialla *jiihaa*
Kiitokset järjestäjille, lisää tällaista.
*Nuka*

#84 • • *Nuka* Team Sutina
Tarkoituksena oli istua keskiviikko-ilta kotona, kun olo oli todella flunssainen mutta...olipa loistava veto lähteä näihin bileisiin! Ilta oli mieletön ja Gielen oli LOISTAVA! *aplodit* Ja olotilassakaan ei ole mitään valittamista enää... *iloinen*
thstle

#85 • • Edited thstle neiti nenäkäs
Olisin halunnut paikalle kuuntelemaan Gieleniä, mutta sairastelu vei voiton. Toivotaan, että samainen herra saapuu siis vielä uudestaankin Suomeen!

Ihmetyttää näin jälkikäteen, että paikalla oli (ilmeisesti) melko vähän ihmisiä. Luulisi, että tuollainen nimi olisi vetänyt paljon enemmänkin porukkaa! Ja vielä keskellä hiihtolomaviikkoa! (Huomautuksena, että melko monella AMK:llakin on yläasteiden ja lukioiden lisäksi tällä viikolla hiihtoloma.)

.. Tosin nyt mietittyäni asiaa tajusin, ettei ainakaan omiin korviini ja silmiini ollut kantautunut suurempaa mainostusta bileitä koskien. Normaalisti ulkomaisten nimien saapuessa on hirveä häly ja melu, mutta tällä kertaa bongasin bileet vasta selaillessani aikani kuluksi klubbarin bilekalenteria.
superwoman

#86 • • superwoman toinen jalka jo...
Hienot bileet! Ja kiitos siitä "maahantuojille". Illan uhraus: 12e ja 4h ylityövapaata oli kaikkea muuta kuin tuhlausta!

Mutta hei! Missä kaikki ihmiset oli? Ei se nyt ihan järin täynnä todellakaan ollut. Vahinko, jos keskiviikko oli syynä, koska mitään muuta vikaa en keksisi. Ainakin oli tilaa tanssia -niin tai olis ollut, ellei mun sitten ollut ihan välttämätöntä tanssia siinä korokkeella 20cmx20cm alalla ja odottaa koska kumahdan maahan*nauru*

Gielenistä sen verran, että kyllä mun mielestä poika pisti ihan kivoja nostatuksia! -mitä joku muuta höpisi? Itse tykkään vähän rankenmasta trancesta ja tämä oli iloinen yllätys, koska odotin suht kevyrmpää aiemmin kuulemani perusteella. Mutta loistavaa.

Seuraavan kerran kun saadaan joku nimi Suomeen, niin lähtekää hyvät ihmiset liikkeelle! Perusbileiden lisäksi maailmalla on niin paljon muutakin tarjottavaa.

*aplodit**super**aplodit*

--
...just visiting...

miiu

#87 • • miiu
Satuin vain sattumalta tulemaan Helsinkiin täksi viikkoa ja katsos katsos, oli herra Gielenikin paikalla. Kukaan ei ollut ollenkaan tietoinen asiasta!?! No, onneksi satuin paikalle muutaman muun sadan ihmisen joukkoon ja kyllä, oli gieleni kaikki odotukseni täyttävä. Ah. Kiitos järjestäjille, että tämmöisenkin supersankarin Suomeen meille toitte!
KittysDead

#88 • • KittysDead Trooper
Onks tästä tapahtumasta muuten kuvia...? nii ja mikä ihmeen ruotsalainen kuvaaja *täh*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Pelimies

#89 • • Pelimies back in businesssss....

KittysDead:
Onks tästä tapahtumasta muuten kuvia...? nii ja mikä ihmeen ruotsalainen kuvaaja *täh*

Siel oli joku ruotsalainen(?) kundi, joka otti jotain kuvia johonkin ruotsalaiseen lehteen...olisko ollu joku "Stars" tai jotain..!?
Ei pysty muistamaan (*känni*)...*nauru*

Me päästiin Niciin kanssa ainakin kuvaan ja kaveri otti meijän nimetkin vielä ylös...*iloinen*
Ova

#90 • • Ova

KittysDead:

Tuolla 'kuvat' osiossa näyttäis olevan jokunen kuva tapahtumasta...*iloinen*

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

Capital

#91 • • Capital The FAT Kid
Hienot bileet!!!

Kiitokset järkkäreille, kanssakemuttajille ja muutamalle hyvälle kaverille. Olipa taas mitä paras fiilis tanssia. Sääli että polvet meni taas tohjoksi ja joutui lopettamaan repimisen jo gielenin puolivälissä. Ei siinä mitään. Fiilistellessä oli ihan mukavaa. Musiikki oli loistavaa alusta loppuun. Kaikille DJ:lle propsit.

Kauniita tyttöjä, hyvää musiikkia ja hyvä fiilis. Pacifiqueta odotellessa.

Ei kemuihin liittyen: Vapauttakaa se taksiliikenne! Yli tunti pakkasessa hikisenä ei tee hyvää!!!