Illumination 19.2.2005 @ Joensuu

70 posts, 4 pages, 12,206 views

Jammailija

Posts: 3,224

#61 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Todellakin parasta musaa pitkään aikaan! Mr. Pink ja Michi sytytti välittömästi jengin tanssiin ja ei todellakaan ollu vaikeuksia syttymään liekkeihin*jiihaa*! Pojat veivasivat musaa monipuolisesti ja huomasi, että he todellakin nauttivat soittamisesta*joo*!
Kaiu & Sakura jatkoivat tyylikkäästi ja voi hitsi ku oli kivaa!*plur*

Tosiaan siel oli muutamia känniääliöitä, mullekin pari tuli tarinoimaan tappeluista, kickboxingista ja suomalaisesta juhlimiskulttuurista*nauru*. Sit yx äijä koitti saada mun tyttökaveria tanssii hänen kanssaan ("Lähetkö tanssii"), vaik tytsy tanssi jo parasta aikaa. Oisko tää ollu se klassinen "mitä sä tässä yksin tanssit"*nauru*. Nii ja sit yx mimmi vaa nappas mua kädestä kii kesken tanssin ja koitti lähtee hinaamaan mua keskemmäx tanssilattiaa kovalla innolla*nauru*. Sit tietty piti olla semmonen tyyppi joka tuli siihen lähelle imitoimaan mun tanssimista erittäin huonolla tuloksella. Hän varmaan ajatteli olevansa hauska, mutta kun huomasi etten reagoinut mitenkään vaikka katsoin häntä koko ajan silmiin, taisi huomata että tilanteesta puuttui hauskuus kokonaan*pelle*.

Mut bileet oli huiput, mahtava jengi oli paikalla ja hymyjä peilautui joka suunnasta - tätä lisää*plur*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Individual

Posts: 10,942

#62 • • Individual HYPNO!

Jammailija:
Sit tietty piti olla semmonen tyyppi joka tuli siihen lähelle imitoimaan mun tanssimista erittäin huonolla tuloksella. Hän varmaan ajatteli olevansa hauska, mutta kun huomasi etten reagoinut mitenkään vaikka katsoin häntä koko ajan silmiin, taisi huomata että tilanteesta puuttui hauskuus kokonaan*pelle*.



Joo, tällaisiin tapauksiin on joskus Kotkan bileissäkin törmännyt. Kumma juttu, imitoinnin kohde ei naura, jatkaa vaan tanssimista entiseen tahtiin ja kukaan tämän ilveilijän ympärilläkään ei naura. Mutta mua naurattaa kyllä se, ettei ne tyypit yleensä itse pysy edes pystyssä, kun ovat niin vitun känässä. Noh, huvinsa kullakin.*muhaha*
Mr.Pink

Posts: 307

#63 • • Edited Mr.Pink
Oli kyllä sikakivaa olla soittelemassa joensuussa!
Ihania ihmisiä tanssimassa ja muutenkin hyvä peeninki. *plur*
Hauska yksityiskohta aika lopussa oli ku joku jäbä tuli pyytelee et"kait täs tulee viel pari hidasta"
*nauru* ei tullu.

Kaikenkaikkiaan onnistunut reissu!

--
Lost in the silver box.

leenuliinu

Posts: 1,022

#64 • • leenuliinu Kenen kaveri
Jo vain pääsi Joensuu yllättämään mainioudellaan! Ihmiset (näitä muutamia poikkeuksia toki lukuunottamatta) ja meininki oli aivan loistavaa, ja kaikki käytännön järjestelyistä aina jatkoihin asti sujui, kuin tanssi. Emmeköhän ole siis tulossa takaisin, kunhan joku ymmärtää pyytää! :)

Erityiskiitokset Markolle esimerkillisestä hostauksesta sekä tottakai jatkojen ihanille ihmisille! *hali*

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Mr.Pink

Posts: 307

#65 • • Mr.Pink
Pitää kyllä viel lisätä kans markolle kiitokset tosiaan mainiosta houstauksesta jälleen kerran.

--
Lost in the silver box.

soulsaw

Posts: 444

#66 • • soulsaw 1.0

leenuliinu:

Emmeköhän ole siis tulossa takaisin, kunhan joku ymmärtää pyytää! :)



tulkaa jo tänne hopihopi *nauru*

--
_____

-Kerttu-

Posts: 4,542

#67 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Oli kyllä semmoset bileet, että oksat pois! *jiihaa*

Kaikki pojat veti semmosta settii, et HUH HUH..*joo*

Tätä lisää!! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

karkki

Posts: 241

#68 • • karkki
jep, eli tällä tytöllä illan ainut "ongelma" oli ku naama meinas revetä kaikesta hymyilemisestä*iloinen* ...aivan loistavaa!! ei voi muuta sanoa. POJAT TULKAA ÄKKIÄ TAKAS SOITTAA ! *sydän*
Mikki

Posts: 833

#69 • • Mikki

leenuliinu:
Erityiskiitokset Markolle esimerkillisestä hostauksesta sekä tottakai jatkojen ihanille ihmisille! *hali*






Mun vuorosanat *hymy*

--
Names are for friends, so I dont need one.

Turan Palloseura

Posts: 562

#70 • • Turan Palloseura LU

Mikki:
Mun vuorosanat *hymy*



eipäs ku mun! en jaksaisi millään toistella kaikkea edellämainittua, mutta kiitos joensuu! olette ihania! *sydän*