Funktion, 11.4.2005 14:19:
No joo olihan ne bileet, isolla B:llä...
Hieman offtopic: Minkä leffan tunnari se oli minkä Proteus(?) soitti väliin..? Hämää ihan helvetisti, oon siitä asti miettiny enkä saa päähäni..
Mä arvaan...Unelmien sielunmessu?
107 posts, 6 pages, 26,168 views
Funktion, 11.4.2005 14:19:
No joo olihan ne bileet, isolla B:llä...
Hieman offtopic: Minkä leffan tunnari se oli minkä Proteus(?) soitti väliin..? Hämää ihan helvetisti, oon siitä asti miettiny enkä saa päähäni..
NasQ, 14.4.2005 02:57:
---
Funktion,
---
En kuunnellut hirmu tarkkaan, joten voi olla ihan päin mäntyä, mut ainakin o'fortunan se soitti, mikä ei kyllä kanssa ole leffan tunnari...Mutta vois kuulostaa siltä ;o
shkuroff, 14.4.2005 11:58:
Proteuksen soittama leffatunnari oli teema elokuvasta The Good, the bad, and the ugly. Toinen yleisestä soundista poikkeava pätkä oli joku kotimainen rokkikipale, muistaakseni HIM.
Proteuksen soittama leffatunnari oli teema elokuvasta The Good, the bad, and the ugly. Toinen yleisestä soundista poikkeava pätkä oli joku kotimainen rokkikipale, muistaakseni HIM.
. Toinen yleisestä soundista poikkeava pätkä oli joku kotimainen rokkikipale, muistaakseni HIM.