Mitä tehdä flunssaisena?

40 posts, 2 pages, 22,006 views

ee102

Posts: 775

#1 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Eli mitä voisi, jaksaisi ja pystyisi tekemään flunssaisena, muutakin kuin istumaan koneen ääressä Klubituksessa? Tylsistyttää kun ei voi harrastaa mitään liikuntaakaan eikä oikeen muutenkaan jaksa tehdä mitään kovin raskasta tai vaikeaa. *nuha*

Ja vielä: Millä flunssan saisi paranemaan / olon mukavammaksi?
sapeli

Posts: 11,768

#2 • • sapeli jokukukamikä?
Ei mitään. Flunssan (ja sairastelun ylipäänsä) pointti on siinä että sen jälkeen arvostaa terveyttään NIIN paljon enemmän *joo* Tosin se ei ehkä nyt lohduta paljoa *iloinen* *nauru*

No mut oikeesti, (helppojen) kirjojen lukeminen on aika jees, samoin sarjikset - ja telkkahan on mitä mainiointa aivotonta viihdettä kuumeiselle. Sit pienet happihyppelyt tekee kummasti terää, kunhan pistää kunnolla päälle eikä kävele liikaa; lähikaupassa tai kiskalla voi käydä ostamassa jotain pientä hemmottelujuttua kuten limpsaa tai suklaatia. *hihu*

Sit, kauan sitten unohtuneille ystäville ja sukulaisille voi kirjoittaa kirjeitä tai sähköposteja, ja jos on vaikka netissä jotain omia kuvia niin kannattaa laittaa linkkejä - uskokaa pois, se ilahduttaa ihmisiä kumman paljon kun näkee vanhoja tuttuja uusissa juonissa. *hymy* Ja kun muille tekee hyvän mielen niin omakin mieli paranee vähäsen. *joo*

Sit, kaiken maailman outoja troppeja ja parannuskeinoja kannattaa kokeilla, jollei muuten niin huumoriarvon vuoksi. Ei kun pussillinen satunnaisia kurkkukarkkeja (normaalikarkitkin käy hätätilanteessa) kuumaan veteen ja sit vaan hörppimään. Sitten valkosipulia joka rööriin, jalat kuumaan veteen, ja appelsiineja kainaloihin. *nauru* Kyllä siinä ainakin naurun pitäisi päästä, ja sehän on muinaistiedon mukaan erittäin hyvä lääke. *hih*

Ja sit pitää tottakai käyttää "flunssa-kortti" ja vaatia vanhempia tai sisaruksia tai tyttö/poikakaveria tai muita kavereita paasaamaan *iloinen* Pitäähän siitä sairastelusta jotain saada irti (plus, samalla pääset tartuttamaan heidätkin - pistä vahinko kiertämään *vink*)...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ee102

Posts: 775

#3 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

sapeli:


Sit, kauan sitten unohtuneille ystäville ja sukulaisille voi kirjoittaa kirjeitä tai sähköposteja, ja jos on vaikka netissä jotain omia kuvia niin kannattaa laittaa linkkejä - uskokaa pois, se ilahduttaa ihmisiä kumman paljon kun näkee vanhoja tuttuja uusissa juonissa. *hymy* Ja kun muille tekee hyvän mielen niin omakin mieli paranee vähäsen. *joo*



Hei, tuohan ois kyllä hyvä idea ainakin. *hymy* Jos alkaiskin kirjoittamaan perinteistä kirjettä jolleki... Hitto ku tää yskiminen ei vaan lopu ku se kerran alkaa. *nuha*

(plus, samalla pääset tartuttamaan heidätkin - pistä vahinko kiertämään *vink*)..



*nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#4 • • sapeli jokukukamikä?

ee102:
Hei, tuohan ois kyllä hyvä idea ainakin. *hymy* Jos alkaiskin kirjoittamaan perinteistä kirjettä jolleki... Hitto ku tää yskiminen ei vaan lopu ku se kerran alkaa. *nuha*



No tuohonhan on kanssa olemassa lääke - laksatiivit kehiin! *muhaha*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Twilight

Posts: 42

#5 • • Twilight
katsoa animea
sapeli

Posts: 11,768

#6 • • sapeli jokukukamikä?
Chillin kuunteleminen silmät kiinni sängyssä nousi myös aika hyväksi optioksi *joo*

Mut sen kans huomasin nyt viime yönä että mun kehossa nää tavalliset kuumeet aaltoilee aika selkeästi, ja on aina parempi olo kun kuume on justiinsa laskenut - ja huomasin että tän saa aiheutettua ottamalla kuuman suihkun ja sitten pakkautumalla tuhdin vaatekerroksen alle tai useamman peiton alle (mutta kannattaa kääriytyä pyyhkeeseen koska siinä hikoilee samalla ihan sikana). *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Bio

Posts: 4,429

#7 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Mä oon niin harvoin kipee, mut jos flunssa iskee niin ekana vastalääkkeenä keitän teetä ja ryyppään sitä koko illan. Myös finrexin on hyviä. Sit villasukat jalkaan ja peiton alle, hyvä leffä pyörimään.

Asennekin auttaa, eli jos heti alkaa ajattelee flunssan alettua, et voi vitsi, nyt oon kauhees kuumees.. ei kykene mihinkään. En anna periks sille perhanan pöpölle, joka kiusii mua *grr*
tir

Posts: 951

#8 • • tir
Flunssa on ikävä juttu. en tykkää yhtään *eiei*
parasta lääkettä olen silti huomannut olevan lepo sekä riittävä nesteytys (mustaherukkamehu kuumana *joo* ). c-vitamiinia.

mutta jos nousee kuume, niin pitäisi malttaa levätä ja antaa sen kuumeen olla parikin päivää eikä ottaa heti lääkettä mikä alentaa lämpöä. Se kuume on se joka tappaa ne pöpöt yleensä tehokkaastikin.
jeesboks

Posts: 4,064

#9 • • jeesboks p u p u
perinteiset lepo ja kuuma mehu on nannaa flunssassa. *hihu* Töllötin, leffat on kivaa viihdetttä kans.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#10 • • sapeli jokukukamikä?

tir, 20.9.2005 21:05:
c-vitamiinia.



Googletin vähän aihetta ja huomasin yllätyksekseni kuinka järkyttävän tehokasta c-vitamiini on flunssaan ja kuumeeseen - siis tottakai aina olen tiennyt että se on terveellistä ja niin poispäin, mutta ilmeisesti juuri tässä tilanteessa se toimii aktiivisesti ja nopeastikin *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jinx

Posts: 2,615

#11 • • Jinx Superfeminine
Paljon lepoo vaan ja lämmintä juotavaa kyl se siitä!

--
Pyllykkä

Vexe

Posts: 1,016

#12 • • Vexe
Täällä on yks Flunssassa oleva. Taitaa myös olla kuumetta, mutta ei voi tarkkaan sanoa kun ei ole kuumemittaria. Valmistautuminen flunssaan oli näköjään riittämätön, koska lääkekaapista löytyy vain buranaa ja laastareita. Koko päivän olen katsellut leffoja, joten tässä vaiheessa on hyvä istuskella hetki koneella. Tai sitten ei.
Oleanterinkukka

Posts: 183

#13 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Valkosipulipuristeet on mun salainen ase flunssapöpöjä vastaan. En oo ollut flunssassa kolmeen vuoteen, kun oon näitä popsinut aina kun vähänkin tuntuu olo nuhaiselta.

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

nomic

Posts: 4,120

#14 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
kuumeessa on paras koodata! *joo*
nytkin saanut tota omaa järjestelmää taas eteenpäin.
(llloistava tekosyy jäädä kotiin! *plur*)
kilobitti

Posts: 2,419

#15 • • kilobitti 1-2-3 techno
mä yleensä yritän ehtiä kattoa mahdollisimman monta leffaa, jota olen pitkään halunnut nähdä mutta jotka on jääny syystä tai toisesta näkemättä. Lähin video-vuokraamo on 50m päässä, ja faijalta voi myös tilata jonku 20 dvd:n pinon lainaan:P

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Fyrisch

Posts: 4,525

#16 • • Fyrisch
Mä ainaski vedän nenäbongii ja chillaan sohval kattoen telkkarii, ja sit vähä konetust!

sarvikuonovaluttaa1.jpg
Dj_Johanna

Posts: 55

#17 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
Voi kun itsekin voisi/ehtisi olemaan vaan kotona peittojen alla ja nukkua ja juoda kuumaa mehua yms. Mutta kyllä nämä työtkin on tehtävä....Mutta siis mitä voi tehdä flunssaisena...*hmph* Noh...maata vain sohvalla ja katsoa telkkarista maailman ärsyttävintä chattia....*nauru* Sitä mä ainakin teen jos oon kipee...

--
*Dj_Johanna*

nostatus

Posts: 343

#18 • • nostatus
Olla näköjään töissä... :/

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

Sphyxia

Posts: 3,308

#19 • • Sphyxia Maracujá!

Oleanterinkukka, 20.9.2005 21:58:
Valkosipulipuristeet on mun salainen ase flunssapöpöjä vastaan. En oo ollut flunssassa kolmeen vuoteen, kun oon näitä popsinut aina kun vähänkin tuntuu olo nuhaiselta.



Vähän samanlainen "lääke" täälläpäin, ja aika harvoin kyllä olen ollut flunssassa. Toisaalta on (pitkästä aikaa) parhaillaan kurku vähän kipeänä ... *eiei*