Club Solstice 26.3.2005 @ Umo Jazz House, Helsinki

71 posts, 4 pages, 11,316 views

Mizfir

Posts: 2,472

#61 • • Mizfir pittuinen
Tää tykkäs*joo*

Kokonaisuus oli jotenkin mukavan raikkaan oloinen ja valot aivan *sydän* Harmi vaan ettei kauaa ehditty olla paikalla, Indigoa ois ollu ihan mielenkiintoista kuulla enemmänkin.

Kiitos Solstice, mukana jatkossakin*iloinen*

--
-Mannanen-

kullannuppu

Posts: 259

#62 • • kullannuppu
Tosi kivat kemut! *hihu*

Musiikki oli erittäin tanssittavaa, valot aivan ihmeellisen hienot ja ihmiset ympärillä hehkuivat positiivista energiaa.

En sitten jaksanut nauttia hienosta tunnelmasta kuin kahteentoista (töitä koko pääsiäinen).. Ensi kerralla sitten loppuun asti! :-)

Kiitos Solstice! *kiitoskiitos*

--
^_^

PennyLane

Posts: 121

#63 • • PennyLane

kullannuppu:
Tosi kivat kemut! *hihu*

Musiikki oli erittäin tanssittavaa, valot aivan ihmeellisen hienot ja ihmiset ympärillä hehkuivat positiivista energiaa.

En sitten jaksanut nauttia hienosta tunnelmasta kuin kahteentoista (töitä koko pääsiäinen).. Ensi kerralla sitten loppuun asti! :-)

Kiitos Solstice! *kiitoskiitos*



*hih*Joo, ja mä tuun ensi kerralla mukaan!!! My promise to you, dear... *joo*

--
bass bass BASS!

rainbow

Posts: 185

#64 • • rainbow the inner light
Hmm.. olenko vain erikoinen poikkeus, kun mielestäni petyin vähän tämän kerran Solsticeen. Umo oli kolkko ja kylmä, tunnelma vähä autio koska ei juuri ollut paljoa porukkaa ja valotkin olivat vähän kylmät.. Indigon musa ei ihan miellyttänyt minun korvia ja paikallinen äänentoisto särki korvaa. Sanotaanko, että paikassa oli vähän trance-tunnelmaa, vaikka olin tykännyt Jagellonican lämpimästä house-meiningistä. Muuten uskon että Solstice on tosi hyvä ja kiva klubi, järkkärit ja residentit on ihan huippuja, mutta kaikki oheinen ei tällä kertaa osunut nappiin. Silti SUURI KIITOS Solsticelle ja uskon ja tiedän että seuraavat bileet on varmasti paremmat. *vink* *hih*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#65 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tää on aika kliseistä sanoo näin, mut ekat solsticet oli kyllä paremmat. En tiedä miks, mutta tunnelma oli tuolla vähän kolkko, vaikka toisaalta nautin siitä että tilaa oli enemmän kuin jagellonicassa. Valot ja dekotukset oli kyllä ihan loistavat *plur* ei vähään aikaan muista missä olis nähnyt noin hienoja valoja *hymy* Niin ja paljon mukavia ihmisiä paikalla *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Indigo

Posts: 918

#66 • • Edited Indigo

Hyzenthlay:
Tää on aika kliseistä sanoo näin, mut ekat solsticet oli kyllä paremmat. En tiedä miks, mutta tunnelma oli tuolla vähän kolkko, vaikka toisaalta nautin siitä että tilaa oli enemmän kuin jagellonicassa.



Mulla oli sama fiilis että house-klubille toi paikka oli hieman kolkko. Melkein huomaamatta tuli soitettua trancempia levyjä kun yritti vähän sopeutua siihen tunnelmaan.

Äänessä oli pienoisia ongelmia, mm. neulat taisivat olla aikansa eläneet. Mut oma vika kun en tuonut omia... Kantapään kautta oppii.

4 tunnin settiä on tullut lähinnä soitettua vain chillout-keikoilla joten kiitoksia yleisölle joka viihtyi tanssilattialla silloinkin kun DJ plaraili levyjään piilossa pöydän takana *vink*

Klubin järjestäjille erityiskiitos hyvästä huolenpidosta - bäkkärillä oli kaljaa ja tekniset toivomukset toteutettiin nopeasti *hali*
anton fine

Posts: 1,359

#67 • • anton fine myspace.com/finethedj

Indigo:
Äänessä oli pienoisia ongelmia, mm. neulat taisivat olla aikansa eläneet. Mut oma vika kun en tuonut omia... Kantapään kautta oppii.



Minulla ei ainakaan ollut mitään ongelmaa rasioitten kanssa *ding*

Fine LIVE 26.03.05
Avatar
#68 • • Edited tomaattisose Guest
Erikoiskiitokset valoista ja vaikkakin äänentoistossa olikin eräs pieni mutka josta asianomaiset tietävätkin niin oli kaikinpuolin hyvä kokemus. Vitun DJ, vaikka toisaalta jeejee GO GO !

Kaikenkaikkiaan erittäin hyvät bileet ja paikka oli mielestäni aika hyvä. Käynyt ko. paikassa monta kertaa jazzia kuuntelemassa kavereiden kanssa ja akustiikka onkin siellä salissa alakerrassa aika luxus ja PA toimi sen kanssa erittäin hyvin.

Decot aika minimaaliset tavallaan, mutta toisaalta mielestäni juuri sopivat, ei sellaista liiallista liiallista IN-YOUR-FACE hömppää niin kuin Hallmarkeissa aina tuputettiin ainakin silloin Hesperian aikaan, kun itse vielä siellä jaksoin silloin tällöin käydä annokseni hakemassa.

Kouluarvosana: 8½

[iso]LISÄYS:[/iso]

Indigo:
Mulla oli sama fiilis että house-klubille toi paikka oli hieman kolkko. Melkein huomaamatta tuli soitettua trancempia levyjä kun yritti vähän sopeutua siihen tunnelmaan.



Asia kiikasti lähinnä siinä, että ihmiset eivät jotenkin tuntuneet vain katoavan täysin tanssialattialle, jonkinlainen pääsiäisjumitus kaikilla tuntui olevan päällä. Sama se on millainen tila loppujenlopuksi, esim. Rosegardenin sokkelo tai Hesarin puoliavonainen ihmisrysä tai jopa Premin koppikokoinen komeroa muistuttava alakerta.
Club Solstice

Posts: 47

#71 • • Club Solstice
Club Solstice kiittää kaikkia teitä jotka pääsiäispyhistä huolimatta
jaksoitte tulla paikalle.

Lisäksi kiitos taas kerran Harharyhmälle erittäin onnistuneesta valoinstallaatiosta
ja Lumiere Brothersille screenivisuaaleista.

Näemme jälleen viimeistään heinäkuussa tässä formatissa,
mutta ennen sitä on tulossa jotain pienempää, mutta silti yhtä aurinkoista.

Tästä infoa lähitulevaisuudessa.

Kiittäen,

Club Solstice