Replying to Kohti unelmakämppää, eli näin ostan / remontoin / sisustan asuntoa:
Cloud, 21.11.2009 02:18:
Tosin jos tuunaa asunnon omaa mieltä ja silmää miellyttäväksi niin onkos sillä kamalasti väliä mitä muut ajattelee. Kyllä myyntiin tarkoitetut on eriasioita. Mutta jos mä nyt tekisin oman kämpän jossa asun rest of my life ni vittuakos mua kiinnostaa onko sen kokonaisuus muita miellyttävä. Tämäkin olis tietty hyvä muistaa aina.
En löytänyt ihan pointtia. Näin olen itsekin tehnyt kämppäni kanssa. Mutta kyllä sitä on silti poikkeuksetta vierailijatkin kehuneet.
mutta tämä kämppä mitä kävin katsomassa oli ihan liian pieni lapsiperheelle ja eivat varmaan pitkään olleet asuneetkaan siinä. ulkonäköä oli sitten kohennettu teeseitse parketilla joka irvisti joka lankun päästä, eteinen oli kutistunut puoleen alkuperäisestä kun alkuperäiset itsessään jo liian syvät hyllyt ja naulakko oli vaan piilotettu viel ulommaksi tulevilla massiivisilla liukuovilla.
kylppäristä oli saatu myös helvetin ahdas tekemällä sinne suihkukoppi ja kaappia pesualtaan alle yms. Keittiössä oli täysin järjettömän näköistä erikokoista ja väristä laattaa ja keittiön kapeimpaan kohtaan oli väsätty jotain lisähyllykköä joka kavensi keittiöstä todella pienen. Lisäksi mitään yhtenäistä teemaa näiden kaikkien välillä ei ollut.
jatkossa varmaan menen katsomaan hylkykämppiä, joissa pitää jokatapauksessa tehdä kaikki uusiksi. ehkäpä voisi ostaa jonkun kämpän putkirempan alta veke erittäin huokeasti ja sit putkirempan jälkeen tekisi kaiken uusiksi ja muuttaisi siihen ja joskus myydessä tod.näk tekisi vielä voittoa.