Liqued - without nothing (eka biisi [: )

6 posts, 1 page, 1,419 views

Liqued

Posts: 187

#1 • • Liqued CyberHemuli
http://www.mikseri.net/artistit/?id=39841
Juup..Elikkä tässä kuukauden fruityn yms harjottelun jälkeen sain tommosen aikaan..Ei ole siis kyseessä mikään hyvä biisi, mutta olis kiva saada kommenttia, että mitä asioita parantaa yms :P

--
Spin!

nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
pistetääs imuun *hymy*
edittinä sit palaute :)
Avatar
#3 • • Edited astaroth Guest
En osaa itse tehdä musiikkia, mutta voin yrittää kommentoida.

Tuossa alussa olisi voinut odottaa vielä muutaman tahdin ennen basslinen alkamista. Sitten tuohon 3.30 alkavaa meloon olisi voinut yrittää tehdä jonkunlaisen liidin, se alkaa aika yllättäen. Kivat synat btw!
Mitä tyyliä tässä on haettu? Freeformia?
Tässä biisissä on paljon potentiaalia, ainakin omasta mielestäni. Mutta biisi ei vaan tunnu johtavan minnekään. Se alkaa, nousee hieman, laskee, mutta se ei sitten nuose enään ylemmäksi. Eli biisi jää aika tasapaksuksi, olisi hyvä, jos tuon puolen välin jälkeen kappaleeseen saisi enemmän nostoa, joka edelleen kiipeäisi kohti kliimaksia. Näin nopeaa kappaletta voisi hyvin myös rakentaa pidemmäksi ja se taas antaisi tilaa laittaa sekaan kaikkea kivan kuuloista härpäkettä. :)

Tässä maallikon mielipide. Laita muuten ihmeessä tuohon otsikkoon jotain genreen viittaavaa, niin asiaa asiaa tuntevammat varmasti myös hiffaavat tämän.

Mutta näin jälkipuintina: Jätkä vaikuttaa tosi lupaavalta ja kehityskelpoiselta, varsinkin jos jo kuukauden jälkeen saadaan tällaista aikaan.

Edit: Ma ei osa kirjota.
Liqued

Posts: 187

#4 • • Liqued CyberHemuli

Astaroth:
En osaa itse tehdä musiikkia, mutta voin yrittää kommentoida.

Tuossa alussa olisi voinut odottaa vielä muutaman tahdin ennen basslinen alkamista. Sitten tuohon 3.30 alkavaa meloon olisi voinut yrittää tehdä jonkunlaisen liidin, se alkaa aika yllättäen. Kivat synat btw!
Mitä tyyliä tässä on haettu? Freeformia?
Tässä biisissä on paljon potentiaalia, ainakin omasta mielestäni. Mutta biisi ei vaan tunnu johtavan minnekään. Se alkaa, nousee hieman, laskee, mutta se ei sitten nuose enään ylemmäksi. Eli biisi jää aika tasapaksuksi, olisi hyvä, jos tuon puolen välin jälkeen kappaleeseen saisi enemmän nostoa, joka edelleen kiipeäisi kohti kliimaksi. Näin nopeaa kappaletta voisi hyvin myös rakentaa pidemmäksi ja se taas antaisi tilaa laittaa sekaan kaikkea kivan kuuloista härpäkettä. :)

Tässä maallikon mielipide. Laita muuten ihmeessä tuohon otsikkoon jotain genreen viittaavaa, niin asiaa asiaa tuntevammat varmasti myös hiffaavat tämän.

Mutta näin jälkipuintina: Jätkä vaikuttaa tosi lupaavalta ja kehityskelpoiselta, varsinkin jos jo kuukauden jälkeen saadaan tällaista aikaan.



Kiitos kommenteista! Tärkeä juttu saada kommenttia, että osaa parantaa ens biisiin sitte :)

--
Spin!

nomic

Posts: 4,120

#5 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
melko paljon samaa mieltä Astarothin kanssa *hymy*
pikkasen pidempää ilman basslineä ja sit vaikka joku filli joka kertoo et "ahaa nyt tapahtuu jotain" plus että fillit värittää kivasti biisiä muuteskin :)

-siinä pikkasen ennen 2min kun alkaa suvanto, se on jotenkin jännä kohta, tykkään *hymy*
-mutta basarin jälkeen kun tulee haitsut ja kläpi niin olisin odottanut pidempään niitä, ne hyökkäs niskaan

Astaroth:
...Sitten tuohon 3.30 alkavaa meloon olisi voinut yrittää tehdä jonkunlaisen liidin, se alkaa aika yllättäen. Kivat synat btw!


-mun mielestä melo alkaa kivasti 3.30 kohdassa, mutta tarvii alleen enemmän tavaraa/massaa/jotain toimiakseen


Tässä biisissä on paljon potentiaalia, ainakin omasta mielestäni. Mutta biisi ei vaan tunnu johtavan minnekään. Se alkaa, nousee hieman, laskee, mutta se ei sitten nuose enään ylemmäksi. Eli biisi jää aika tasapaksuksi


jep :)
-mua häiritsee tässä toi runko, ei vain avaudu mulle. jos siinä saisi paremmin eriteltyä eri osat voisi tää toimia reilusti paremmin


Jätkä vaikuttaa tosi lupaavalta ja kehityskelpoiselta, varsinkin jos jo kuukauden jälkeen saadaan tällaista aikaan.


samaa mieltä, ei hullumpi ekaksi biisiksi *piis*
-eli eikun tavaraa lisää[mun mielestä sitä tarvittaisiin]
- tarkempaa eri osien erottelua *hymy*
- lisää sampleja ja syntikoita (niitä saa netistäkin ilmaiseksi jotain ihan hyviäkin, kunhan jaksaa etsiä.) *hihu*

edit: Astarothilta varastettua tekstiä!!!11!
Liqued

Posts: 187

#6 • • Liqued CyberHemuli

nomic:
melko paljon samaa mieltä Astarothin kanssa *hymy*
pikkasen pidempää ilman basslineä ja sit vaikka joku filli joka kertoo et "ahaa nyt tapahtuu jotain" plus että fillit värittää kivasti biisiä muuteskin :)

-siinä pikkasen ennen 2min kun alkaa suvanto, se on jotenkin jännä kohta, tykkään *hymy*
-mutta basarin jälkeen kun tulee haitsut ja kläpi niin olisin odottanut pidempään niitä, ne hyökkäs niskaan


---
Astaroth:
...Sitten tuohon 3.30 alkavaa meloon olisi voinut yrittää tehdä jonkunlaisen liidin, se alkaa aika yllättäen. Kivat synat btw!

---

-mun mielestä melo alkaa kivasti 3.30 kohdassa, mutta tarvii alleen enemmän tavaraa/massaa/jotain toimiakseen


---

Tässä biisissä on paljon potentiaalia, ainakin omasta mielestäni. Mutta biisi ei vaan tunnu johtavan minnekään. Se alkaa, nousee hieman, laskee, mutta se ei sitten nuose enään ylemmäksi. Eli biisi jää aika tasapaksuksi

---

jep :)
-mua häiritsee tässä toi runko, ei vain avaudu mulle. jos siinä saisi paremmin eriteltyä eri osat voisi tää toimia reilusti paremmin


---

Jätkä vaikuttaa tosi lupaavalta ja kehityskelpoiselta, varsinkin jos jo kuukauden jälkeen saadaan tällaista aikaan.

---

samaa mieltä, ei hullumpi ekaksi biisiksi *piis*
-eli eikun tavaraa lisää[mun mielestä sitä tarvittaisiin]
- tarkempaa eri osien erottelua *hymy*
- lisää sampleja ja syntikoita (niitä saa netistäkin ilmaiseksi jotain ihan hyviäkin, kunhan jaksaa etsiä.) *hihu*

edit: Astarothilta varastettua tekstiä!!!11!



Okei *joo*..Kiva kun jaksoit kommentoida!

--
Spin!