IGLU THE SNOW CASTLE 27.3.2005 @ Kemi

59 posts, 3 pages, 9,480 views

Kirurgintarkka

#21 • • Kirurgintarkka Rau

Skenemursu:

hmm eiköhän me saada maanataina liput tampereelle spiristoreen myyntiin.

No... Saitteko?
#25 • • HRDance Guest
Niin mahtavat filikset päällä tän reissun toteutumisesta. Lippu taskussa ja kyytiä odotellessa *jiihaa*
Voe elämä *sydän*
Kirurgintarkka

#28 • • Kirurgintarkka Rau
Kamat suunnilleen pakattu ja käänsin kelloakin jo tunnilla eteenpäin, ettei pääse myöhästyyn junasta. Huomisiin!!!
Hegolas

#29 • • Hegolas
Kemi kutsuu huomenna, onko SE hienoa!!!!!
Jarsseli

#30 • • Jarsseli
kvääk, kerran vuosisadassa mun syntymä ja ex.kotipaikkakunnalla tapahtuu jotain kivaa, niin mä olen Helsingissä!!!
peepe

#31 • • peepe
hiii! tänään linnaan reivaamaan :) en vaan ala jos ei noi pilvet siirry ja aurinko ala kunnolla paistamaan!
Kaaottisen mukava

#32 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Hieman ärsyttää oma laiska asenne, etten jaksanu rupee edes suunnittelemaan tänne lähtöä. Ne nykyajan nuoret... *nauru* Nyt kyllä hieman ketuttaa, kun en tänne lähtenyt! Odottelen ihan mielenkiinnosta kuvia, et näkee kuinka hienot bileet linnaan saadaan!

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

BB_turone

#33 • • BB_turone live and let live
Oli niin mahtavaa, ettei mitää rajaa *jiihaa*
Tahtoo lisää *sydän*

--
Some things in life just can`t be explained!

#34 • • HRDance Guest
Oli kyllä niin mahtavan porukan kanssa liikenteessä ja koko reissu oli USKOMATON!
Mitään hetkeä en vaihtaisi pois. *sydän*

Musiikillisesti bileet upposi muhun kyllä mielettömän paljon ja muutenki fiilis oli todella korkealla *hihu*

LISÄÄ, LISÄÄ!!!!

*plur*
Rinik

#35 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
USKOMATTOMAN HIENOA *jiihaa* porukka oli aivan loistava... *jiihaa* fiilis oli aivan katossa. *hihu*
*plur*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

onni3mk

#36 • • onni3mk Onni on.
yhdyn täysin edellisiin kommentteihin *plur*

Lumilinna oli upea ja seura oli upeaa ja kaikki oli upeaa. Just kattelin videokuvaa bileistä ja tuli ihan kylmät väreet *sydän*

Oli yllätys huomata, ettei porukka ollut pukeutunut mitenkään erilaisesti, joka oli kyllä siinäkin pakkasessa mahdollista, niinkun meidän porukasta huomasi. Hullussa Pohjolassa tajusin, että se pukeutumattomuus ehkä johtuis siitä, ettei Kemissä kauheasti ole bileitä ja bileihmisiä...*ding*

Tästä lumilinnan bileistä vois tulla vaikka joka vuotinen juttu! *plur*

--
Onni on.

lumen

#37 • • lumen lumelääke
ai [iso]herkku[/iso] jäbät ja tytit *plur*
aivan [iso]järkyttävän[/iso] ihanaa *pihkassa**sydän*

mitenkä sitä pystyy enää oleekkaa "norm elämässä" *nauru*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

SilverJo

#38 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
*sydän**sydän**sydän*

Mä en enää kehtaa plurahdella ja hehkuttaa, saan kohta bannin. *lmao* Lukekaa blogi, lukekaa toinen Iglun Kemi-topikki tai kysykää itse, ei varmasti jää epäselväksi. *super**iloinen* Taidan olla tällä hetkellä taivaassa. *enkeli*

*plur**plur**plur*

[pieni]äh, en voinut olla plurahtelematta[/pieni] *sydän*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Kirurgintarkka

#39 • • Kirurgintarkka Rau
Olo on aika tyhjä tollasen reissun jälkeen.. Tuntuu, että pala musta jäi sinne kemiin. Niin uskomattomissa fiiliksissä uiskentelin. Mulle putos täydellisesti bilepaikkana se linna. Ja olihan se jäinen baaritiski ja pyödät aikas helvetin siistejä. Väki oli ystävällistä ja ennen kaikkea siellä oli turvallista (jokaiselle oma järjestysmies*hih*) Liukumäki oli kiva käydä koettamassa kans ja kelkka ja lumipallomeri...... Musat putos ihan täydellisesti.. Melkein tippa oli linssissä loppuillasta.

Siitä sit jatkoille..

Decot oli tosi jees.. Melkein yhtä jees kuin Tampereella *nauru* Meno oli hyvää ja volat oli tapissa.. onneks oli tulpat korvissa. Kemin yläaste edusti hienosti.. Toivottavasti se kaveri joka hinkkas itseään koko illan ei saanut mitään palovammoja kehoonsa... Oli todella hauskaa ja oli älyttömän hieno nähdä, että Dj:t oli hyvällä päällä ja näytti nauttivan soittamisesta?! Kimpassa on aina hauskempaa.

Toivois, että nää järjestettäis joka vuosi, vaikkakin ymmärtää taitaa, että taitaa olla vähän hankalaa, kun porukkaa on vaikea saada siihen suuntaan valuun. Näin jälkeenpäin toivoo, että oispa moni muukin saanut kokoa ton hekuman.
Kiitos.
anis

#40 • • anis
Okei,jos tää järjestetään ens vuonna niin olen paikalla*hymy* Sen verran vakuuttuneeksi olette nyt mut saaneet.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.