M:kajarit 300w

5 posts, 1 page, 1,650 views

ANONYM

Posts: 731

#1 • • Edited ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
tästä isot kajarit sinulle,joilla voit sitten naapureita kiusata,aiheuttaa itsellesi häädön tai sitten vaan kuuroutua...merkki kliver/ teho 300w eli soi ja lujaa!!erikoisuutena näissä on ledit hi/mid/low jotka ilmoittaa jos luukutat liikaa..(epätodennäköistä kerrostalossa asuvalle)kunnon puuta eikä lastulevyä,kunnon jööti jakosuotimet ja painoakin löytyy..itelleni tarpeettomat boxit ja vie vaan kellari tilani..osta pois!nyt heti. hinta:150e
Fortis

Posts: 15

#2 • • Fortis
onks sul jotai specsei noist skobeist?*täh*
kilobitti

Posts: 2,419

#3 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno
kaiuttimissa ei itsessään ole tehoa, ellei kyse ole aktiivikaiuttimesta. Se teho tulee vahistimesta. Toi watti-määrä viittaa todennäköisesti teho-suositukseen tai maksimi-vahvistintehoon. Sekään ei vielä kerro vielä mitään siitä kuinka kovaa noi soi, koska herkkyys (kaiuttimen vahvarille aiheuttama kuorma) ei ole selvillä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ANONYM

Posts: 731

#4 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
no nyt taas herra hi-fistit alko kertoo asioita...herkkyydet on perseestä!kyse ei ole mistään studio herkku kajareista ym hienouksista.jokainen varmaan tietää kumminkin mistä tässä on kyse/mitä myyn.kaikkihan sen nyt tajuu ettei itse kajarit soi ilman päätettä!!ja elementissähän yleensä on tietoa esim 300w/rms 4/8ohm? 450w/peak eli käsittääkseni silloin se kestää luukuttaa sen 300w??ainakin.
kilobitti

Posts: 2,419

#5 • • kilobitti 1-2-3 techno

psysex:kaikkihan sen nyt tajuu ettei itse kajarit soi ilman päätettä!!



Joo, mutta valitettavsti aina joku joka uskoo että kun sanot että "teho 300w eli soi ja lujaa" . Ymmärtääkseni toi watti-määrä ei ilman herkkyyttä kerro kuin puolet totuudesta..oli vahvistin mikä hyvänsä. Esim. mun kaapit sietää 200w (joka on yli tuplat useimpien kotivahvaraiden antamasta tehosta), mut niistä lähtee moneen muuhun verrattuna aika vähän mökää kun ovat suhteellisen epäherkät.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993